|
Happy New Year To All TA's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL, EN LATEN WE HOPEN DAT T EEN MOOI JAAR VOOR IEDEREEN WORDT!!!!!
kut, me capslock...:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
| Allemaal een gelukkig nieuwjaar :) |
|
|
| DJ_Massive |
HAPPYYYY NEW YEARRRRRRRRRRRRRRRRRR
aan alle TA-mensjes
FIJNEKERST!! |
|
|
| HiGH_NrG |
HEPPIE NIEW JEER!
Man man...net wakker! :D |
|
|
| arrows |
| Gelukkig nieuw jaar TA's!! |
|
|
| Ding Chavez |
HAAAAPPPPPPPPYYYY NNNEEEEEWWWWW YYYYYYEEEEEAARRRRR!!!!!!
ow ja, en ook net uit bed :D
GreetZ, DC |
|
|
| The Groove |
| Beste 'Euro'wensen!!!!! |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Ik wens alle TA's de beste wensen toe, en hopelijk komen we elkaar nog vaak tegen op meetings :) |
|
|
| -=WVG=- |
Allemaal gelukkig 2002 toegewenst !
Ik heb het iig goed gevierd tot een uur of 6.30 uur...(in smoking :p)!
Doehoeiiiii |
|
|
| John |
| Gelukkig nieuwjaaaar TA-ers :):) |
|
|
| New Wave |
| eejjjjjhhhhhhhhhhhhh, dikke fette kater nu hey......dik lopen tanken vannacht...........jullie ook dik feesten komend jaar en we komme elkaar nog wellus teguh! |
|
|
| TimeportE |
| gelukkig nieuwjaar!! ik heb zelf niet erg veel gedaan, wat vuurwerk afgestoken en champagne gedronken.. trouwens die eurobiljetten zijn best grappig :):) .. |
|
|
|
|