|
Foto's GATECRASHER (Oud & Nieuw)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Happy New Year iedereen!
Wij hebben het nieuwe jaar gevierd in de Engelse Gatecrasher, met een super set van Tiesto om middernacht......!
Foto's staan online op: http://www.NILA.nl (News & Updates)
Laterzzzz,
Sander en Sido |
|
|
| tijs08 |
johhhhhhhh
vette fotoos (tiesto = armpjes in de lucht)!!!
ik had er echt super graag bij willen zijn, wat een line-up zeg: scott bond judge jules tiesto (midnight superrr) en matt hardwick!!
maar dat was financieel natuurlijk weer niet mogelijk:whip:
misschien volgend jaar:)
keep the travels coming!!
Tijs |
|
|
| blighty |
Hey Bouma-Bros,
Gave foto's zeg. Jullie hebben volgens mij een zeer toffe jaarwisseling meegemaakt. Ik moet een keer de Gate Crasher bezoeken. Dat lijkt me een mooie ervaring.
Greetz,
Blighty |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT :D) dan kan het niet meer stuk :D
Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right...
GReeTZ |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT :D) dan kan het niet meer stuk :D
Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right...
GReeTZ |
Klopt. En op 2 februari bij die 9 uur set van Tiesto komen er waarschijnlijk 200 man uit de UK!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Klopt. En op 2 februari bij die 9 uur set van Tiesto komen er waarschijnlijk 200 man uit de UK!!! |
wtf royal dutch.. wegblijven die lui.. |
|
|
| Donna |
| Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen?:rolleyes: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen?:rolleyes: |
Het is toch allang uitverkocht?? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Het is toch allang uitverkocht?? |
Ik heb ook nog kaarten kunnen reserveren via internet, dus als het goed is moeten ze er nog zijn. Ik ga ze morgen ophalen... |
|
|
|
|