return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מוד חדש..
View this Thread in Original format
Segev
אני שמתי לב במקרה שיובל גם מוד עכשיו בפורום אז מזל טוב למוד החדש שלנו שהיה בהצלחה יש לך הרבה עבודה פה ;)
omergunr
בהצלחה :)
Dj Alex (ISR)
בהצלחה גבר
Shahar
הוא היה פעם לפני חן
בהצלחה
Segev
quote:
Originally posted by Shahar
הוא היה פעם לפני חן
בהצלחה

אהה נכון עם מורן עכשיו אני נזכר..
KrazyDJs
קלטתי את זה לפני יומיים, חשבתי שיהיה מיותר לפתוח אבל בקטנה..
מברוק יובל..מי יתן ושניכם תעשו עבודה טובה..
Glenn-Holmes
מזל טוב...
עכשיו יש לנו לפחות מוד אחד עם צינור תקין :D
DjChook
לדעתי זה חוצפה מצד יובל אבל אין לי כח להתחיל לריב עכשיו אז כנראה שיהיה בהצלחה.
m0sh
יובל אני כבר אמרתי לך מה אני חושב

אני מוחה על זה ונראה מה יקרה
בכל מקרה
שיהיה בהצלחה
ונזרום
epsilon1
בהצלחה!

(על מה המהומה , אם אפשר לשאול?)

DjChook
על זה שבעבר כל עניין המוד היה דמוקרטי

ואם מישהו היה שואל אותי. הייתי מעלה את מוש או אילן בתור המוד הבא.
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
על זה שבעבר כל עניין המוד היה דמוקרטי

ואם מישהו היה שואל אותי. הייתי מעלה את מוש או אילן בתור המוד הבא.


נראה לי שמוש לא יהיה כ"כ אובייקטיבי בקשר לפוסטים של שחר...


בכל מקרה בהצלחה יובל יא צעיר:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement