return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Trance Reviews - November/December 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Real
Ozgur Can - Changed (G&D Remix) heeft een opvolger voor mijn Worst Track Of The Year. :o

Absolute - X-Factor!

*Slaps Back* :p
Push2005
Carrie Skipper - Time Goes By (Remixes) [Anjunabeats - 13/12/2005]

A1: Carrie Skipper - Time Goes By (Floris De Haan Remix)
Wie deze gozer is mag joost weten; maar zijn remix is niet mis. Dit nummer valt wellict onder "chill-out trance";). Geen bas in dit nummer; enkel de rauwe (prachtige!) vocals ondersteund door een piano en een mooie melodie. Eigenlijk is dit gewoon een slow; maar niet zo'n plakkerige als de doorsnee slow. I like it :)
7.5/10

B1: Carrie Skipper - Time Goes By (Super8 Bangin' Mix)
Van contrast gesproken; op de A kant een rustig werkje en hier een uplifting bom. Startend met een mooie melodie ondersteund door een goeie bas gaat het al direct de goede richtig uit. Ondanks het uplifting karakter komen de vocals hiertoch heel goed tot hun recht... En na de break wordt het werkelijk om je vingers van af te lekken; superopbouw en overweldigende climax ! Één van de beste vocal trance nummers vind ik :)
8.5/10

Deep Voices - Alone Again / Drifting [Adjusted - 13/12/2005]

A1: Deep Voices - Alone Again (Thomas Datt Remix)
Heerlijke uplifting plaat met zware tonen achteraan. Decent!
8/10

B1: Deep Voices - Alone Again (Original Mix)
Goeie plaat die de basis legt; maar Thomas Datt remix is beter
7/10

B2: Deep Voices - Drifting
De melodie in deze plaat is wel leuk; maar de baslijn; opbouw en extra elementjes hoor je ook in duizend andere platen terug; dus deze is niet echt uniek
6/10

Second Sun - Playground [Vandit - 13/12/2005]

A1: Second Sun - Playground (Original Mix)
Brr, wat een monotone plaat met niets in... Na de lelijke intro is het bijna ganse tijd hetzelfde. Best dat deze plaat nog een B-side heeft.
4/10

B1: Second Sun - Playground (Nu NRG Remix)
Een vrij energieke start vestigt meteen de toon van dit nummer. De intro wordt subtiel verbeterd door luideren stiller te gaan. Nu NRG geeft er verder wee hun eigen touch aan; maar door de main-melodie te bewaren slaan ze toch wel een beetje de bal mis. Ze hadden er meer mee kunnen doen; want ze zijn getalenteerd.
6.5/10

Factoria - Kissed By An Angel [Selective Recordings - 28/11/2005]

A1: Factoria - Kissed By An Angel (Factoria's Beautiful Haze Mix)
Weer een heerlijke plaat van David Dowsett. Ondanks de gewone structuur van de track zit er wel iets meer in. De synths zijn erg aangenaam en op de achtergrond zitten leuke effectjes. In het midden komt er een soort gedempte pianoklinkende sound bij die dan weer overgaat in de climax. Zeer goed gedaan.
7.5/10

B1: Factoria - Kissed By An Angel (Arksun Remix)
Geslaagde remix van Arksun aka Luminary. Uiteraard is deze track rustiger van verloop dan de 2 andere versies; maar dat is dan ook eigen aan de artiest. Hij vult de melodie aan met zijn eigen creativiteit; aangenaam nummertje.
7.5/10

B2: Factoria - Kissed By An Angel (DST-7 Remix)
Dit is waarvoor je de plaat moet hebben. Met steun van Tiësto in de rug belooft dit nummer toch wel tot iets bekends uit te groeien. De main-melodie blijft hetzelfde; alleen worden de lichte synths door vrij zware synths vervangen. Als ge dit plaatje 2% uppitched dan druipt de energie er gewoonweg vanaf. Zalig !
8/10

Zo; kheb Sunny Lax - P.U.M.A nog voor jou gelaten hé Cygnus ;)
Shadowkid
Kissed by an angel :eyespop:

Ik vind Factoria's remix eigelijk wel energieker dan de DST-7 remix. Maar beiden bevallen mij enorm, mss Factoria's remix net iets meer omdat ik die al vaker gehoord heb.
Synthesia
Laat de reviews maar komen Luc :) Nice work
Phortastic
Estuera - Moon Sugar

hoe die man melodieën kan maken is toch wel klasse!
super plaat dit weer...

8/10

House Trap - Easy Trigger (M.I.K.E. Remix)

nice werk weer van M.I.K.E.

hij laat me toch zelden down qua productieniveau :eyes:

7.5/10
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005

A1: Mark Norman - Touchdown

Hehe, iedereen weet wel dat ik iets met deze track heb :D. Kzal dan eens een enorm subjectieve review doen :p. Die Mark Norman baslijn blijft het wel doen voor me. De intro van deze track is één van de sterkste die ik al gehoord heb. Dit mondt uit in een break die me kippenvel geeft en daarna barst de track los. Het vreemde aan deze track is dat ik de intro even sterk vind als het midden zelf :). Maar omdat de perfectie niet bestaat geef ik het maar een
9.9/10 :o

als dit een 9.9 is hoeveel geeft ge dan Shine/Stream en Overkill?

13/10? :p
Bertn
of die track met die spookgeluidjes daar.. die vond ik vet:D
Phortastic
phantom manor ;)
Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
als dit een 9.9 is hoeveel geeft ge dan Shine/Stream en Overkill?

13/10? :p

Overkill: 20/10 ... omdat die de basis was van alles :D

En ik vind alle mark norman tracks vet; en idd ook Phantom Manor bertn ;)
Phortastic
quote:
Originally posted by Eagle`
Christopher Lawrence & Nicholas Bennison - "Scorcher"[Propulsion Records]

Releasedate: 5th of December

full length realplayer samples below

A1. Original Mix
B1. Miika Kuisma Remix

A1.Original Mix
This track is truly amazing, it grabs you from the first second and won't let you go till it's done, hypnotic melody, amazing drive.

Dancefloor bomb !!!!!

idd vette plaat!!
Ben blij dat Christopher Lawrence eindelijk wat erkenning krijgt sinds een jaar ofzo want dat is een van de weinige producers in trance die me nog kunnen boeien.

CygnusX
Mystery Islands & Harmaala pres. KDE - 4th Floor (Find Me)
Nieuw nummer in de typische stijl van Mystery Islands/Kaste. Een uplifting bom met een mooie melodie.
8/10
TOR
^ de nummer 1 uit uw chart is wel de moeite :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement