|
אבט"שים - כל הזין
|
View this Thread in Original format
| TTman |
כן כן, הנה אני יוצא לאבט"ש
ממש אבל ממש אין לי זין לחרא הזה.
אני יוצא מחר לאבט"ש של שבוע ימים באיזור הצפון
זה ממש מבאס להיות באיזור הצפון בזמן הזה של העונה.
אני מאמין שיהיה לי קר ושאני אקפא שם, אבל בקטנה לקחתי לי כמה דיסקים שיחממו לי את הלב ואת הנפש
:D
קיצר, רק רציתי להגיד לכם שאני לא אהיה פה שבוע
לא שזה מעניין פה מישהו, אבל בכל מקרה אני מודיע מראש
יאללה תעשו חיים ותשמרו על עצמכם
ביי |
|
|
| Sm0keMachine |
בהצלחה..
שמור עלינו.. |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
שמור עלינו.. |
YEAH RIGHT :D
תודה בכל אופן |
|
|
| KrazyDJs |
| תהנה ותחזור בשלום דוד... |
|
|
| Glenn-Holmes |
קח דיסקים מקוריים :D
סתם קיצר תעשה חיים עד כמה שאפשר פרי קורסטן הישראלי :D |
|
|
| Dj Black |
בהצלחה אחי
תחזור בשלום
:) |
|
|
| bekol ram |
עדיין זוכר תאבט"ש הראשון שלי
דפקו אותי ביום העצמאות הראשון שלי בצבא
בצומת קסטינה לשמור על מחסנים
הקיצר ראיתי זיקוקים באמצע שמירה
וג הקטע שכולם מגיעים לטקס
בבית ספר על מדים.. הפוזה עם נשק
גם את זה דפקו לי
הקיצר
תעשה חיים
:D |
|
|
| Shahar |
| חח יש אנשים עם פטור מאבטשים :D |
|
|
| Meltdown |
| כאשר אני עשיתי אבט"ש, זה היה הכי שכונה בעולם, אני לא אוסיף מעבר לזה, אני מאחל לך שתעביר אותו בסבבה כמו שאני העברתי |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
חח יש אנשים עם פטור מאבטשים :D
|
אתה מדבר עם חובש מרפאה אזורית בדימוס ;)
אל תאלץ אותי לשלוף את הפטורים מהמגירה..
!!ילדים!! אל תלמדו מאיתנו
:D |
|
|
| YuVaL |
| מישו מוכן להסביר את הפרוש של המילה אבט"ש?? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מישו מוכן להסביר את הפרוש של המילה אבט"ש?? |
אבטחת יישובים |
|
|
|
|