|
סינטיסייזר
|
View this Thread in Original format
| zEdi-hAim |
:D שלום לכולם אני חדש פה
תיראו אני כבר חודשיים מחפש נורד ליד2 יד שניה
חיפשתי באקט ובכל לוח יד שניה ופשוט כבר אין !
אז אמרתי אולי אני ילך על משו אחר
חשבתי על וולדורף קיו יד שניה (לא יודע בידיוק מה המחיר אבל נראה לי מעבר לתקציב..)
או Novation Nova II
לא ממש מכיר אותו
התקציב שלי 3500 בערך יד שניה
עכשיו אני צריך אותכם שתמליצו לי על מה ללכת מבין ה3 או שאם אתם מכירים
סינטיסייזר אחר שמתאים..(לא מודול אני צריך איתו גם קלידים)
והכי חשוב שתידעו אני צריך אותו להארדסטייל
וכל החבר'ה..(blutonium boy, zany, technoboy, sam punk Alpha Twins
ואם אתם יודעים איפה למצוא נורד2 או מכירים מישו שמוכר בבקשה תגידו לי
תודה מראש לכל העוזרים:happy2: |
|
|
| coby |
אני לא השתמשתי אף פעם בסינטים שרשמת אבל לי יש וירוס סי ותאמין לי שווה כל שקל..
בקשר ליד שניה לא יודע..
ודווקא לא נורא מודול או גרסא ללא קלידים לדעתי.. אתה יכול לקנות מקלדת שליטה בנפרד..זה חוסך במקום וגם אולי יצא לך זול יותר |
|
|
| bekol ram |
מקלדת שליטה זה פתרון טוב
לא יודע בקשר לוירוס סי.
איזה אופציות יש לו מעבר לסינטי וירטואלי ?
לפי מה שהבנתי הרבה אומרים שהאיכות של סינטי
עולה בהרבה על סינטי וירטואלי
אבל
הרבה אומרים שכמעט ואין הבדלים,
כשזה מגיע לסינטי וירטואלי איכותי באמת.
בכל מקרה, ולא קשור כל כך
כדאי לדעת סינטזה,
בשביל להפיק משהו מקורי
ובכלל טוב לדעת סינטזה.. |
|
|
| zEdi-hAim |
אני משתגעע כבר אני לא יודע מה לעשות אני לא מוצא כלום יד שניה
ולצערי אין לי מספיק כסף לוירוס סי..:( |
|
|
| DjChook |
| עזבו אתכם, רק פסנתר |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DjChook
עזבו אתכם, רק פסנתר |
+1 |
|
|
| coby |
חח אין על פסנתר
לדעתי סינט אנלוגי אמיתי עדיף בהרבה מסינט וירטואלי.. כן יש את הויכוח הזה שבסופו של דבר אפשר לעשות אותו דבר עם שניהם..
אבל סאונד שלוקח 10 שניות לעשות בסונא אנלוגי יכול לקחת שעה עם 5 סינטים וירטואלי
חוץ מזה שזה הרבה יותר כיף ונגיש לסובב את הכפתורים במקום ללחוץ על העכבר כל היום..
אין כמו לשלוט על הסאונד עם הידיים |
|
|
| bekol ram |
בהחלט אין כמו לשלוט על סאונד עם הידיים
אפשר לקבל כאב ראש מכל הכפתורים בסינטים הוירטואלים
ואם אין לך 2 מסכים למחשב.. בכלל אתה לא מוצא את עצמך
אופפ..
כמה הייתי רוצה לקנות סינטי רציני
לצערי אני עדיין משלם על הציוד שקניתי לפני שנה
בהחלט עסק לא זול להיות מוסיקאי |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
עזבו אתכם, רק פסנתר |
מקלדת...:wtf: |
|
|
|
|