return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סינטיסייזר
View this Thread in Original format
zEdi-hAim
:D שלום לכולם אני חדש פה
תיראו אני כבר חודשיים מחפש נורד ליד2 יד שניה
חיפשתי באקט ובכל לוח יד שניה ופשוט כבר אין !
אז אמרתי אולי אני ילך על משו אחר
חשבתי על וולדורף קיו יד שניה (לא יודע בידיוק מה המחיר אבל נראה לי מעבר לתקציב..)
או Novation Nova II
לא ממש מכיר אותו
התקציב שלי 3500 בערך יד שניה
עכשיו אני צריך אותכם שתמליצו לי על מה ללכת מבין ה3 או שאם אתם מכירים
סינטיסייזר אחר שמתאים..(לא מודול אני צריך איתו גם קלידים)
והכי חשוב שתידעו אני צריך אותו להארדסטייל
וכל החבר'ה..(blutonium boy, zany, technoboy, sam punk Alpha Twins
ואם אתם יודעים איפה למצוא נורד2 או מכירים מישו שמוכר בבקשה תגידו לי
תודה מראש לכל העוזרים:happy2:
coby
אני לא השתמשתי אף פעם בסינטים שרשמת אבל לי יש וירוס סי ותאמין לי שווה כל שקל..

בקשר ליד שניה לא יודע..

ודווקא לא נורא מודול או גרסא ללא קלידים לדעתי.. אתה יכול לקנות מקלדת שליטה בנפרד..זה חוסך במקום וגם אולי יצא לך זול יותר
bekol ram
מקלדת שליטה זה פתרון טוב
לא יודע בקשר לוירוס סי.
איזה אופציות יש לו מעבר לסינטי וירטואלי ?
לפי מה שהבנתי הרבה אומרים שהאיכות של סינטי
עולה בהרבה על סינטי וירטואלי

אבל
הרבה אומרים שכמעט ואין הבדלים,
כשזה מגיע לסינטי וירטואלי איכותי באמת.

בכל מקרה, ולא קשור כל כך
כדאי לדעת סינטזה,
בשביל להפיק משהו מקורי
ובכלל טוב לדעת סינטזה..
zEdi-hAim
אני משתגעע כבר אני לא יודע מה לעשות אני לא מוצא כלום יד שניה
ולצערי אין לי מספיק כסף לוירוס סי..:(
DjChook
עזבו אתכם, רק פסנתר
YuVaL
quote:
Originally posted by DjChook
עזבו אתכם, רק פסנתר


+1
coby
חח אין על פסנתר


לדעתי סינט אנלוגי אמיתי עדיף בהרבה מסינט וירטואלי.. כן יש את הויכוח הזה שבסופו של דבר אפשר לעשות אותו דבר עם שניהם..

אבל סאונד שלוקח 10 שניות לעשות בסונא אנלוגי יכול לקחת שעה עם 5 סינטים וירטואלי

חוץ מזה שזה הרבה יותר כיף ונגיש לסובב את הכפתורים במקום ללחוץ על העכבר כל היום..

אין כמו לשלוט על הסאונד עם הידיים
bekol ram
בהחלט אין כמו לשלוט על סאונד עם הידיים

אפשר לקבל כאב ראש מכל הכפתורים בסינטים הוירטואלים
ואם אין לך 2 מסכים למחשב.. בכלל אתה לא מוצא את עצמך

אופפ..
כמה הייתי רוצה לקנות סינטי רציני
לצערי אני עדיין משלם על הציוד שקניתי לפני שנה


בהחלט עסק לא זול להיות מוסיקאי
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
עזבו אתכם, רק פסנתר








מקלדת...:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement