|
Din Speciella låt... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| Demon vs Heartbreaker - You are my high |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
Jag har ett par låtar som alltid får mig att känna en sån där obeskrivlig känsla när man lyssnar på dom.
Två som oftast ger en sån känsla är Maria Mena & Thomas Dybdal - So Sweet & Maria Mena - This bottle of wine
Tror det är hennes otroliga sångröst som gör det :) |
Maria Mena e fan underbar :cool: |
|
|
| Jeremy H |
Oj, svårt val! Finns så många låtar man har så mycket känslor och minnen till.. både positiva ocn negativa =/..
Men den första jag kom att tänka på var 'Everything but the Girl - Missing' (L)! |
|
|
| NooN |
Jag har låtar för olika perioder i livet och två av dom är:
Vildsvin - Brontosaurus & Filter 2.0 - Hela Världen Vet.
En tidlös låt som aldrig kommer att förstöras i mina öron är Bran van 3000 - Drinking In LA. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Braxen
Maria Mena e fan underbar :cool: |
Hört hennes nyaste album, de e fanimej helt underbart bra! :) |
|
|
| November |
Chris Isaak - Wicked Game
Alltså jag ryser över hela kroppen.. Videon är rejält fin den med :) |
|
|
| zoric |
| Bone Thugs N Harmony - Change The World :D |
|
|
| Kvicket |
| Hela albumet For Monkeys av Millencolin! |
|
|
| Hauken |
Har väl några tror jag, från lite olika tider i livet.
Timbuktu - The Botten is nådd
LA Style - James Brown Is Dead
Underworld - Born Slippy |
|
|
| K-PAXian |
Har fyra låtar av olika genres som är väldigt varma om hjärtat.
The Quest - C Sharp
Min stora introduktion till trance och är fortfarande helt otrolig när jag hör den. Det räckte med att höra en först 30 sekunderna av den för att jag skulle köpa skivan den var med på. Och än idag sitter jag och får gåshud av melodierna. Klockren...
Enigma - Mea Culpa (Orthodox Mix)
Porr... Nuff said. :D
Lasse Holm - Canneloni Macaroni
Woho! Party! Får mig att hoppa och skrika som en flicka varje gång (nästan). Sanslöst usel text, men jävlar vilket drag det är i låten!
...och sist men inte minst...
Madonna - Frozen
Videon sänkte mig på en gång. Låten sänkte mig på en gång. Sjukt vacker låt. Men det ska vara originalet och ingen remix. Remixarna av denna förstör den bara. Mystiken försvinner helt av det. |
|
|
| beaversweede |
Då måste jag ta och dra till med..
Dire straits - Brothers in arms
Underbart skön låt!! Har dessutom många barndomsminnen som jag associerar till denna låt varje gång jag hör den. |
|
|
| Cloudburst |
| Fixa ihop en samlingsskiva med låtarna? :p |
|
|
|
|