| Henkie_henk |
Session Start: Mon Dec 31 02:59:58 2001
Session Ident: Stingwing (~********************)
waarom haat je me dude?
nou "dude"ik haat je niet
Session Close: Mon Dec 31 03:06:19 2001
Session Start: Mon Dec 31 03:08:37 2001
Session Ident: Stingwing (~*****************************)
keej dan
:D
mooizo
niet zo huilen he
haha
haha huilen
cool :P
ja jeweet hetnooithe
KANKERSPATIEGODVERDOMME
wat weet ik nooit?
damn
ja idd damn...
wat is je probleem je?
hey hij doet t
* Henkie_h zingt Marcel De Groot - Hutje Op De Hei
WTF??
nee dude
geen tance
pleasE???
geen tance
tis met een R
tRance
maakt niet uit hoor
trance ja
en club
niet iedereen heeft een iq boven de 12
en al die andere dingen
jaja
ook goed
:P
METAL!!!
dat is de goede sjit
ja he vooral DARK metal
woehoeee
nee dude Heavy .. nu
dat soort
ga ik altijd metme langharige ongewassen alto vrienden op pogoen
kom ik an in me zwartekleren
zwarte nagels
nog nooit geneukt
wooohooooo
METAL!
wat the ??
waar heb je het nu allemaal over?
over metal toch
ik vind t ook helemaal kei kickegaaf
.. uhm .. misschien jouw visie
mijn visie is over het algemeen DE visie
dussssss
* Henkie_h zingt Grof Geschut - Amsterdam
hey heb je dan ook zon alto vriendin?
dude?
* Henkie_h zingt De Poema's - Zij Maakt Het Verschil
hey homo
ow nie gaan huile nu
wat?
was je dernog vriend!
ik heb geen alto vriendien nee
ooooooo....val je der wel op?
haha
nee dude
alto is fout
DUIDELIJK
LMFD
val je op dudes dan?? je zegthet zo vaak?
beetje o bsessie?
oh gaan we zo beginnen
liever niet hoor
damn man jij bent echt ziek
raar
leip
ik hoor net van glanis.... dat jij helemaal nietzon goeie vriendbent....
al dat soort dingen
wat?
hoezo dat?
ja ik verzin het niet....
moe je bij h em weze
ja
... leip man
haha
wa?
la me mee lache
ik ben een goede vriend
:D
raakt het je?
haha
* Henkie_h zingt Frank Boeijen - Tijd
I don't care
hey hey!! rot nou eens op met je tRance poep
moeti k daar serieus op ingaan?
das hollandse glorie man!
white pride enzow
hollandse gloie?
glorie
haha
damn
lame nie lagguh
* Henkie_h zingt Grof Geschut - Amsterdam
die dan!
oooo jij houwt t bij metallica?!!! jaaaaaa W00000t
wat nee man n00b
Disturbed.. static-x
adema
cooel muziek
ow noem mesvp niet n00b....
dat kwetst me diep
tot in me zwarte metalziel
hey ga je dan ook naar die metal partys?
lijkt me wel vrij rlxt of nie!
tis wel algguh.. maar er komen altijd van die foute lui
serieus?
was me nie ogevalle
haha
tuurlijk niet
k kon amper langs diedikek stinkasos kijken
kon dus n iet iedereen zien
diedikek stinkasos?
wtf?
dikke stinkasos
sorry....
* Henkie_h zingt Marcel De Groot - Hutje Op De Hei
wat is een stinkasos?
dat leg ik tochnet uit.... tis trouwens meervoudhe
dikke stink aso's
* Henkie_h zingt Enrique Iglesias - Escape
opspeciaal verzoek (van jou)
andre cd
ik heb nog wel watMETAL
* Henkie_h zingt nelly - number one (radio edit)
zie je!
damn
damn dude is het toch?
jij ben egt een foute gast
ja me vader was NSB er
dan ken je bijna nie anders he
zit jij toevallig op windesheim ofn ie?
ik ben daar gangster leader "thug"
dude?
haha
ok dan
wwat doe je op windesheim?
beetje de gangster uithangen
zo voor de opening....
daar hang ik altijd rond...
haha
adamn
wat fout
in me eentje....want ik heb geen vrienden
ahah
lmhefd
waaro zit jij op school dan?
windesheim
:D
ja?
jupz
en je heb thuglife...nog nooit gezien?
ik loop xpres mank ook....
haha
staat koeler
ok dan
nee
niet gezien?
jezus.
in welk gebouw zit je dan?
anders ga ik daar rondhange
T gebouw
bij glanis?
uhm.. waar glanis eerst was ja
waars dienu dan?
* Henkie_h zingt Zillion - DJ Tiësto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Chantzis Mix)
uhm.. hij zit niet echt meer op shcool ofzo
haha... ow ja...
kan ie met mij gaanhangen
haha
ja
maareh welk jr zit n00bje fakethug?
weet ik niet
1e jaar dus
wies is fakethug.. dat ben jij toch?
ik ben da real thing dude
idislet
idislet
mmz
ok
das een foutieve contaminatie van idioot en slet
alleen 4 true gangstas
haha
damn
jij bent eng
moet je me es zien....
liever niet
niet?
nee dude
ah ik kom je welles opzoeken met me onzichtbare vrienden
hoe heet je?
René
haha... hey en je bent niet homo?
wat??nee naturlijk inet
ow jammer
DUDE !!! no word je echt eng
no=nu
jaaaa thuglife is scaring joehe
ga je ook weleens naar de "docter" ofzow..in zwolle?
weet je wat voor muziek daar word gedraaid?
ja alto teringmuziek
psies
waarom zou ik daar dan ook alweer heengaan?
jij hield toch van die metal?
metal ja ... niet tering alto muziek
oooooo was het verschil?
ik pis op allebij
haha nee geintje
volgens mij kan jij helemaal niet meer pissen man
prostaakanker heb ik
.. mmz
moet het nou weer kanker zijn?
sorry...
wattan?
verzin jij maares iets...
ik kon nix anders bedenken...
ik dacht meer zoiets dat je die ene gast niet kon bevedigen en dat hij uhm eraf had gahakt
mmmmmm ik heb nog nooit met gast gedaan ofzow...
zat ook nie echt in de planning
maar fantaseer der gerust op los hoor
fantaseren .. haha
tuurlijk
ik heb andere fantasien
ja hou maar voor je hoor
ie ieeee
of komen er ook (oudere) vrouwen in voor?
DUDE !!!! HOU JE BEK NOU EENS
lol.... ik hou ook van jou
damn.. klein vraagje .. ben je lang?
ja
1.60
klote
keej dan hou ik me rustig
nee ik ben 1,94
met schoenen aan is dat...sportschoenen that is... | | |