|
צריך עזרה ב Reason (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
נכון אולי לא חובה לקרוא את ההסברים לחלק מהאנשים אבל זה תוכנה
זה נכון, ממש מעצבן הם רוצים שיהיה לך סינטיסיזר מזויין, למה הורדתי
1.2 GB
ולא אמרו לי שצריך MIDI KEYBOARD! |
מן הסתם !
כל תוכנה רצינית (טראקר) שהיא לא של איג'יי צריכה מידי
איך אתה רוצה להכין מוזיקה ? זו בכל מוזיקה,
ומוזיקה אלקטרונית נעשת על קלידים, אין מה לעשות
דר"א מישהו יודע כמה עולה מידי,
כאילו מחירים, פשוט ומקצועי
איפה אני יכול לברר? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
מן הסתם !
כל תוכנה רצינית (טראקר) שהיא לא של איג'יי צריכה מידי
איך אתה רוצה להכין מוזיקה ? זו בכל מוזיקה,
ומוזיקה אלקטרונית נעשת על קלידים, אין מה לעשות
דר"א מישהו יודע כמה עולה מידי,
כאילו מחירים, פשוט ומקצועי
איפה אני יכול לברר? |
אחי אני מבין את זה טוב.. רק שיש תוכנות לדוגמא
fruityloops 3.3 ...
שמאפשרות לך להשתמש במקלדת שלך כמו מקלדת מידי, זה פתרון די סביר.
או שאולי יש לך מושג איך אני יכול עם תוכנת סינטיסייזר כזאת לשלוח דברים לפורט של המידי של המחשב כדי שזה יגיע ל
REASON?
זה יכול מאד לעזור...
cu |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי אני מבין את זה טוב.. רק שיש תוכנות לדוגמא
fruityloops 3.3 ...
שמאפשרות לך להשתמש במקלדת שלך כמו מקלדת מידי, זה פתרון די סביר.
או שאולי יש לך מושג איך אני יכול עם תוכנת סינטיסייזר כזאת לשלוח דברים לפורט של המידי של המחשב כדי שזה יגיע ל
REASON?
זה יכול מאד לעזור...
cu |
מצטער, גם אני רוצה לדעת איך...
מחירים למידי מישהו ?! |
|
|
| Agent-Fire |
| אבל בשביל ריזון לא צריך סינטיסייזר... יענו לא צריך את האפשרויות שהסינטי נותן, צריך רק איזשהו אורגן עם חיבור מידי.... |
|
|
| DjChook |
א. מה עם יותר פשוטות
ב. איפה אפשר לברר מחירים ? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
א. מה עם יותר פשוטות
ב. איפה אפשר לברר מחירים ? |
צריך להתקשר לכלי זמר ולשאול אותם, או להגיע לאיזשהו סניף גדול שלהם |
|
|
| DJentlman |
האמת היא שיש לי Roland E-12 intelligent keyboard
שמחובר בMIDI הבעיה היא איך להשתמש מזה....
חוץמזה מישהו יודע איפה אפשר להשיג את EJAY?< |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJentlman
האמת היא שיש לי Roland E-12 intelligent keyboard
שמחובר בMIDI הבעיה היא איך להשתמש מזה....
חוץמזה מישהו יודע איפה אפשר להשיג את EJAY?< |
נתחיל מהשאלה השניה:
EJAY
זה חרא! זה לילדים קטנים!
עכשיו לשאלה הראשונה עם המקלדת שליטה אתה יכול לכתוב את התווים בסיקוונסר של ריזון...
באמת תקרא קצת את ההוראות כי יש שם הסבר טוב על זה... |
|
|
| Flotser |
כן, לא צריך מקלדת מידי שהיא חללית
קראתי באיזה אתר לא זוכר.. אמרו קחו אפילו איזה מקלדת קטנה וישנה העיקר שיהיה לה יציאת מידי..
כן באמת מעניין כמה כזה דבר עולה
:conf: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
נתחיל מהשאלה השניה:
EJAY
זה חרא! זה לילדים קטנים!
עכשיו לשאלה הראשונה עם המקלדת שליטה אתה יכול לכתוב את התווים בסיקוונסר של ריזון...
באמת תקרא קצת את ההוראות כי יש שם הסבר טוב על זה... |
כל עוד אתה לא מקצוען אתה לא יכול להגיד שאיג'יי חרא
כל התוכנות שלהן ממש מצוינות, ואם אתה מכניס להן עוד סמפלים, אז הן ממש טובות
בכל מקרה לי יש את רובן
Rave ejay
techno ejay 2
dance ejay 1 / 2 / 3
אבל בעיקרון הכי טוב זה הדאנס 3
שהוא גם עם הכי הרבה אופציות
אני לא עובד עם זה, כמו שאמרתי כבר, נמאס לי להכין מוזיקה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
כל עוד אתה לא מקצוען אתה לא יכול להגיד שאיג'יי חרא
כל התוכנות שלהן ממש מצוינות, ואם אתה מכניס להן עוד סמפלים, אז הן ממש טובות
בכל מקרה לי יש את רובן
Rave ejay
techno ejay 2
dance ejay 1 / 2 / 3
אבל בעיקרון הכי טוב זה הדאנס 3
שהוא גם עם הכי הרבה אופציות
אני לא עובד עם זה, כמו שאמרתי כבר, נמאס לי להכין מוזיקה |
Techno 2 is the best and then dance 3
זה תלוי יש גם כאלה שעושים ממש טוב בתוכנה הזאת....
ויש כאלה שלא יודעים זה הכל גם דברים אחרים מגניבים שיש לעשות |
|
|
|
|