return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אבט"שים - כל הזין
View this Thread in Original format
TTman
כן כן, הנה אני יוצא לאבט"ש
ממש אבל ממש אין לי זין לחרא הזה.

אני יוצא מחר לאבט"ש של שבוע ימים באיזור הצפון
זה ממש מבאס להיות באיזור הצפון בזמן הזה של העונה.
אני מאמין שיהיה לי קר ושאני אקפא שם, אבל בקטנה לקחתי לי כמה דיסקים שיחממו לי את הלב ואת הנפש
:D

קיצר, רק רציתי להגיד לכם שאני לא אהיה פה שבוע
לא שזה מעניין פה מישהו, אבל בכל מקרה אני מודיע מראש

יאללה תעשו חיים ותשמרו על עצמכם

ביי
Sm0keMachine
בהצלחה..
שמור עלינו..
TTman
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שמור עלינו..


YEAH RIGHT :D

תודה בכל אופן
KrazyDJs
תהנה ותחזור בשלום דוד...
Glenn-Holmes
קח דיסקים מקוריים :D

סתם קיצר תעשה חיים עד כמה שאפשר פרי קורסטן הישראלי :D
Dj Black
בהצלחה אחי
תחזור בשלום
:)
bekol ram
עדיין זוכר תאבט"ש הראשון שלי
דפקו אותי ביום העצמאות הראשון שלי בצבא
בצומת קסטינה לשמור על מחסנים


הקיצר ראיתי זיקוקים באמצע שמירה

וג הקטע שכולם מגיעים לטקס
בבית ספר על מדים.. הפוזה עם נשק
גם את זה דפקו לי

הקיצר

תעשה חיים
:D
Shahar
חח יש אנשים עם פטור מאבטשים :D
Meltdown
כאשר אני עשיתי אבט"ש, זה היה הכי שכונה בעולם, אני לא אוסיף מעבר לזה, אני מאחל לך שתעביר אותו בסבבה כמו שאני העברתי
bekol ram
quote:
Originally posted by Shahar
חח יש אנשים עם פטור מאבטשים :D


אתה מדבר עם חובש מרפאה אזורית בדימוס ;)
אל תאלץ אותי לשלוף את הפטורים מהמגירה..
!!ילדים!! אל תלמדו מאיתנו
:D

YuVaL
מישו מוכן להסביר את הפרוש של המילה אבט"ש??
epsilon1
quote:
Originally posted by YuVaL
מישו מוכן להסביר את הפרוש של המילה אבט"ש??


אבטחת יישובים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement