return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
IRC logs : Henkie fights against metal
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Session Start: Mon Dec 31 02:59:58 2001
Session Ident: Stingwing (~********************)
waarom haat je me dude?
nou "dude"ik haat je niet
Session Close: Mon Dec 31 03:06:19 2001


Session Start: Mon Dec 31 03:08:37 2001
Session Ident: Stingwing (~*****************************)
keej dan
:D
mooizo
niet zo huilen he
haha
haha huilen
cool :P
ja jeweet hetnooithe
KANKERSPATIEGODVERDOMME
wat weet ik nooit?
damn
ja idd damn...
wat is je probleem je?
hey hij doet t
* Henkie_h zingt Marcel De Groot - Hutje Op De Hei
WTF??
nee dude
geen tance
pleasE???
geen tance
tis met een R
tRance
maakt niet uit hoor
trance ja
en club
niet iedereen heeft een iq boven de 12
en al die andere dingen
jaja
ook goed
:P
METAL!!!
dat is de goede sjit
ja he vooral DARK metal
woehoeee
nee dude Heavy .. nu
dat soort
ga ik altijd metme langharige ongewassen alto vrienden op pogoen
kom ik an in me zwartekleren
zwarte nagels
nog nooit geneukt
wooohooooo
METAL!
wat the ??
waar heb je het nu allemaal over?
over metal toch
ik vind t ook helemaal kei kickegaaf
.. uhm .. misschien jouw visie
mijn visie is over het algemeen DE visie
dussssss
* Henkie_h zingt Grof Geschut - Amsterdam
hey heb je dan ook zon alto vriendin?
dude?
* Henkie_h zingt De Poema's - Zij Maakt Het Verschil
hey homo
ow nie gaan huile nu
wat?
was je dernog vriend!
ik heb geen alto vriendien nee
ooooooo....val je der wel op?
haha
nee dude
alto is fout
DUIDELIJK
LMFD
val je op dudes dan?? je zegthet zo vaak?
beetje o bsessie?
oh gaan we zo beginnen
liever niet hoor
damn man jij bent echt ziek
raar
leip
ik hoor net van glanis.... dat jij helemaal nietzon goeie vriendbent....
al dat soort dingen
wat?
hoezo dat?
ja ik verzin het niet....
moe je bij h em weze
ja
... leip man
haha
wa?
la me mee lache
ik ben een goede vriend
:D
raakt het je?
haha
* Henkie_h zingt Frank Boeijen - Tijd
I don't care
hey hey!! rot nou eens op met je tRance poep
moeti k daar serieus op ingaan?
das hollandse glorie man!
white pride enzow
hollandse gloie?
glorie
haha
damn
lame nie lagguh
* Henkie_h zingt Grof Geschut - Amsterdam
die dan!
oooo jij houwt t bij metallica?!!! jaaaaaa W00000t
wat nee man n00b
Disturbed.. static-x
adema
cooel muziek
ow noem mesvp niet n00b....
dat kwetst me diep
tot in me zwarte metalziel
hey ga je dan ook naar die metal partys?
lijkt me wel vrij rlxt of nie!
tis wel algguh.. maar er komen altijd van die foute lui
serieus?
was me nie ogevalle
haha
tuurlijk niet
k kon amper langs diedikek stinkasos kijken
kon dus n iet iedereen zien
diedikek stinkasos?
wtf?
dikke stinkasos
sorry....
* Henkie_h zingt Marcel De Groot - Hutje Op De Hei
wat is een stinkasos?
dat leg ik tochnet uit.... tis trouwens meervoudhe
dikke stink aso's
* Henkie_h zingt Enrique Iglesias - Escape
opspeciaal verzoek (van jou)
andre cd
ik heb nog wel watMETAL
* Henkie_h zingt nelly - number one (radio edit)
zie je!
damn
damn dude is het toch?
jij ben egt een foute gast
ja me vader was NSB er
dan ken je bijna nie anders he
zit jij toevallig op windesheim ofn ie?
ik ben daar gangster leader "thug"
dude?
haha
ok dan
wwat doe je op windesheim?
beetje de gangster uithangen
zo voor de opening....
daar hang ik altijd rond...
haha
adamn
wat fout
in me eentje....want ik heb geen vrienden
ahah
lmhefd
waaro zit jij op school dan?
windesheim
:D
ja?
jupz
en je heb thuglife...nog nooit gezien?
ik loop xpres mank ook....
haha
staat koeler
ok dan
nee
niet gezien?
jezus.
in welk gebouw zit je dan?
anders ga ik daar rondhange
T gebouw
bij glanis?
uhm.. waar glanis eerst was ja
waars dienu dan?
* Henkie_h zingt Zillion - DJ Tiësto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Chantzis Mix)
uhm.. hij zit niet echt meer op shcool ofzo
haha... ow ja...
kan ie met mij gaanhangen
haha
ja
maareh welk jr zit n00bje fakethug?
weet ik niet
1e jaar dus
wies is fakethug.. dat ben jij toch?
ik ben da real thing dude
idislet
idislet
mmz
ok
das een foutieve contaminatie van idioot en slet
alleen 4 true gangstas
haha
damn
jij bent eng
moet je me es zien....
liever niet
niet?
nee dude
ah ik kom je welles opzoeken met me onzichtbare vrienden
hoe heet je?
René
haha... hey en je bent niet homo?
wat??nee naturlijk inet
ow jammer
DUDE !!! no word je echt eng
no=nu
jaaaa thuglife is scaring joehe
ga je ook weleens naar de "docter" ofzow..in zwolle?
weet je wat voor muziek daar word gedraaid?
ja alto teringmuziek
psies
waarom zou ik daar dan ook alweer heengaan?
jij hield toch van die metal?
metal ja ... niet tering alto muziek
oooooo was het verschil?
ik pis op allebij
haha nee geintje
volgens mij kan jij helemaal niet meer pissen man
prostaakanker heb ik
.. mmz
moet het nou weer kanker zijn?
sorry...
wattan?
verzin jij maares iets...
ik kon nix anders bedenken...
ik dacht meer zoiets dat je die ene gast niet kon bevedigen en dat hij uhm eraf had gahakt
mmmmmm ik heb nog nooit met gast gedaan ofzow...
zat ook nie echt in de planning
maar fantaseer der gerust op los hoor
fantaseren .. haha
tuurlijk
ik heb andere fantasien
ja hou maar voor je hoor
ie ieeee
of komen er ook (oudere) vrouwen in voor?
DUDE !!!! HOU JE BEK NOU EENS
lol.... ik hou ook van jou
damn.. klein vraagje .. ben je lang?
ja
1.60
klote
keej dan hou ik me rustig
nee ik ben 1,94
met schoenen aan is dat...sportschoenen that is...
wattan?
ben jij zon klein erwtje dan?
nee nee dat niet
maar ik wil weten of ik je in mekaar kan klappen
groot erwtje?
hey ik haal zo me onzichtbare vrienden erbij he
jaja
ok dan
mooi
ik heb geleerd schaduw vechten
:D
dus dat word leuk
ik doe vaak aan dat....hoe heet dat...dat nep vechten .... op muziek enzow
kut....
maareh waar wou je dan afspreken?
bij pin automaat?
daar "hang" ik altijd he....
als je iemand zit met shirt..."i R gangster"
dan ben ik dat
ziek.. vraagje heb je MSN?
ook nog
ik heb iemand die je wil ontmoeten
ja?
is ze mooi?
:D
hehe
ik hou van slank....tot iel....
ja
ik wil graag jasper nog meeten
* Henkie_h zingt Aqualords - Moon Revolution (RnS Radio Edit)
heb je nou MSN?
ziek.. vraagje heb je MSN?
ook nog
cool
vind je?
ik vertel het meestal meteen tege de vrouwtjes met uitgaan he....
"Hey ik heb msn"
vinden ze tof
wat is je iemeel?
ff opzoeken
monumentje pour toi
ofzow
[email protected]
wattan?
je hoeft me niet te meelen ofzow
nee
kom ff online
wrom?
ik wil je aan iemand voorstellen
toch alleen maar jongens online
hebt ik nix an
moet je trouwes weer je vriendjes eribj hale?
heb ik ook hoor
het is een meisje
aaaaahhh
hoe heet ze?
ik zit trouwens nog in redelijk een relatie....
Beverly
beverly..leuk verzonnen....
beetje slettenaam
wat nee man
komop
* Henkie_h zingt Da boy Tommy - Track 14 Charge
ik laat het je zien
laat maar wat zien
wat moet ik dan laten zien?
foto
haha
ook niet moeders mooiste he
nee echt?
haha
vind je der mooi dan?
dan denk k toch echt dat je beter over kan stappe op jongens
... niet echt
ze wil met je praten
laat haar der maar mooi een broodje voor kopen
ik praat niet met meisjes die geen make up op doen
lol foto is al voorbij de prullebak
tis wat he
tot zo... ff nieuwe drank halen....
tot zo reneetje vleetje
mmz
c ya
wast ik weer!
* Henkie_h zingt DJ Galaga VS Da Cloot - What do you say to the DJ
ze zegt dat je op moet fukken
:D
lol
en ik ook
zeg maar dat ik ook van haar hou
vraag maar of ze volgende week vrijdag naar zwolle komt
niet dat ik daar dan ben ofzow....
we spreken af bij de macdonnalds.... en dan zien we wel
yeah
right
ja joh ik kom niet ofzow
maar spreek maar af
en ?? heeft ze er zin in?
zeg maar.... dat k op pim fortuyn lijk
maar dan wat breder
.. ze vind het interesant
ja die denkt ook dat ze stevig van bil kan gaan
wat is die brooklyn eigenlijk van je?
gewoon maatje?
hehe
zoiets ja
ah ja...
hey Renetje....
a laat ook maar :0
wadap?
neu nix...
keej dan
eindelijk
k bedoel..nix "dude"
* Henkie_h zingt Enrique Iglesias - She Bet The One
* Henkie_h zingt Apoptygma Berzerk - KS (Ferry Corsten 12" Remix)
waarom wil je aan iedereen laten weten welke muziek je luistert?
is gewoon winamp plugin...
ik wil der ook bijhore
damn
fout
mijn opa was ook fout in de oorlog
ja zel best
zel=zal
hij heeft er heel veel verraaiie
(Y)
* Henkie_h zingt Zombie Nation - KernKraft 400 (Oddworld 2000 Hardcore Mix)
dies mooi he!
ik ken hem niet
d8 ik!
... waarom vraag je het dan ?
ik wist dat je em mooi zou vinden
http://bender.efterlyst.org/~iceman/xp.jpg
fatte pic
je doet toch zon nerd pc opleiding?
dan moe je dat tof vinde :)
* Henkie_h zingt 08-cosmic gate - www
ja nou leuk
eg lagguh
vind je?
niet echt
...
hey ff serieus
ben jij nou irc n00b of juist niet
nou heel stoer dat die gast XP eerder heeft dan dat ie uit gaat
nee
ik ben geen IRC n00b
ja vink stoer....ook humor....en lachen....
dat vind ik nou "style">...
ik kom aleeen niet op efnet
(gangster) style
waarop dan?
quakenet
lol
ow ja :)
ik ben een UTer
saar is onze clan
saar=daar
dus je speelt spelletjes enzow ;)
met jongens
en meisjes
:D
hehe
we hebben een meisje in onze clan
vet lagguh
oooeeee vast zon hork?
hork?
yep
wat is nou weer een hork?
weeet je dat niet?
nope
das nog minder dan een plork
hah
aok dan
plork = prachtig lichaam onder rotkop
en een hork is nieteens om naar te kijken
* Henkie_h zingt Various Artists - Ravers Fantasy Full Energy (ra
aha
duidelijk
heb je der welles gezien?
of ist zon freak die alleen achter de pc zit
en JEZUS tis alweer 5 uur :)
jupz 5 uur
:D
ik moe nog me boeken ophalen voor periode 6....
zal die westerhof nog open zijn deze week?
haha
weet ik veel
kijk zelf
kan jij der niet ff heengaan?
en kijken?
dan page je mij daarna...op met gangster buzzer?
nope
hey hoe oud is renee eigenlijk?
* Henkie_h zingt Unknown - Track 4
17 jaartjes
das ook niet de oudste he
nope
dus niet n00b op irc...wel n00b in real life
haha
wat je een n00b noemt
een newbie he
komt strax de wondere wereld die "sex" heet ook nog!
jeetje!
haha
jeetje
hey sletje...
je weet wel dat alles wat k tege je heb lope blate onzin is he....
lollll
uhm
jij loopt zoooo overal in he....
man man.....
zoiets d8 ik al ja
haha
jonge nix van wat ik zei is waar haha
ik ben metal fan in hart en nieren....
oeps ...ga ik weer :)
haha
erg leuk
nou ja....
je weet me te vinde he
.. uhm
nee
gelukkig niet
wel man..ik hang altijd voor de windesheim...
main entrance
oh .... dus?
nix....
lama....
zand erover
* Henkie_h schudt met dt....je hand
haha
of wou je nog ff lekker vechten?
woehoeeee
capoeira...doe ik an he
dat wast.....capoeira
ik ook niet
Pencak
aaaahhhhhh
ik doe aan..."heb altijd mes bij me"....
das ook toffe sport
waareh ben je eiglijk geboren?
dat je zo goedgelovig bent....
Zwolle
serieus?
ken je ook die rappers/
jupz
hehe
laatst zon cd uitgebracht
zoals Opgezwolle?
yep
die cd hebt ik....
wel grappig met die herkenbare ....
hehe ik ook .. soort van
ik heb em uiteraard gewoon gedownload :)
haha
dat was de soort van
:)
zijn ze vast blij mee ..dat wij dat downloaden...
weet ik wel zeker
komt THUG 4 LIFE ik aan.... en N00B 4 life....
n00b 4 life ben jij he...
maar dat snapte je al
keej
als jij dat zegt
jezus wat ben jij een droogkloot he
haha
ja
man
komt vast door de metal
wat wil je
dat verpest je hersens
het is half 6
blow je der ook nog bij?
nee dude
oh oop
oops
mag ik niet meer zeggen van je
haha
nee
ik blow niet
nieteens....k d8 dat tieners dat altijd deden
in jouw verknipte geest misschein
knip knip
ah man... blowen is voor broekies
XTC is voor de echte bikkels
ja
voor foute mensen
zoals jij
nee ik kan het net hebben
volgens mij doet je mamma dat allemaal in je luchpakket ofzo
ik koop me eten op school
ah.. ben je er zoeen
ja...
me moeder is er niet meer
ah.. klote
nee geintje....
naja...ze ist iig niet meer wakker
god god wat ben ik een lul zeg
uhm
ok
leip
zit je altijd op leip chan ofzow/
ik heb er wel ff op gezeten
aaaaaahhhhh bij allemaal nep vrienden enzow?
weet ik veel
ik ken al die mensen neit
niet
aaaaaaa
woon je ook nu in zwolle trouwes?
bij je ouders?
jup
in zuid
aaaaa.... waars da? lol
in het zuide van zwolle....
ga je uit in de Q? of kom je daar niet in?? whehe
serieus?
lol
ja
serieus
en de Q?
ow kom je niet in he :)
wat is dat?
weejje da nie?
nope
das de enigste disco in zwolle gek
JIJ WOONT ER
ah ja is nie eg jou muziek alleen :)
mm wat voor muziek draaien ze daar?
was 1st de x-ray
ah
kijk
die naam ken ik
maar bij de x-ray kwame er allemaal vieze molukkers enzow....
in de Q niet meer....
ja kweet het .. mm nou ja het is vast allemaal trance .. club..
van dat soort poep
yep
best hard....
harde trance
soms techno
d8 ik al
ga je wel uit in zwolle dan?
jupz
waaro?
joffer?
lollll
RnB sletjes....
hou je bek dude
kakkertjes
lekker scoren of nie :P
niet zulke foute dingen zeggen
ow joffer?
ik ga meestal naar de Blauwe Bengel ..
kwam ik aan met groep gaste...kwame we der nieteens in in 1e instantie :)
ware dan ook buitenlanders bij :)
opzich best lullig als je buitenlands tintje hebt in zwolle.....
maarja.....
blauwe bengel?? was dat voor ranja disco naam?
het is geen disco
waar zit t?
nie in de straat van vliegende paard enzow toch?
aan het einde van de asserdorper straat
nee
daar niet
ik kwam vroeger nog welles in de timeless....
haha
ja
dat blijkt
beetje vrijdagmiddag scoren met de gaste van school
lache man....
nou
lagguh
best wel hoor
je ken toch wel fun hebbe man?
wat vind jij dan lachen?
ik haat die muziek daar by the weej
weej? wat is dat dan?
das verknaakt nederlands....
by the way
oh
zo
... keej dan
wat doe jij op vrijdagmiddag na school dan?
snel naar huis ofzow?
neeh dan moet ik meestal eten
haha....
dan eet je toch in de stad gek
* Henkie_h zingt Angelic - Can't Keep Me Silent
je kent de kookunsten van mijn moeder niet
haha....
mc donnalds..is ook lekker als je dronke bent
beetje deruitgeschopt worde
nou leuk
yes
ik snap die "leuke" dingen nooit zo
daarom vroeg ik..wat vind jij dan leuk?
gewoon wat drinken .. wat praten .. wat poolen
relaxen
aaaaaa
in je eentje?
haha neu :)
tuurlijk inet
gaat een beetje moeilijk
ja hallo wij zijn ook geen boerenlullen.... ofzow...
* Henkie_h zingt Enrique Iglesias - Making Love For Fun
maarja....aan een lekker meidje in de timeless beleef jij geen plzr?
* Henkie_h zingt Hennes & Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Mix)
die "wijfjes" ... zijn ook niet alles
klopt
maar als je t op je 17e al nie meer leuk vind :)
ga je op zaterdag.... ook uit in die ranja tent?
ja meestal op zaterdag ja
hoe zie je der uit?
klein?
:P
niet lullig bedoelt hoor gozert :)
neu
valst wel mee
valt
zeg nou ff hoe je deruitziet
ken k je aanspreke :)
man
kan ik doen alsof ik vrienden heb...
verpest t nou niet voor me
nee man .. zometeen spreek je me echt aan en ga je al deze leipe sjit oook al tegen me zeiken ...
hahaaaaaa
ja int echt ben ik ook zo erg ja...
das waar
te zeiken?? te zeiken.... jongen toch
haha
ja
...
:D
alsof je allemaal intiligente poep loopt te praten
* Henkie_h zingt Sea-Quest - One Reason
ikke... ja man...moet je op school zien als k weeres zon thema nie heb gemaakt.....
ah joh..me mij ken je lache man! :)
ja ja
lagguh..
haha d8 ik man!
ik weet niet man .. volgens mij ben je best wel een foute dude...
:)
no offence
:D
hehe
lol...mij krijg je nie zo snel pissig hoor....
maareh...wie praat er hier nou iin elke zin met "dude"
:)
mmz ik
ja
ik weet het
nou "dude" das niet kewl
slechte gewoonte
en in real life...staat et echt triest....dat zweer ik je
ik zeg het ook neit vaak irl
komt meisje...langs zeg jij net tege vrieind..."ey dude".....
maakt indruk jonge!
haha
indruk
ja
duidelijk
ow dat boeit je zeker ook weer nie he?
:s
haha
tuurlijk wel
maar ik denk niet dat zoiets zo snel gaat gebeuren
lol in jouw gebouw zal je geen meidje zien nee
en knappe meidjes op WIndesheim.....zijn er amper
haha ja
moet je het t-gebouw eens zien
triest he
benk welles geweest
toen wilde k glanis inelkaarramme
maar kon em nie vinde
haha
damn
ja
damn dude
nou er zijn een stuk of 5 meiden in het hele gebouw volgens mij
oooeeee lekka
dsa niet cool
haha...
ik heb me vrouwtje wel van school :)
en ze is super lekka....
keej dan .. wat doet ze dan?
1 van de 4 knappeongeveer...uit c gebouw
Mer
* Henkie_h zingt Shockers 3 - Timo Maas / Der Schieber
haha
good 4 you
ach....
wa ga je doen met oud en nieuw gek?
vuurwerk afsteken
met de buurt
L:D
wordt vet cool
hahaaaaa
kijk maar uit voor je vingertjes
...
keej
kom je aan bij je meidje... eve warm make met je handje... heb je 3 vingers
dat is nie opwindend he
