return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פייי 0-0-0-7 פוסטיםםםם!!
View this Thread in Original format
Shahar
רק עכשיו שמתי לב יש לי 7025 פוסטים
תכלס זה נהיה הרבה
יאללה לכבוד המספר הגדול תרשו לעצמכם לצאת עלי חופשי בטרד הזה
epsilon1
7025 פוסטים של שטויות ויציאות של ערסים

עד מתי:tongue3
bekol ram
מזל טוב גבר.
דרך אגב מצטער שלא שמעתי תסט שלך אתמול
הייתי קרוע.
Segev
מזל טוב אחי רק חבל שלא כל הפוטים האלה קשורים לטראנס :D
Rising
quote:
Originally posted by Segev
מזל טוב אחי רק חבל שלא כל הפוטים האלה קשורים לטראנס :D


מזל שלא כל ה-7000 קשורים לטראנס...אחרת מצבו היה קשה.

מזל טוב שחר!!!!! :)
KrazyDJs
שיהיה במזל...אתה נראה לי המתחרה הכי רציני לרועי :wtf:
ROBERTO
שבע אלף!?!?!

יא מטורף אחד זה לא אנושי
Shahar
תודה נשמות :D

quote:
Originally posted by bekol ram
מזל טוב גבר.
דרך אגב מצטער שלא שמעתי תסט שלך אתמול
הייתי קרוע.


אל דאג מחר אני ישים את הסטים להורדה

שבוע הבא
Menno De Jong
Sm0keMachine
מזל טוב אחי
YoraY
מזל טוב שחר ואני מקווה שאיפשהו ה 7000 האלה יבואו לך כסימן שהגיע הזמן לדבר לאנשים בגובה העיניים בלי משחקי כבוד ובלי כל מני "אני יותר טוב ממך\מכולכם" למיניהם.. ויסכימו איתי אנשים שאכן יוצאים לך משפטים עם משמעות כזאת - מצידי תשאל...


אני מאמין שאתה בנאדם פסדר גמור כי יש לך פה ושם גישה שמזכירה לי אותי.


עדיף במקום לשפוך פוסטים על גבי פוסטים ולהגיע ל 10000 להסתכל פעמיים על מה שאתה כותב - לשנות\לערוך\לתקן גם אם זה "יבזבז" זמן ותסתפק ב5000

תתייחס לזה כמו לפתגם של חכמים כזה... ואז תבין תכוונה שלי




יאללה מזל טוב :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement