return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה המצב אנשים !!!
View this Thread in Original format
luckystrike
אהלן כולם !!!
:)

חזרתי מהצבא עד יום ראשון - ואז אני מתחיל קורס חובש-קרבי

אני מתגעגע אחים שלי :)

בכל מקרה את הסילבסטר ביליתי באוהל מסריח עם חורים בזמן שאני נרטב מהגשם בלילה... :( חברים שלי היו בניר אליהו ואמרו שהיה פצצות...

שוב פעם שנה טובה כולם !
מה קורה איתכם ?
יש הרבה חדשים פה מאז שהלכתי?
מה המצב עם האתר - גם עם הפורום פה וגם עם הרעיון להקים אתר ישראלי ?
מישהוא הולך לטיאסטו ביום חמישי-שישי?
DJ-Energy
הכל טוב אח שלי...

גם לי לא היה משהו אתמול
אבל לא נורא
אני חושב שגיל הולך לראות את טיסטו..
וכן יש פה איזה 2-3 אנשים חדשים מאז שהיית פה פעם אחרונה..

אז לפי מה שסוואמפר אמר צריך להיות עיצוב חדש לאתר בקרוב וגם הוא יעבור למחשבים יותר חזקים ככה שהפורום יוכל לרוץ יותר בקלות ובנוחות

*Happy New Year TranceAddicts!! 2002 will be massive.... total TA site-redesign + tons of new features + new server (can handle 400+ peeps in forums) :)*

;)
eXeTik
ניר אליהו....?
חחחחחחחחחחחחחחחחח!
חבר שלי אסף אדיב מתקשר אליי באמצע הסט שואל אותי איזה טראק לשים מהדיסק שהבאתי לו... למה המסטול לא הכין טראקליסט מראש ונגמר לו החומר לקראת סוף הסט
Hell_Copter
ברוך השב מורן
בהצלחה בקורס הזה

ניר אליהו זה מסיבה לשמיניסטים שהבנתי שפול יודניקים ו יאניקים נכנסים לשם
דווקא שמעתי יש שם מסיבות טובות

ושאלה לי אליך eXetic
די ג'יי אסף מתקלט בלקוני?
MoSH_MaN
מורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

מה המצבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

לא רואים אותך שנים...

אתה הולך להיות חובש? בהצלחה!
אבא שלי גם היה חובש....

לא נורא על הסילבסטר כי האמת אנחנו לא אמורים לחגוג אותו (ולא זה לא חג אזרחי וזה בדוק)

אין הרבה מה לספר מאז הפעם האחרונה שצצת...

השירים היו בסדר בזמן האחרון

אבל חוץ מזה הכל טוב

ורועי כן דיי ג'יי אסף מתקלט בבלקוני

Dj afaf and dj kfeer
בדר"כ שניהם
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שאלה לי אליך eXetic
די ג'יי אסף מתקלט בלקוני?


כן...
היית פעם במסיבה שהוא תיקלט?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik


כן...
היית פעם במסיבה שהוא תיקלט?


כן
הייתי בבלקוני שהוא תיקלט
גם שישי הזה וגם שישי שעבר

אנייגיד לך את האמת...
יום שישי הזה הוא לא תיקלט משהו בכלל
הדיסק קפץ לו איזה פעם פעמיים והיו הרבה מעברים שהיו על הפנים
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


Dj afaf and dj kfeer
בדר"כ שניהם


kfeer

חבר שלי מהתיכון - אין לו מושג בגרוש במה שקשור לתיקלוט
חומר ישן לאללה - היה לו כסף לקנות ציוד אבל יותר מזה אין לו כלום ...

אם מישהוא שמע אותו שם הוא יודע למה אני מתכוון
DjChook
מה המצב אח שלי ?!


מתגעגעים...

תראה, עברתי את ה 400
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מה המצב אח שלי ?!


מתגעגעים...

תראה, עברתי את ה 400


מזל טוב אחי !!!
:)

עוד 150 ועברתי את ה
2000
:p

DJ-Energy
וואלה אחי מזל טוב
אני עוד 240 מגיע ל
2000

:)
Hell_Copter
אני עומד עכשיו על משהו כמו 500 :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement