|
var 10:e sekund byter jag...
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
| hey, jag tänkte bara säga att jag byter signatur var 10:de sekund.. det är väl kul.. så kan ni se vad jag har för mig..:eek: :p :cool: :rolleyes: :o :toothless :clown: :eyes: :rolleyes: :p :eek: :eek: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kul grejj fruktis. Hur fabian gör du det där ?
Ha de...
Edit: Tjena knaso bert :) Nu ser jag nog dig i en grå tröjja |
|
|
| fruktsoppa |
steffo:
jag har ett program som skickar upp 1 bild/15 sekund(borde ändra rubriken då) o sen har jag den som signature bara så ändras den varje gång nån kolar påden..
skit kolt tycker jag.. |
|
|
| King of Clubs |
FruktCoolt :)
Vad har du i näsan??? |
|
|
| mindshooter |
| Ja näsbilden har varit där i 10 min nu,...... |
|
|
| fruktsoppa |
nää jag blödde näsblod serni.. o det var inte riktigt 10 minuter utan mer 7 h 35 minuter som den bilden var på..
men nu e jag online igen.. nån som sett mitt gott nytt år svar? |
|
|
| King of Clubs |
| inte sett nåt gott nytt år svar, men ser "not home" skylten nu.. Vad gör du, ute och bombar? :) |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
inte sett nåt gott nytt år svar, men ser "not home" skylten nu.. Vad gör du, ute och bombar? :) |
joo, kolla i Gott nytt år threaden menar jag. har skrivt dit hela min kväll. lite lektyr där..
ute o bombar gör jag alltid! jag var hemma hos en polare o kollade på rush hour 2 o scary movie 2..
nee, håller inte på med graffit nåt.. ska väl göra nån/några målningar till sommaren.. hålle rinte på dock. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
nee, håller inte på med graffit nåt.. ska väl göra nån/några målningar till sommaren.. hålle rinte på dock. |
Om du inte håller på med graf varför har du metopenna hemma? :) och du håller väl på om du ska måla i sommar??
jag höll på med det ganska mycket för några år sen.. det är sjukt kul, har alltid ritat mycket.. tänkte börja på nån målarkurs för att hålla intresset uppe.
Jag ska försöka få tag på en scanner så att man kan rita en gubbe och sen använda som avatar.. och skippa prince-symbolen.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
och skippa prince-symbolen.. |
iom att han suger antar jag... |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by reveal
iom att han suger antar jag... |
haha, nej nej..
metopennorna har jag ifall jag typ går ut o krökar, då blir man alltid pigg på att klottra.. nej, håller inte på med graffiti längre.. utan ska göra en högst 2 målningar i sommar. bara för att mest köra slut på mina cans nu..
det e svinkul ja..
men vilken meto tänkte du på? |
|
|
|
|