|
O'rly? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nogmaals, het was gecensureerd. |
oops,die van gisteren alvast niet:) |
|
|
| Push2005 |
| Jamaar; kheb de gecensureerden nog nie gezien. Hup New Wave, posten die handel :D |
|
|
| jp |
| Wat is er nou zo grappig aan die saaie uil? :conf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Neem de proef op de som he, of twijfel je? |
Dit slaat ook weer nergens op gozer. Doe je gordijntjes dicht en vergeet vannacht niet je zwarte kousen uit te trekken. :rolleyes:
Lekker makkelijk nadank je flink uitgeluld bent gaan uitdagen om die foto nogmaals te plaatsen. dwaas! |
|
|
| mellow_head |
| Haha ruziemakers :D |
|
|
| eieregooie |
| Hee New_Wave... Ik denk dat je gewoon ff moet onthouden dat Belgie niet zo ontkerkelijkt is als Nederland... Maar aan de andere kant... gecensureerd is gecensureerd... |
|
|
| pooley |
 |
|
|
| eieregooie |
| als je de ballen niet zou zien zou t in NL gewoon ok zijn I guess :) en dan bedoel ik bushokjes enzo he... |
|
|
| pooley |
| tepel + ballen bluralized ! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit slaat ook weer nergens op gozer. Doe je gordijntjes dicht en vergeet vannacht niet je zwarte kousen uit te trekken. :rolleyes:
Lekker makkelijk nadank je flink uitgeluld bent gaan uitdagen om die foto nogmaals te plaatsen. dwaas! |
pussah, naar de cor ermee, ze zullen het zeker heel smaakvolle humor vinden  |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tiger777
pussah, naar de cor ermee, ze zullen het zeker heel smaakvolle humor vinden |
Ach wat een gezever, je lijkt wel een oud wijf.
Je ouders hebben zeker gecensureerde EO kinderinternet voor je aangevraagt zodat je niet geshokeerd wordt door al die vieze plaatjes. Als jij je eigen lul ziet van je al flauw. |
|
|
| Tiger777 |
| pas maar op of ik post een heel leger vergroeide paardenlullen(een ernstige bedreiging) wat ik persoonlijk even wansmakelijk vind als een andere vent zenne lul, PUNT, eind discussie! |
|
|
|
|