|
מה המצב אנשים !!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אהלן כולם !!!
:)
חזרתי מהצבא עד יום ראשון - ואז אני מתחיל קורס חובש-קרבי
אני מתגעגע אחים שלי :)
בכל מקרה את הסילבסטר ביליתי באוהל מסריח עם חורים בזמן שאני נרטב מהגשם בלילה... :( חברים שלי היו בניר אליהו ואמרו שהיה פצצות...
שוב פעם שנה טובה כולם !
מה קורה איתכם ?
יש הרבה חדשים פה מאז שהלכתי?
מה המצב עם האתר - גם עם הפורום פה וגם עם הרעיון להקים אתר ישראלי ?
מישהוא הולך לטיאסטו ביום חמישי-שישי? |
|
|
| DJ-Energy |
הכל טוב אח שלי...
גם לי לא היה משהו אתמול
אבל לא נורא
אני חושב שגיל הולך לראות את טיסטו..
וכן יש פה איזה 2-3 אנשים חדשים מאז שהיית פה פעם אחרונה..
אז לפי מה שסוואמפר אמר צריך להיות עיצוב חדש לאתר בקרוב וגם הוא יעבור למחשבים יותר חזקים ככה שהפורום יוכל לרוץ יותר בקלות ובנוחות
*Happy New Year TranceAddicts!! 2002 will be massive.... total TA site-redesign + tons of new features + new server (can handle 400+ peeps in forums) :)*
;) |
|
|
| eXeTik |
ניר אליהו....?
חחחחחחחחחחחחחחחחח!
חבר שלי אסף אדיב מתקשר אליי באמצע הסט שואל אותי איזה טראק לשים מהדיסק שהבאתי לו... למה המסטול לא הכין טראקליסט מראש ונגמר לו החומר לקראת סוף הסט |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך השב מורן
בהצלחה בקורס הזה
ניר אליהו זה מסיבה לשמיניסטים שהבנתי שפול יודניקים ו יאניקים נכנסים לשם
דווקא שמעתי יש שם מסיבות טובות
ושאלה לי אליך eXetic
די ג'יי אסף מתקלט בלקוני? |
|
|
| MoSH_MaN |
מורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מה המצבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
לא רואים אותך שנים...
אתה הולך להיות חובש? בהצלחה!
אבא שלי גם היה חובש....
לא נורא על הסילבסטר כי האמת אנחנו לא אמורים לחגוג אותו (ולא זה לא חג אזרחי וזה בדוק)
אין הרבה מה לספר מאז הפעם האחרונה שצצת...
השירים היו בסדר בזמן האחרון
אבל חוץ מזה הכל טוב
ורועי כן דיי ג'יי אסף מתקלט בבלקוני
Dj afaf and dj kfeer
בדר"כ שניהם |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שאלה לי אליך eXetic
די ג'יי אסף מתקלט בלקוני? |
כן...
היית פעם במסיבה שהוא תיקלט? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן...
היית פעם במסיבה שהוא תיקלט? |
כן
הייתי בבלקוני שהוא תיקלט
גם שישי הזה וגם שישי שעבר
אנייגיד לך את האמת...
יום שישי הזה הוא לא תיקלט משהו בכלל
הדיסק קפץ לו איזה פעם פעמיים והיו הרבה מעברים שהיו על הפנים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Dj afaf and dj kfeer
בדר"כ שניהם |
kfeer
חבר שלי מהתיכון - אין לו מושג בגרוש במה שקשור לתיקלוט
חומר ישן לאללה - היה לו כסף לקנות ציוד אבל יותר מזה אין לו כלום ...
אם מישהוא שמע אותו שם הוא יודע למה אני מתכוון |
|
|
| DjChook |
מה המצב אח שלי ?!
מתגעגעים...
תראה, עברתי את ה 400 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה המצב אח שלי ?!
מתגעגעים...
תראה, עברתי את ה 400 |
מזל טוב אחי !!!
:)
עוד 150 ועברתי את ה
2000
:p |
|
|
| DJ-Energy |
וואלה אחי מזל טוב
אני עוד 240 מגיע ל
2000
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| אני עומד עכשיו על משהו כמו 500 :) |
|
|
|
|