return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Din Speciella låt... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Braxen
Demon vs Heartbreaker - You are my high
Braxen
quote:
Originally posted by Vizay
Jag har ett par låtar som alltid får mig att känna en sån där obeskrivlig känsla när man lyssnar på dom.

Två som oftast ger en sån känsla är Maria Mena & Thomas Dybdal - So Sweet & Maria Mena - This bottle of wine

Tror det är hennes otroliga sångröst som gör det :)


Maria Mena e fan underbar :cool:
Jeremy H
Oj, svårt val! Finns så många låtar man har så mycket känslor och minnen till.. både positiva ocn negativa =/..

Men den första jag kom att tänka på var 'Everything but the Girl - Missing' (L)!
NooN
Jag har låtar för olika perioder i livet och två av dom är:

Vildsvin - Brontosaurus & Filter 2.0 - Hela Världen Vet.

En tidlös låt som aldrig kommer att förstöras i mina öron är Bran van 3000 - Drinking In LA.
Vizay
quote:
Originally posted by Braxen
Maria Mena e fan underbar :cool:


Hört hennes nyaste album, de e fanimej helt underbart bra! :)
November
Chris Isaak - Wicked Game

Alltså jag ryser över hela kroppen.. Videon är rejält fin den med :)
zoric
Bone Thugs N Harmony - Change The World :D
Kvicket
Hela albumet For Monkeys av Millencolin!
Hauken
Har väl några tror jag, från lite olika tider i livet.

Timbuktu - The Botten is nådd
LA Style - James Brown Is Dead
Underworld - Born Slippy
K-PAXian
Har fyra låtar av olika genres som är väldigt varma om hjärtat.

The Quest - C Sharp

Min stora introduktion till trance och är fortfarande helt otrolig när jag hör den. Det räckte med att höra en först 30 sekunderna av den för att jag skulle köpa skivan den var med på. Och än idag sitter jag och får gåshud av melodierna. Klockren...

Enigma - Mea Culpa (Orthodox Mix)

Porr... Nuff said. :D

Lasse Holm - Canneloni Macaroni

Woho! Party! Får mig att hoppa och skrika som en flicka varje gång (nästan). Sanslöst usel text, men jävlar vilket drag det är i låten!

...och sist men inte minst...

Madonna - Frozen

Videon sänkte mig på en gång. Låten sänkte mig på en gång. Sjukt vacker låt. Men det ska vara originalet och ingen remix. Remixarna av denna förstör den bara. Mystiken försvinner helt av det.

beaversweede
Då måste jag ta och dra till med..

Dire straits - Brothers in arms

Underbart skön låt!! Har dessutom många barndomsminnen som jag associerar till denna låt varje gång jag hör den.
Cloudburst
Fixa ihop en samlingsskiva med låtarna? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement