|
שאלה לגביי Hydroid (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by YoraY
איתי מי מכיר אותו פה חח... הלוואי שהיה מקבל הערכה כמו שמגיע לו
האחים פלאש עמוק ואפילו אם אני לא מדבר שטויות הייתי אומר מובילים את סצנת ההאוס בארץ
הם כבר ותיקים ויש לקלאברים טיפה מודעות... חוץ מזה תמדבר על האומן...
מה אני אגיד לך - אולי זה באמת כמו שאתה אומר פתח לתיקווה
אני לא יודע מה המצב של איתי כשזה מגיע לתקליטנות, וגם אם אני אשמע אותו כמה אני כבר אבין... זה פרוג .... אבל אולי יתנו לו במה באיזה מועדון גדול נערף בסופו של דבר יש לו שם מצוין.
הוא צעיר עוד..... זו רק תחילת הדרך
|
אנחנו מעריכים אותו וזה כבר חשוב
נכון, הוא בתחילת הדרך והלוואי ותהיה לו עוד המון הצלחה
אני מאמין שהוא יכול, עם עוד אומן או שניים
בקלות למלאות מועדון בארץ
תחשוב לפני שנתיים שלוש מה היה המצב פה
מבחינת מוסיקת פרוגרסיב, בקושי ניגנו ובקושי יצרו
היום המצב נראה הרבה יותר טוב
ככה שיש מקום להיות אופטימיים
הסצנה בארץ עוד תהיה פצצה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by bekol ram
אנחנו מעריכים אותו וזה כבר חשוב
נכון, הוא בתחילת הדרך והלוואי ותהיה לו עוד המון הצלחה
אני מאמין שהוא יכול, עם עוד אומן או שניים
בקלות למלאות מועדון בארץ
תחשוב לפני שנתיים שלוש מה היה המצב פה
מבחינת מוסיקת פרוגרסיב, בקושי ניגנו ובקושי יצרו
היום המצב נראה הרבה יותר טוב
ככה שיש מקום להיות אופטימיים
הסצנה בארץ עוד תהיה פצצה |
יש לי רק מילה אחת - אמן
טוב איפה הוא שמישו יוריד אותו קצת לפשוטי העם....
דרך אגב הוא יוצר עם קיובייס? |
|
|
| Glenn-Holmes |
איתי יוצר עם לוג'יק והוא יוצר מאוד פרפקציוניסט כשזה מגיע לאיכות סאונד ואפילו נדמה לי שכיום הוא כבר עושה מסטרינג לעצמו...בכל אופן הוא מעין פריק של סאונד והפקות מושלמות מבחינת האיזון בין כל האלמנטים השונים בקטע
לגבי הסצינה בארץ
אז תשאלו אנשים כמוני כמו גיל כמו אלי כמו צח שאני בוא נגיד אפילו אם אני לא יוצא כמו גיל וצח שבאמת יוצאים המון למועדוני ארצנו אני עדיין יכול לתת את תמונת המצב העדכנית
פרוגרסיב זה עדיין מילה גסה
הדבר היחיד שחי היום בממדיו המקוריים אם לא יותר מכך זה אנדרגראונד מיוזיק
זו הסצינה הכי פורחת היום בארץ...
וזה רבותי עצוב
במצב העניינים הזה באמת אין ספק שאיתי ינגן יותר בחו"ל מאשר בארץ
ודרך אגב הוא כבר לא בצבא ככה שהגיגים הראשונים שלו בחו"ל הם רק עניין של זמן
סמנו את 2006 כשנת הפריצה שלו כדי ג'יי להערכתי (לא ברמה של כניסה לדי גיי מאג...זה דורש עוד מספר שנים) |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איתי יוצר עם לוג'יק והוא יוצר מאוד פרפקציוניסט כשזה מגיע לאיכות סאונד ואפילו נדמה לי שכיום הוא כבר עושה מסטרינג לעצמו...בכל אופן הוא מעין פריק של סאונד והפקות מושלמות מבחינת האיזון בין כל האלמנטים השונים בקטע
לגבי הסצינה בארץ
אז תשאלו אנשים כמוני כמו גיל כמו אלי כמו צח שאני בוא נגיד אפילו אם אני לא יוצא כמו גיל וצח שבאמת יוצאים המון למועדוני ארצנו אני עדיין יכול לתת את תמונת המצב העדכנית
פרוגרסיב זה עדיין מילה גסה
הדבר היחיד שחי היום בממדיו המקוריים אם לא יותר מכך זה אנדרגראונד מיוזיק
זו הסצינה הכי פורחת היום בארץ...
וזה רבותי עצוב
במצב העניינים הזה באמת אין ספק שאיתי ינגן יותר בחו"ל מאשר בארץ
ודרך אגב הוא כבר לא בצבא ככה שהגיגים הראשונים שלו בחו"ל הם רק עניין של זמן
סמנו את 2006 כשנת הפריצה שלו כדי ג'יי להערכתי (לא ברמה של כניסה לדי גיי מאג...זה דורש עוד מספר שנים)
|
בקשר לסצנה המצב לא הכי טוב
אני מאמין ומחכה ליום שפרוגרסיב יכנס לתמונה יותר חזק
בקשר לאיתי ההפקות שלו יפות,
תענוג להקשיב לאיכות ולמיקס
ובעזרת הרצון הטוב הוא עוד יצליח הרבה
ובמהרה לדיגיי מאג |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איתי יוצר עם לוג'יק והוא יוצר מאוד פרפקציוניסט כשזה מגיע לאיכות סאונד ואפילו נדמה לי שכיום הוא כבר עושה מסטרינג לעצמו...בכל אופן הוא מעין פריק של סאונד והפקות מושלמות מבחינת האיזון בין כל האלמנטים השונים בקטע
|
עם גישה כזאת הוא יהיה גדול |
|
|
| Huge-A |
חברים אייתי הוא ילד נשמה !
מוזיקה אצלו זה בדם !
הסאונד שלו רמה !
ואתם לא לובשים כיפה זה לא טוב :stongue: :toothless (המין יבין)
וכן הוא ישראלי מה רע שיש לנו אחד שנותן בראש לכמה חוליגנים בעולם :disbelief |
|
|
| bekol ram |
תן להם בראש
:whip: :D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Huge-A
חברים אייתי הוא ילד נשמה !
מוזיקה אצלו זה בדם !
הסאונד שלו רמה !
ואתם לא לובשים כיפה זה לא טוב :stongue: :toothless (המין יבין)
וכן הוא ישראלי מה רע שיש לנו אחד שנותן בראש לכמה חוליגנים בעולם :disbelief |
מי שמדבר..
ISRAELI ELECTRONIC MUSIC HU HA!!!!!! |
|
|
| bekol ram |
+ מי שמקשיב
ובמיוחד זה שהדברים מכוונים אליו
רק שיהיה ברור, אני ניצחתי
:clown: |
|
|
| oXygen_tEAM |
| quote: | Originally posted by m0sh
הופעות בחול? חחח
אתם יודעים צבא...
והוא בגלל מתקלט?
תאמת לא שמעתי הרבה שירים שלו
אבל יש לי כבוד אליו למרות שזה לא המוזיקה שלי בכלל |
קודם כל , מה קורה מוש, טוב לראותך פה
ולעיקר...
איתי (איידרויד) באמת עומד להופיעה בחו"ל עוד זמן קצר (אילו כבר בחודש הבא) תור באירופה.
וכן הוא יודע לתקלט :)
לגבי צבא, אין תגובה
נחכה שהוא יגיב בעצמו
יום טוב. |
|
|
| oXygen_tEAM |
| quote: | Originally posted by Huge-A
חברים אייתי הוא ילד נשמה !
מוזיקה אצלו זה בדם !
הסאונד שלו רמה !
ואתם לא לובשים כיפה זה לא טוב :stongue: :toothless (המין יבין)
וכן הוא ישראלי מה רע שיש לנו אחד שנותן בראש לכמה חוליגנים בעולם :disbelief |
כל מילה סלע ! :D |
|
|
| DvJ |
שיהיה לו בהצלחה ....
ילד פשוט מוכשרר בטריוף... |
|
|
|
|