return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
"Prog-Land" 002 Hosted By Glenn-Holmes w/ Guest James Grant - 13/11/2005
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אוקיי חברים הלילה שבין ראשון לשני

00:00-02:00

השבוע איתי שטיינברג הידוע כהיידרויד יקבל ויזה מיוחדת אל פרוגלנד ומבטיח להפתיע!
לפני כן נשיא מדינת הפרוג - אנוכי ינגן הפעם 80 דקות כפיצוי על 20 הדקות שנעלמו ביום ראשון האחרון...משאומר תוכנית ארוכה יותר באותו הכסף!

אל תחמיצו...יצא לי סט מוזר אני מודה:D אבל עדיין יהיה מעניין
Shahar
חבל שאני לא יכול לשמוע את זה אבל נקווה שתתן לנו להוריד את הסטים אחר כך
בהצלחה אחי!
coby
אהבתי שאתה מדבר קצת בין הקטעים ומסביר מה שומעים

לא הרבה עושים אתזה.. אתה גם עושה אתזה טוב !

אני יאזין יום ראשון
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
אהבתי שאתה מדבר קצת בין הקטעים ומסביר מה שומעים

לא הרבה עושים אתזה.. אתה גם עושה אתזה טוב !

אני יאזין יום ראשון


תאמת אני לדעתי לא עושה את זה טוב כל כך כרגע אבל זה לא ימנע ממני להמשיך
מקסימום יוכלו להסתלבט עלי על זה...
Glenn-Holmes
טוב חברים עוד 20 דקות התוכנית
הסט שלי פותח אבל בעיה בשרת גרמה לכך שנעלמו 20 הדקות האחרונות מהסט שלי
אז אני חייב למאזינים 3 קטעים אחרונים שנוגנו ואני ישלב אותם בסט של שבוע הבא בכל מקרה

הסט האורח ישודר כמתוכנן מיד בתום 40 דקות הסט הקצר והקטוע שלי

דיבורים וחרטוטים באנגלית פלוס פלייליסט של התוכנית תמצאו פה :D

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=304878
m0sh
חזרנו לתקופות ט'רדים התוכניות הבלתי פוסקת?
Glenn-Holmes
two options!

to complain or to listen

what's your choice?
Koby
great.. back home now just in time..
i prefer to listen:disbelief
and complain later :toothless
Glenn-Holmes
טוב חברים מדינת הפרוג הקטנה שהקמתי שמחה לתת ויזה בשבוע הבא לדי גיי אורח אחד שייכנס לתחומיה ויעשה בה כרצונו

הכשרון הישראלי הגדול ביותר מאז הגשש החיוור

Hydroid!
coby
סעמק שחכתי !

ראיתי אוז וברח לי

איזה סדרה חזקה

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
סעמק שחכתי !

ראיתי אוז וברח לי

איזה סדרה חזקה


שבוע הבא אין תירוצים

פרוגלנד הכריזה על עצמאותה ומעתה כולכם נתיניה

כל משייעדר מהתוכנית הבאה יישלח לחודש שלם בחדר של נערה מתבגרת שכל משיש לה בחדר זה המיטב שבמיטב של בריטני ספירס (והזכרתי כבר שאין אפשרות מילוט מהחדר לפני תום החודש? )
m0sh
הסיבה שהתלוננתי פה היא כי זה ט'רד שלך ולא של שחר ורציתי לקבל תשובה של בן אדם
דבר שני
ואללה אני כבר לא מקשיב לכאלה דברים לצערי
אלא אם תביא את אנג'לו
אבל בכל מקרה אם לא שכחתם שאם יש לכם תוכנית שבועית אז תעשו ט'רד קבוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement