|
Dave kane - the journey of zoe (sinesweeper remix) (marco v live at eau)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מישהוא שמע את הטראק הזה ???
ענננננק !
זה מהסט של מרקו באיו וזה מתחיל בערך ב
63:00
הכניסה באה ב
63:54
אני יודע שזה יצא כבר
מישהוא שמע על זה משהוא ?
יש לזה ריפים ב
AG
אבל לא את הויניל
(חוץ מזה אני שונא את אאדיוגלאקסי) |
|
|
| DJ-Energy |
אני ישאל על זה אחי
;) |
|
|
| luckystrike |
יש לי
CD RIP
זה ממש טראק טוב ...
לאף אחד אין את הסט האחרון של מרקו וי מאיו ? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש לי
CD RIP
זה ממש טראק טוב ...
לאף אחד אין את הסט האחרון של מרקו וי מאיו ? |
לי יש...
:D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו והקשבת ? |
לקטע עוד לא
אני יקשיב עוד מעט
הקשבתי לסט חפיף לא ממש אהבתי זה היה פרוגרסיב לאללה..
אני עוד שניה זז לישון אני מת הטיול הזה עייף אותי |
|
|
| luckystrike |
כן הסטים האחרונים שלו מלאים בפרוגרסיב
אבל הטראק הזה
EPIC
אח"כ תכתוב מה אתה חושב |
|
|
| s0undw4v3 |
שמעתי את זה אחי
טראק משהו טוב!
תודיע לי אם תמצא את הויניל ריפ :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
שמעתי את זה אחי
טראק משהו טוב!
תודיע לי אם תמצא את הויניל ריפ :D |
אני עדיין מחפש
:)
מסתבר שמרקו וי שם את זה בכל אחד מהסטים האחרונים שלו |
|
|
| eXeTik |
| הלכתי להוריד, בכל מקרה... תודיע לנו אם אתה מוצא את הוויניל ריפ |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני עדיין מחפש
:)
מסתבר שמרקו וי שם את זה בכל אחד מהסטים האחרונים שלו |
כן איפה הוא שם את זה באינרסיטי?
אגב למישהו יש מושג איזה שיר שם מקרו וי ב108:20
שיר ממש טוב! |
|
|
|
|