|
מתגייס
|
View this Thread in Original format
| OREN |
אנשים בדיוק עוד שבוע ב-20.11 אני מתגייס לגולני הבסיס שלי בטירונות יהיה בא"ח גולני באזור של עמק יזרעאל באסה טירונות חורף בצפון
וואלה אוהב אותכם אנשים ישתדל להיות כמה שיותר בפורום גם בזמן השירות!!1
אני נמצא פה בדיוק שנה ולמדתי ממכם הרבה על מוזיקה אלקטרונית וגם הרבה זיוני שכל
יאללה שיהיה רק טוב :D |
|
|
| KrazyDJs |
וואלק הצבא לוקח עוד אחד..
גיוס קל אחי..
בהצלחה בכל אשר תפנה בצבא..
ואל תשכח לחזור לרשום פה לפעמים :) |
|
|
| Segev |
ואי אחי שהיה בהצלחה אתה מתגייס עם חבר שלי באותו יום הוא גם לגולני
אז אתה עם במקרה פוגש נמרוד בן עמי |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב אחי שיהיה בהצלחה..
נקווה שתבין את הצבא כמה שיותר מהר ולא תפחד משטויות...
ואם תרגיש חרא אל תפחד ללכת לקב"ן ואולי לצאת אם תרצה..:rolleyes: |
|
|
| omergunr |
ואי אורן אחי!! אחד האנשים שיותר התחברתי מפה!!! גיוס קל אחי!! תשמור על קשר!!!
אוהב אותך!!!
:( |
|
|
| YoraY |
לא נורא...
יהיה בסדר...
אל תדאג.....
סתם שיהיה בכייף צ'ונגי
ותעשה כמה שיותר חפשנות |
|
|
| Shahar |
בהצלחה נשמה שמור על עצמך
אם תרואה שזה לא בא בטוב תפרוש ישר לפני שיהיה מאוחר |
|
|
| OREN |
חחח כולם כבר מדברים איתי על פרישה ועל קב"ן
מישהו יודע איך אני יכול לקמבן עוד כמה שבתות בבית??
אולי בגלל שאני בן יחיד או משהו |
|
|
| yaman |
ואללה אחי שיהיה המון בהצלחה
יש לי מלא חברים שמתגייסים בתאריך הזה
ותכלס הייתי מת להתגייס גם עכשיו |
|
|
| Meltdown |
| למרות שאני לא ממש מכיר אותך, שיהיה בהצלחה, ושתעברנה מהר ה 3 שנים הללו, בקרבי בדרך כלל מוצאים חברים שנשארים איתך לכל החיים, שזה דבר מעולה |
|
|
| OREN |
מחר בבוקר יותר נכון עוד 10 שעות קצת מתרגש קצת מפחד
אבל נעביר את זה סבבה יהיה טוב
יחזור לכתוב בפורום שבת הבאה שיהיה לכם אחלה שבוע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by OREN
מחר בבוקר יותר נכון עוד 10 שעות קצת מתרגש קצת מפחד
אבל נעביר את זה סבבה יהיה טוב
יחזור לכתוב בפורום שבת הבאה שיהיה לכם אחלה שבוע |
כולם ככה בהתחלה
אבל תבוא בגישה טובה ועם חיוך ויהיה לך הכי כיף בארץ |
|
|
|
|