|
מצב המסיבות בארץ
|
View this Thread in Original format
| shmintz_mix |
טוב שלום לכולם!!
הרבה זמן שלא כתבתי כאן אבל אני עדיין חיי.....
תגידו אין כבר מסיבות בזמן האחרון מה קרה...?!?
מאז שנקסט התפוררו המצב רע!
אני מתגעגע לימים שהיו באים די גיים טובים מחו"ל...
מה שכן
אני חייב לציין לטובה את המסיבה שהייתה של ILTA לפני כמה זמן בווקס היה ממש טוב ולכל המארגנים של זה (וביחוד לגולדשלאגר...) תעשו מצווה ותארגנו משהו טוב שוב!
אני מוכן לייחצן גם ולהביא קהל אפילו בחינם :-) רק כדי שימשיכו ליהיות מסיבות כאלו...
בכל מקרה... אני מקווה שהמצב עוד ישתפר וזה רק תלוי בנו למעשה...
אז תגיבו פה!
יאלללה בי... |
|
|
| YoraY |
עד כדי קח נהנת במסיבה הזאת?...
היה לה פוטנציאל - והוא נהרס..
ועל הפנים המסיבות בארץ.....
אני מקווה שיום יבוא וימישו רציני ועם הרבה כסף יגיד שהוא רוצה פה סצנה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by YoraY
עד כדי קח נהנת במסיבה הזאת?...
היה לה פוטנציאל - והוא נהרס..
ועל הפנים המסיבות בארץ.....
אני מקווה שיום יבוא וימישו רציני ועם הרבה כסף יגיד שהוא רוצה פה סצנה |
צריך איזהשהו גידמאק למסיבבות בארץ.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
צריך איזהשהו גידמאק למסיבבות בארץ.... |
תאמת עושה רושם שהוא מפזר כסף על כל דבר שזז פה אולי שווה לנסות לכתוב לו? |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by DvJ
צריך איזהשהו גידמאק למסיבבות בארץ....
|
חופשי..
הוא יביא לנו מאמני
דיג'יים מהשורה הראשונה |
|
|
| Shahar |
המצב בארץ מסריח עכשיו עד שתהיה הפקה נורמלית
יש יותר מדי מסיבות של אהוס ואלקטרו שלדעתי מסריחות תסצינה פה
אם היה טראנס זה היה מוסיף הרבה
בקשר לאילטה אמרתי כבר עד שהם לא יביאו דיג'יי מסחרי שיפתח הם יכולים לשכוח מקהל |
|
|
| Meltdown |
| אף אחד כאן לא ישתגע בלנסות ללכת מול האומן 17 התל אביבי, שהוא המגה קלאב היחידי שיש באזור המרכז נכון לעכשיו, במיוחד כאשר חיים פנחס לא מארגן די ג'ייז מחו"ל לא לדום ולא לווקס בחצי שנה האחרונה פחות או יותר, כך שאני לא רוצה כיצד מצב הדי ג'ייז שמגיע מחו"ל יחזור להיות כמו שהיה בתקופה של נקסט או בתקופת הזוהר של הפאנטסטיק ווקס |
|
|
| YuVaL |
הבעיה, לפי דעתי.. זה שגיל מנסה ללכת על משו שהוא בעצם גדול עליו
מסיבה של מוסיקה אלקטרונית איכותית עכשיו.. במצב הזה היום שלנו בארץ פשוט לא ילך..
כמו ששחר אמר, אם לא יהיה דיי ג'יי מסחרי זה לא ילך.. אבל דווקא פה הקטע הוא הדגש על לא לשים מוסיקה מסחרית שחר.. אז אם אתה מביא אחד כזה זה דיי מאבד את כל האפקט של המסיבה...
אני חושב שצריך להתחיל איזה ליין קטן וקבוע.. כמו שבזמנו עשיתם את המסיבה במקום הקטן הזה..
זה לא חייב להיות משו מטורף...
אבל זה יכול להיות נחמד ככה ליינים של יום חמישי לבוא לשבת עם כל החבר'ה פה לעשן קצת נרגילה קצת אלכוהול ולדבר על החיים עם מוסיקה טובה ברקע.. אין שום פשע בזה..
ואני חושב שדווקא זה יותר ילך ויותר ימשוך קהל.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הבעיה, לפי דעתי.. זה שגיל מנסה ללכת על משו שהוא בעצם גדול עליו
מסיבה של מוסיקה אלקטרונית איכותית עכשיו.. במצב הזה היום שלנו בארץ פשוט לא ילך..
כמו ששחר אמר, אם לא יהיה דיי ג'יי מסחרי זה לא ילך.. אבל דווקא פה הקטע הוא הדגש על לא לשים מוסיקה מסחרית שחר.. אז אם אתה מביא אחד כזה זה דיי מאבד את כל האפקט של המסיבה...
אני חושב שצריך להתחיל איזה ליין קטן וקבוע.. כמו שבזמנו עשיתם את המסיבה במקום הקטן הזה..
זה לא חייב להיות משו מטורף...
אבל זה יכול להיות נחמד ככה ליינים של יום חמישי לבוא לשבת עם כל החבר'ה פה לעשן קצת נרגילה קצת אלכוהול ולדבר על החיים עם מוסיקה טובה ברקע.. אין שום פשע בזה..
ואני חושב שדווקא זה יותר ילך ויותר ימשוך קהל.. |
שמע
שאתה פותח חנות ואתה רוצה שיבוא קהל אתה נותן הנכון בהתחלה?
אחר כך לחנות שלך יש שם ואתה יכול לדפוק מחירים
אם מההתחלה תפתח חנות לא מוכרת אף אחד לא יסתכל עליך אם תתחיל עם מחירים גבוהים
בגלל זה צריך להביא דיג'יי מסחרי שיפתח
לא אמרתי שהוא ינגן 5 שעות
אבל שינגן שעתיים ואחר כך יעלה דיג'יי שמנגן טראנס
להתחיל ליין קטן עם מוזיקה אלקטרונית לא יעזור
השרון נפל אז גם זה יפול
או שצריך ליין במועדון גדול
או ליין חצי מסחרי במועדון קטן
חייבים להתפשר על משו
אם לא יתפשרו לא יהיה שום ליין
חבל ללכת עם הראש בקיר..ביזבוז של זמן וכסף |
|
|
| cluBBer |
המצב הוא על הפנים
נראה לי היה עדיף מסיבות של נקסט עם כל מה שהיה כלול בתוכם מאשר אין מסיבות בכלל
לא יצאתי למסיבה כבר איזה חודשיים
מועדונים קטנים עם מוזיקת אנדרגראונד לא עושים לי את זה
אני רוצה הפקה ענקית עם דיג'י סיגנון ארמין , כמו שנקסט עשו |
|
|
| YoraY |
| quote: |
מועדונים קטנים עם מוזיקת אנדרגראונד לא עושים לי את זה
אני רוצה הפקה ענקית עם דיג'י סיגנון ארמין , כמו שנקסט עשו |
חח ישך בקשות..... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
חח ישך בקשות..... |
ראסמי אני חושב כמו ולאדי
"משעמם במועדונים האלה עם ה"אוירת אנרדגראונד
אין כמו רייבים עצבניים עם דיג'יי טוב
אבל אורגינל עכשיו חשבתי על זה
מלא אנשים פה היו בוכים שארמין ופרי ויוהן באים כל 4 חודש
אז הנה קיבלת מה רציתם
עכשיו המצב יותר טוב? |
|
|
|
|