return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Foto's GATECRASHER (Oud & Nieuw)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Happy New Year iedereen!

Wij hebben het nieuwe jaar gevierd in de Engelse Gatecrasher, met een super set van Tiesto om middernacht......!

Foto's staan online op: http://www.NILA.nl (News & Updates)


Laterzzzz,
Sander en Sido
tijs08
johhhhhhhh

vette fotoos (tiesto = armpjes in de lucht)!!!

ik had er echt super graag bij willen zijn, wat een line-up zeg: scott bond judge jules tiesto (midnight superrr) en matt hardwick!!

maar dat was financieel natuurlijk weer niet mogelijk:whip:

misschien volgend jaar:)

keep the travels coming!!

Tijs
blighty
Hey Bouma-Bros,

Gave foto's zeg. Jullie hebben volgens mij een zeer toffe jaarwisseling meegemaakt. Ik moet een keer de Gate Crasher bezoeken. Dat lijkt me een mooie ervaring.

Greetz,
Blighty
Flippe
Vette Pics maat!
!_PeTrUs_!
Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT :D) dan kan het niet meer stuk :D

Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right...

GReeTZ
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Als jullie net zo'n vette jaarwisseling hebben gehad als ik (QONTACT :D) dan kan het niet meer stuk :D

Coole foto's btw en een paar van die Gatecrasher Kids waren ook bij Tiesto Solo right...

GReeTZ


Klopt. En op 2 februari bij die 9 uur set van Tiesto komen er waarschijnlijk 200 man uit de UK!!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Klopt. En op 2 februari bij die 9 uur set van Tiesto komen er waarschijnlijk 200 man uit de UK!!!



wtf royal dutch.. wegblijven die lui..
Donna
Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen?:rolleyes:
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Donna
Hmmmm zullen we dan toch nog motten opschieten met kaarten halen?:rolleyes:


Het is toch allang uitverkocht??
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Het is toch allang uitverkocht??


Ik heb ook nog kaarten kunnen reserveren via internet, dus als het goed is moeten ze er nog zijn. Ik ga ze morgen ophalen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement