return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Spela in sin livespelning?
View this Thread in Original format
K-PAXian
Tänkte att jag kunde börja fråga här och se vad man kan få för tips.

Jag är sugen på att spela in den kommande spelningen jag har på klubben SLM den 10 december, me n jag vet inte hur jag ska gå till väga för att göra det på "bästa" sätt.

Har ni några tips på hur man kan göra?

Tack på förhand. :)
Braxen
Minidisc, å se till att du nollställer all bas å sånt i inställningarna på minidiscen, annars kan d låta mindre bra ..
Laszlo
mp3 spelare med line-in funkar också...
K-PAXian
Måste man inte koppla på något speciellt sätt från mixern då för att det ska gå in? Vet inte om jag törs mixtra med deras sladdar. Hehe. :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement