| mido |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
over neo's gesproken: wie zijn die 2 vrouwtjes 'extreem' rechts op de foto?? niet verkeerd :D
en welke ben jij ook alweer?
GreetZ RubDub |
Die 2 meisjes zijn mijn 2 partymaatjes! :D
Waar hun stampen daar stamp ik ook en andersom! :D
En ik ben degene links onder met die verzotte drux kop! :D |
|
|