return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dave kane - the journey of zoe (sinesweeper remix) (marco v live at eau)
View this Thread in Original format
luckystrike
מישהוא שמע את הטראק הזה ???

ענננננק !
זה מהסט של מרקו באיו וזה מתחיל בערך ב
63:00
הכניסה באה ב
63:54

אני יודע שזה יצא כבר
מישהוא שמע על זה משהוא ?

יש לזה ריפים ב
AG
אבל לא את הויניל
(חוץ מזה אני שונא את אאדיוגלאקסי)
DJ-Energy
אני ישאל על זה אחי
;)
luckystrike
יש לי
CD RIP

זה ממש טראק טוב ...

לאף אחד אין את הסט האחרון של מרקו וי מאיו ?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
יש לי
CD RIP

זה ממש טראק טוב ...

לאף אחד אין את הסט האחרון של מרקו וי מאיו ?


לי יש...
:D
luckystrike
נו והקשבת ?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
נו והקשבת ?


לקטע עוד לא
אני יקשיב עוד מעט
הקשבתי לסט חפיף לא ממש אהבתי זה היה פרוגרסיב לאללה..

אני עוד שניה זז לישון אני מת הטיול הזה עייף אותי
luckystrike
כן הסטים האחרונים שלו מלאים בפרוגרסיב
אבל הטראק הזה
EPIC
אח"כ תכתוב מה אתה חושב
s0undw4v3
שמעתי את זה אחי

טראק משהו טוב!

תודיע לי אם תמצא את הויניל ריפ :D
luckystrike
quote:
Originally posted by s0undw4v3
שמעתי את זה אחי

טראק משהו טוב!

תודיע לי אם תמצא את הויניל ריפ :D


אני עדיין מחפש
:)

מסתבר שמרקו וי שם את זה בכל אחד מהסטים האחרונים שלו
eXeTik
הלכתי להוריד, בכל מקרה... תודיע לנו אם אתה מוצא את הוויניל ריפ

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


אני עדיין מחפש
:)

מסתבר שמרקו וי שם את זה בכל אחד מהסטים האחרונים שלו


כן איפה הוא שם את זה באינרסיטי?


אגב למישהו יש מושג איזה שיר שם מקרו וי ב108:20
שיר ממש טוב!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement