|
מוד חדש..
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| אני שמתי לב במקרה שיובל גם מוד עכשיו בפורום אז מזל טוב למוד החדש שלנו שהיה בהצלחה יש לך הרבה עבודה פה ;) |
|
|
| Shahar |
הוא היה פעם לפני חן
בהצלחה |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא היה פעם לפני חן
בהצלחה |
אהה נכון עם מורן עכשיו אני נזכר.. |
|
|
| KrazyDJs |
קלטתי את זה לפני יומיים, חשבתי שיהיה מיותר לפתוח אבל בקטנה..
מברוק יובל..מי יתן ושניכם תעשו עבודה טובה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
מזל טוב...
עכשיו יש לנו לפחות מוד אחד עם צינור תקין :D |
|
|
| DjChook |
| לדעתי זה חוצפה מצד יובל אבל אין לי כח להתחיל לריב עכשיו אז כנראה שיהיה בהצלחה. |
|
|
| m0sh |
יובל אני כבר אמרתי לך מה אני חושב
אני מוחה על זה ונראה מה יקרה
בכל מקרה
שיהיה בהצלחה
ונזרום |
|
|
| epsilon1 |
בהצלחה!
(על מה המהומה , אם אפשר לשאול?) |
|
|
| DjChook |
על זה שבעבר כל עניין המוד היה דמוקרטי
ואם מישהו היה שואל אותי. הייתי מעלה את מוש או אילן בתור המוד הבא. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
על זה שבעבר כל עניין המוד היה דמוקרטי
ואם מישהו היה שואל אותי. הייתי מעלה את מוש או אילן בתור המוד הבא. |
נראה לי שמוש לא יהיה כ"כ אובייקטיבי בקשר לפוסטים של שחר...
בכל מקרה בהצלחה יובל יא צעיר:crazy: |
|
|
|
|