return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Global Energy & Kyau vs. Albert - Live on SenseGenerate.fm Nov-13-2005, 20:00
View this Thread in Original format
Shahar
ביום ראשון הקרוב בתוכנית אני יארח את
Kyau vs. Albert
לסט אפליפטינג חזק

אני יפתח תתוכנית עם סט עצבני כמו תמיד
ואחרי הסט שלהם

טראקליסט יהיה פה אחרי התוכנית
תוכלו לראות את הטראקליסט בשידור חי בזמן התוכנית בטרד טראקליסטים

20:00-21:00: Global Energy In The Mix

21:00-22:00: Kyau and Albert's Guest Mix

לינקים:
24kbps broadcast: http://24k.sensegenerate.com/listen.pls
96kbps broadcast: http://96k.sensegenerate.com/listen.pls
cluBBer
הם חזקים
לצערי עוד לא יצא לי לשמוע לאחת מתוכניות שלך

R E S P E C T
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
הם חזקים
לצערי עוד לא יצא לי לשמוע לאחת מתוכניות שלך

R E S P E C T


:D

אם יהיה לך זמן תשמע את הסטים המוקלטים
YoraY
איי... יפה...


אין לי מושג איך מביאים הרכבים כאלה לתוכניות אבל בכייף:)


יום ראשון אני פה
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
איי... יפה...


אין לי מושג איך מביאים הרכבים כאלה לתוכניות אבל בכייף:)


יום ראשון אני פה


בוא אני יגיד לך בנינו שיש בדרך הרכבים ויוצרים יותר גדולים אפילו
Huge De Graaf
מבלאקהול סידר לי סטים של יוצרים שחתומים שם :D

יש עוד הפתעות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בוא אני יגיד לך בנינו שיש בדרך הרכבים ויוצרים יותר גדולים אפילו
Huge De Graaf
מבלאקהול סידר לי סטים של יוצרים שחתומים שם :D

יש עוד הפתעות


כל זה טוב ויפה אבל רק אל תהרוס הכל עם חוסר אחריות כמו שבוע שעבר שניגנת תקטע של איתי
OREN
יאללה קרחנה שחר תפציץ אח שלי
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כל זה טוב ויפה אבל רק אל תהרוס הכל עם חוסר אחריות כמו שבוע שעבר שניגנת תקטע של איתי


גם צח אמר לי אבל לא היה בזה כוונה לפגוע
איתי חבר טוב שלי ואם הייתי יודע שזה יפגע בו לא הייתי מנגן

השאלה אם זה מפריע לו או שהוא רואה את זה בתור קידום לקטע שלו?

אם זה מפריע לו באמת סליחה מכל הלב ואנלא ינגן שוב קטע שלו
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
גם צח אמר לי אבל לא היה בזה כוונה לפגוע
איתי חבר טוב שלי ואם הייתי יודע שזה יפגע בו לא הייתי מנגן

השאלה אם זה מפריע לו או שהוא רואה את זה בתור קידום לקטע שלו?

אם זה מפריע לו באמת סליחה מכל הלב ואנלא ינגן שוב קטע שלו


מה היה מה היה?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by cluBBer
מה היה מה היה?

בטח ניגן אנריליס

Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בטח ניגן אנריליס


זה רק פרומו
ואיתי לא אמר לי כלום אז וואלה לא יודע
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
בוא אני יגיד לך בנינו שיש בדרך הרכבים ויוצרים יותר גדולים אפילו
Huge De Graaf
מבלאקהול סידר לי סטים של יוצרים שחתומים שם :D

יש עוד הפתעות




מיזה Huge De Graaf
אולי
Elles De Graaf???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement