| YoraY |
מזל טוב שחר ואני מקווה שאיפשהו ה 7000 האלה יבואו לך כסימן שהגיע הזמן לדבר לאנשים בגובה העיניים בלי משחקי כבוד ובלי כל מני "אני יותר טוב ממך\מכולכם" למיניהם.. ויסכימו איתי אנשים שאכן יוצאים לך משפטים עם משמעות כזאת - מצידי תשאל...
אני מאמין שאתה בנאדם פסדר גמור כי יש לך פה ושם גישה שמזכירה לי אותי.
עדיף במקום לשפוך פוסטים על גבי פוסטים ולהגיע ל 10000 להסתכל פעמיים על מה שאתה כותב - לשנות\לערוך\לתקן גם אם זה "יבזבז" זמן ותסתפק ב5000
תתייחס לזה כמו לפתגם של חכמים כזה... ואז תבין תכוונה שלי
יאללה מזל טוב :) |
|
|