|
Foute nummers die je toch wel stiekem goed/leuk/gaaf/tof/vet/bruut vindt... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| serialkillah |
| oude nummers van charly & theo en dj paul elstak..... lekker meebrullen:) |
|
|
| YojiBiomehanika |
wat d8en jullie van:
profound - TURNTABLE JUNKIE??????/
herrinner je em je nog ??// Yoji Biomehanika draaide em Dancevalley 2001 als 1e nummer d8 ik
moet je echt hebben als classic!!!!!
<<<<<< EDIT >>>>>
MARK OH!!!!! TEARS DONT LIE
maaj vet hakk'n |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by YojiBiomehanika
wat d8en jullie van:
profound - TURNTABLE JUNKIE??????/ |
Ik vind dat eigenlijk geen fout nummer hoor...
Niet als je t bijvoorbeeld vergelijkt met DJ Jean - Lift Me up ghehehe:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
eeehhh ik d8 eerst aan die nieuwe van brooklyn bounce
maar toen ik em op werk hoorde en d8.. ja nu komt de bass.. kwam er sissy bass.. das dus anders bij
brooklyn bounce - club bizarre b1 (dj scot project remix)
en dies dus wel leuk.. niet echt fout meer dankzij S SSSSSSSCOTTTTTT TTTTT PRRRRRRRRRRRRRROOOOOJECT
Aangezien heel d-devils fout is.. valt deze mooi int rijtje.. foute traxx die ik wel leuk vind :P.. grappige tune.. en lekka stampe in de apres ski hut (of niettan blik)
D_Devils-The_Final_Countdown-Vinyl-2001-UTE
ist trouwes..
En wat werden de D-devils in spanje verkracht zeg!! hoorde.. THE GATES ARE OPEN.. wel 4 keer op een avond.. nee 6 keer!! aaahhh... en al die nerds maar yeeeeeaaaaaaa!!! woooooohooooeeeee en dat 2 weken lang.. maarja dat was ook in de engelse wijk he..
L@terZzz ik moet over 6 uur weer rijde :S |
|
|
| Henkie_henk |
Nog 1 uur.. ofzow.. en NIET geslapen WOEHOEEEEEE
gaan we in de vangrail rammmuhhh!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
bedenk me net dat ik de warpbrothers heeel af en toe ook wel leuk vind, en die zijn ook best wel fout, net al public domain:rolleyes:
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Henkie_henk |
waaaaa public domain fout?
Lemme hear it from the people up top!
jezus.. druk ik op "p".. krijg ik geen public domain.. druk ik op "w" krijg ik geen warpbrothers.. vant schijfje afgeknikkert..
nja.. maybe kan public domain er ook wel bij.. dan heb ik ook weer 1tje xtra voor me lijstje..
mmmmm
THe moon.... TUTUTUUTUTTUUUUUUUUUUUUUUUU heb ik die de 1e keer (van de 60 miljoen keer dat k em gehoord) niet leuk gevonden?? vast wel.. damn die hoor k nog wel 1 x p maand bij fitness.. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
d'r schiet me vanmorgen net een nummertje te binnen:
Me & My - Fly High (Dj Alligator mix)
Dat nummertje hebben we tijdens een of ander schoolkamp helemaal grijs gedraait....midden in de nacht en dan volume ook zo hard!
Of het nu echt een fout nummertje is......dat weet ik eigenlijk niet, op dat moment iig niet! :D |
|
|
| Biohazard |
| Ik zit nu naar marco V live at trance energy 2000 te luisteren, raad eens wat ie draait? DJ balloon - lovers! W00t zeer fout nummer maar wel cool |
|
|
| Donna |
ja maar wat is nu eigenlijk fout?:)
Als je een nummer ok vindt en de *underground* niet,dan issie fout?
Als je een commercieel nummer nice vindt,lekker boeiend dan vinjem toch lekkah goed,niks fouts aan:toothless
kvinnet maar behoorlijk relatief.....foute nummers:)
Of hoor ik r nu niet meer bij,benk nu fout??:PP
*whehehe* |
|
|
| YojiBiomehanika |
| warp brothers zijn wel ok hoor waren ook op Q-limaxxxxxx |
|
|
| LightForce |
Nou welk nummer mij beetje vaag maakt is WHERES YOUR HEAD AT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHERES YOUR HEAD?????
Basement Jaxx - Where's your head at
whahaha :p Super nummertje op zijn tijd :)
WHERES YOUR HEAD AT!!!!!!!AT!!! AT!!!!!. WHERES YOUR HEAD!!!! |
|
|
|
|