|
שברו את כללי המשחק
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
טוב, לא יודע כמה זה ילך
זה בא בעקבות טרד היצירה
יש טראקים בסצנה מאד מיוחדים.. מאד יחודיים.. טראקים כאלה שתאומר
"פששש..... זה לא משהו ששומעים כל יום..."
מהבחינה היצירתית\סיגנונית אני מדבר...
אני רוצה להתחיל פה רשימה של כאלה... אין לי מושג כמה זה ילך אבל ננסה
למי שיש טראק שהוא חושב שהוא מיוחד ושובר את כללי המשחק שישים פה ושיסביר! למה הוא חושב שהוא כזה...
רק אל תתבלבלו - זה לא! המלצת טראקים פה... |
|
|
| YoraY |
טוב... אז אני פותח עם
marcel woods - advanced
בכללי אני חושב שזה טראק השנה אבל זה בלי קשר..
סיגנון - טק טראנס
אבל.....
יש שם אפקט פסי כזה שהורג אותי
האווירה עמוקה ומיוחדת
הבייס ליין פשוט מטמטם
זה ממש לא המוזיקה שאנחנו רגילים אליה
המלודי - כבר לא הסינט האופייני שאנחנו רגילים לשמוע
אני חושב שאיפשהו מרסל קיבל השראה מהפרוג בצליל הזה |
|
|
| bekol ram |
advanced מבחינתי לא שובר שום כלל
טראק חזק עם בס אכזרי ודוחף
הסינט שעולה בדקה 3:30 מאוס ולעוס
רוב הטראק מונוטוני ובקושי יש שימוש בהרמוניה
אבל עדיין יכול להיות חזק ברחבות ריקודים |
|
|
| bekol ram |
יש כמה רמות שונות של שבירת חוקים
השאלה מה הם החוקים שאתה מכיר ?
הבעייה עם מוסיקת מועדונים היא מסגרת די ברורה
שבתוכה אפשר לשחק עם כמה פרמטרים ולחדש בתחומי המסגרת
שבירת חוקים אמיתית יצא לי לשמוע
רוב הפעמיים זאת יצירה לא קשורה לעולם
שלא קל להבין את הקצב וההרמוניות מאחורייה
אולי בגלל שאין כל בסיס מאחורייה
בכל מקרה
Aphex Twin חזק בתחום
psy trance שובר הרבה מסגרות, אבל לרוב נשמע בעע
habersham, nikola gala, trentemoller, shpongle
ועוד הרבה יוצרים מוסיקה די מעניינת
לטעמי |
|
|
| coby |
art of trance
עשה קטעים מאוד מעניינים כמו
madagascar , turkish bizarr
השתמש בכל מיני סאונדים מגניבים במקום הפאט סינט כמו שכולם עושים
הוא לא שחרר מוסיקה הרבה זמן..
4X4(ferry corsten) - indigo
אהבתי את הסינט עם הדיסטורשן זה גם חידוש.. ופרי בכלל קבע נראה לי הרבה סטנדרטים לאפליפטינג
tiesto
למרות שאי אפשר לדעת אם הוא באמת מכין את הקטעים שלו ( אלה השמועות )
אבל גם דברים כמו
leathal industry
וגם הסגנון החדש שלו יש בקטעים האלה הרבה רעיונות חדשים..
כבר שנים לא שמעתי קטע מיוחד, ליוצרים היום כבר לא אכפת מאיך לחדש.. בגלל זה גם כל הטרד ביקורת על אפליפטינג שהיה אז
אה ומרקו וי ! עם הקצב המטורף וקטעים כמו סי דלי אמפי3
בטח יש הרבה שוברי כללים בפרוג טכנו והאוס אבל אני לא הכי שומע אז אני לא יודע.. |
|
|
| YoraY |
אני מבין מה שתאומר
אבל אני לא מדבר על שבירה טוטאלית ש.. באמצע הטראק תשומע איזה שיר ראפ או לאדע
לא דברים קיצוניים......
שינויים בקטנה אני לא רוצה עכשיו איזה קטע ג'אז באמצע
אבל היה לדוגמא פעם טראק של קאי טראסיד אם אני לא טועה ששמעו בו חצוצרה כזאת היה פה להיט בארץ.....
זו דוגמא טובה...
אפקס טווין? - שמעתי... שמעתי טראק אחד (קם טו דאדי)ד
וכאילו דה.. כן הוא קיצוני ביותר בסיגנון אבל מה ששמעתי זה לא היה טראנס זה היה דראם אנד בייס......
אני מדבר על טראנס... |
|
|
| -AP- |
Kai Tracid - Liquid skies
בהחלט, אפשר להגיד על קאי שהוא עשה דברים מקוריים.
וכמובן, איך לא, פרי קורסטן. כל האלבום האחרון שלו היה מהפכני ביותר מבחינת שילוב אלקטרו עם טראנס. |
|
|
| Glenn-Holmes |
נסו תקטע הזה
Mortar & pestle - DST Project (Kaybee Remix)
ינוגן גם בתוכנית שלי ביום ראשון הקרוב
קצת על הקטע...השבירה כאן היא פתאום בסינט אלקטרואי סנכנס לקראת סוף הקטע משום מקום ומלווה אותו עד הסוף...
אמרו כבר ניקולה גאלה ואני יכול לחזק
kosmas epsilon - beyond
יש שם משחק יפהפה בקטע השקט עם הבאס בכלל קוסמאס לאחרונה התחיל לשלב יותר ויותר אלקטרו וטק בלתי מתפשר בקטעים שלו... מעניין לאן זה יקח אותו בנתיים זה מעניין |
|
|
| coby |
אה גם
synergy - Hello strings |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by coby
אה גם
synergy - Hello strings |
כן זה קלאסה... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
RANK 1 - TOP GEAR
LOLL
כאילו מה הוא עשה? הקליט מנוע של מטוס סילון בהתנעה ועוד כמה צלילים שנשמעים כמו מנוע של מכונית באמצע פתיחות? |
|
|
| bekol ram |
Alter Ego - Daktari
המקצב שלו בנוי
מאלמנטים לא רגילים
הרבה רעש לבן וכאלה
מג ניב |
|
|
|
|