hehe
nee niet echt
heb je ook illegale ?
nee ik niet
neee nee
moet dat dan :-P
neu... k vroeg t me gewoon af....
zon bikkel als jij eetje
tuurlijk
hey heb je nu meidje op het oog?
of niet
jupz... woensdag
dan ga ik met d'r uit
heb je der tel nr?
* Henkie_h zingt DJ Tomcraft - Unicum
moet je der nu ff bellen.....
vind ze leuk....
neem maar van mij an
wat nu??
ja
waarom dat?
dan toon je dat je aan der denkt....
ze slaapt vast
ik zweer het je...zal ze leuk vinden
ik denk het niet hoor...
haha ik weet wel zeker van niet :)
haha
je loopt er weer in he :)
je kent toch wel 4sarcasme?
mzz
keej
raar
je raad nooit wat haar nick is op MSN
sarcasm?
metal
i_love_henkie
niet echt
Stinger
im_henkies_sex_slave
:D
volgens mij is het toch Im_henkies_sex_slave hoor
die andere waar ik een foto van liet zien
haar nick is Metal_cutie
hhe
hehe
ja das freak.....
ik bedoel he....
iedereen in ze waarde he ;)
haha
I catch ur drift
kan je nou ookal engels?!
nee ik doe een informatica opleiding en ik kan geen engels.. natuurlijk kan ik engels man
jongeeee ga der nou niet op in !
jezus.... n00bje heeft nog veel te leren he :)
damn ik snap jouw echt niet
nee dat blijkt
waarom lul je dan al die dingen?
haha...
voor de fun
althans 1 iemand heeft fun :)
3 keer raaiie wie
* Henkie_h zingt Shockers 2 - Meteor
uhmm glanis?
die zegt nix
nee
vast in slaapgevalle
haha
zal best
moe je ze naam type... hoort ie vast....
met ze lelijke scripts enzow
.. oh
ok
jasper
zo goed :P?
lijkt nie echt te werke :)
ja niet naar mij slet :)
haha
mmz chello he?
ya
ken je ook whoissse?
heb k ne voor jou gemaakt
.::4•0®™12†TRANCE4†0™®12•1::. 7FOR LIVE!
01,00ja ik klik gewoon op het itje hierso
oh mat mooi
BLEH
glanis is terug :)
nou leuk
:P
slet :)
tering homo :)
"I'm gonna fight the war, and use my music as my weapon"
is goed joh...
veel plezier he
* Henkie_h zingt Enrique Iglesias - Heroe
hier vecht daar maar mee
...
liver niet
* Henkie_h zingt K90 - Red Snapper
je moet echt es Disturbed dllen
denk je?
ja
echt
vet goede muziek
ik koop wel zon cd....
(lol)
aaj tuurlijk
dl het nummer Violence Fetish
ff smsje sture naar t vrouwtje
.. slim plan ...
"heeey schat weer lekker laat hier.. of vroeg tis maar hoe je het ziet Dikke sneeuw hier trouwens k heb al mooie sneeuwe gezien voor jouw hoofdje"
en dan nog iets liefs zegge
al mooie sneeuwe gezien voor jouw hoofdje?
* Henkie_h zingt The Horrorist - One Night In NYC (Remix)
ja prutsertje!ooooow
en stuurt ze nog een smsje terug
haha
k heb er pas 1 verstuurd
2e in de maak
jaja en dan stuurt ze wat terug zeker?
lijkt me niet he....
tis wel nachtbrakertje...maar die slaapt nu lekker
met er ongesteldehoofd
...
keej
ongesteldheid zit toch niet in het hoofd :-P of wel :-)
lol....
nou bij sommige wel :P
3 smszies
ik ben te goed voor ze
hey aap
ik ga ook slapen
oh gewon om jouw op afstadn to houden
keej
t was nice met je te lulle......
haha
nou
idd
ja mij op afstand....ik blijf toch langskomen :)
en la je nie gek make he :)
no way to get rid of you eh?
yep zoiets....
no prob
k weet waar je huis woont :)
nee hoor
dat weet je neit
niet
van jasper
MzzzzzL
oh.. hij weet het ook niet
mzzl
dan geeft ie wat neps.. lijkt me stug...
maarja...:)
haha.... L@TERZZZZZZZZZZZZZZ
LUV U
Session Close: Mon Dec 31 07:03:28 2001
blighty
Hey Henkie,

Hahaha, ik lag hier werkelijk blauw!! :)
Die gast trapt ook werkelijk overal in, ongelofelijk.

Top Stuff :D

Greetz,
Blighty
Blik
haha, ik vind het ook wel grappig :D
DJ_Massive
briljant! subliem! onovertreffelijk!

ik hebt er geen woorden voor, *snik* *snik* *snotter*
wie heeft er voor mij een zakdoekje *boooooeehoeeeeehoehoe*

hoe ontroerend, ik ben geraakt, en et zal me de rest vamme leven bijblijven..














:clown:
Muppet
hahahahahahahahahahahahaha.....dis humor, is die gast zo geboren????....zullen z'n ouders nooit gedacht hebben om hem weg te geven???:clown: :clown: :clown: :clown:

Greetz Muppet
Dj Lex
Hahaha dat was geweldig. Dat je het nog 4 uur met die jongen uitgehouden hebt zeg lol. Niet te geloven dat ie in alles trap wat je zegt. Heb dubbel gelegen lol
TimeportE
ik heb het eerste stuk gelezen.. ik heb echt in een deuk gelegen, DUDE :D:D .. omg wat een lozer.. whehehe.. :p:p
Flippe
Humor!

Whehehe Di kerel is gek :)

heb nbiet alles gelezen werd beetje te veel
arj1o1
"cewl dude!":toothless
LightForce
Hatsjekovaaaa dit is nou ff het hoge gehalte wat mensen op tMF chatbox ook vertonen.Echt super TRIEST. Maar ja blijft lachuh dat soort wanhopige gevallen op deze aardbodem flink voor LUL :stongue: neer te zetten!!!

What a live do you have?? No Live because im Addicted!!

HiGH_NrG
Dikke lol! :toothless
DJ_Siesta
whahahhahahaha

en dat lees ik nu pas, grrprrrrtttt :D



-xxx-

p.s metal 000wwnzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement