|
Global Energy & Kyau vs. Albert - Live on SenseGenerate.fm Nov-13-2005, 20:00
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
ביום ראשון הקרוב בתוכנית אני יארח את
Kyau vs. Albert
לסט אפליפטינג חזק
אני יפתח תתוכנית עם סט עצבני כמו תמיד
ואחרי הסט שלהם
טראקליסט יהיה פה אחרי התוכנית
תוכלו לראות את הטראקליסט בשידור חי בזמן התוכנית בטרד טראקליסטים
20:00-21:00: Global Energy In The Mix
21:00-22:00: Kyau and Albert's Guest Mix
לינקים:
24kbps broadcast: http://24k.sensegenerate.com/listen.pls
96kbps broadcast: http://96k.sensegenerate.com/listen.pls |
|
|
| cluBBer |
הם חזקים
לצערי עוד לא יצא לי לשמוע לאחת מתוכניות שלך
R E S P E C T |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הם חזקים
לצערי עוד לא יצא לי לשמוע לאחת מתוכניות שלך
R E S P E C T |
:D
אם יהיה לך זמן תשמע את הסטים המוקלטים |
|
|
| YoraY |
איי... יפה...
אין לי מושג איך מביאים הרכבים כאלה לתוכניות אבל בכייף:)
יום ראשון אני פה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
איי... יפה...
אין לי מושג איך מביאים הרכבים כאלה לתוכניות אבל בכייף:)
יום ראשון אני פה |
בוא אני יגיד לך בנינו שיש בדרך הרכבים ויוצרים יותר גדולים אפילו
Huge De Graaf
מבלאקהול סידר לי סטים של יוצרים שחתומים שם :D
יש עוד הפתעות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא אני יגיד לך בנינו שיש בדרך הרכבים ויוצרים יותר גדולים אפילו
Huge De Graaf
מבלאקהול סידר לי סטים של יוצרים שחתומים שם :D
יש עוד הפתעות |
כל זה טוב ויפה אבל רק אל תהרוס הכל עם חוסר אחריות כמו שבוע שעבר שניגנת תקטע של איתי |
|
|
| OREN |
| יאללה קרחנה שחר תפציץ אח שלי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כל זה טוב ויפה אבל רק אל תהרוס הכל עם חוסר אחריות כמו שבוע שעבר שניגנת תקטע של איתי |
גם צח אמר לי אבל לא היה בזה כוונה לפגוע
איתי חבר טוב שלי ואם הייתי יודע שזה יפגע בו לא הייתי מנגן
השאלה אם זה מפריע לו או שהוא רואה את זה בתור קידום לקטע שלו?
אם זה מפריע לו באמת סליחה מכל הלב ואנלא ינגן שוב קטע שלו |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם צח אמר לי אבל לא היה בזה כוונה לפגוע
איתי חבר טוב שלי ואם הייתי יודע שזה יפגע בו לא הייתי מנגן
השאלה אם זה מפריע לו או שהוא רואה את זה בתור קידום לקטע שלו?
אם זה מפריע לו באמת סליחה מכל הלב ואנלא ינגן שוב קטע שלו |
מה היה מה היה? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מה היה מה היה? |
בטח ניגן אנריליס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בטח ניגן אנריליס |
זה רק פרומו
ואיתי לא אמר לי כלום אז וואלה לא יודע |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא אני יגיד לך בנינו שיש בדרך הרכבים ויוצרים יותר גדולים אפילו
Huge De Graaf
מבלאקהול סידר לי סטים של יוצרים שחתומים שם :D
יש עוד הפתעות |
מיזה Huge De Graaf
אולי
Elles De Graaf??? |
|
|
|
|