return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מתגייס
View this Thread in Original format
OREN
אנשים בדיוק עוד שבוע ב-20.11 אני מתגייס לגולני הבסיס שלי בטירונות יהיה בא"ח גולני באזור של עמק יזרעאל באסה טירונות חורף בצפון
וואלה אוהב אותכם אנשים ישתדל להיות כמה שיותר בפורום גם בזמן השירות!!1
אני נמצא פה בדיוק שנה ולמדתי ממכם הרבה על מוזיקה אלקטרונית וגם הרבה זיוני שכל
יאללה שיהיה רק טוב :D
KrazyDJs
וואלק הצבא לוקח עוד אחד..
גיוס קל אחי..
בהצלחה בכל אשר תפנה בצבא..
ואל תשכח לחזור לרשום פה לפעמים :)
Segev
ואי אחי שהיה בהצלחה אתה מתגייס עם חבר שלי באותו יום הוא גם לגולני
אז אתה עם במקרה פוגש נמרוד בן עמי
Sm0keMachine
טוב אחי שיהיה בהצלחה..
נקווה שתבין את הצבא כמה שיותר מהר ולא תפחד משטויות...
ואם תרגיש חרא אל תפחד ללכת לקב"ן ואולי לצאת אם תרצה..:rolleyes:
omergunr
ואי אורן אחי!! אחד האנשים שיותר התחברתי מפה!!! גיוס קל אחי!! תשמור על קשר!!!

אוהב אותך!!!

:(
YoraY
לא נורא...

יהיה בסדר...

אל תדאג.....





סתם שיהיה בכייף צ'ונגי


ותעשה כמה שיותר חפשנות
Shahar
בהצלחה נשמה שמור על עצמך
אם תרואה שזה לא בא בטוב תפרוש ישר לפני שיהיה מאוחר
OREN
חחח כולם כבר מדברים איתי על פרישה ועל קב"ן
מישהו יודע איך אני יכול לקמבן עוד כמה שבתות בבית??
אולי בגלל שאני בן יחיד או משהו
yaman
ואללה אחי שיהיה המון בהצלחה

יש לי מלא חברים שמתגייסים בתאריך הזה

ותכלס הייתי מת להתגייס גם עכשיו
Meltdown
למרות שאני לא ממש מכיר אותך, שיהיה בהצלחה, ושתעברנה מהר ה 3 שנים הללו, בקרבי בדרך כלל מוצאים חברים שנשארים איתך לכל החיים, שזה דבר מעולה

OREN
מחר בבוקר יותר נכון עוד 10 שעות קצת מתרגש קצת מפחד
אבל נעביר את זה סבבה יהיה טוב

יחזור לכתוב בפורום שבת הבאה שיהיה לכם אחלה שבוע
Shahar
quote:
Originally posted by OREN
מחר בבוקר יותר נכון עוד 10 שעות קצת מתרגש קצת מפחד
אבל נעביר את זה סבבה יהיה טוב

יחזור לכתוב בפורום שבת הבאה שיהיה לכם אחלה שבוע


כולם ככה בהתחלה
אבל תבוא בגישה טובה ועם חיוך ויהיה לך הכי כיף בארץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement