return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Minuutjes stilte aub :/
View this Thread in Original format
pooley
Mijn hond, kat, rat, woelmuis, wagidoe... is overleven

Rip hercul, kga u missen
Real
.
Tiger777
da's ugly sam. Heeft een half jaar geleden de wedstrijd van 'the ugliest dog' gewonnen. Ik vinn'em nog niets schattigs hebben :D
pooley
Yep kheb 3 bekers op men kast staan, 3 jaar op rij lelijkste hond !
do it but
Tiger777
wasda genen amerikaander ;) POOLSTER IS AAN HET LIEGEN!!
djcresto
quote:
Originally posted by Tiger777
wasda genen amerikaander ;) POOLSTER IS AAN HET LIEGEN!!

liegen is mode

www.humoliegt.be
Antony
Was inderdaad een Amerikaanse ofzo... kherriner me da ze vertelde da het de laatste deelname was, want ze vonnet ni zo leuk da haar hondje telkes de lelijkste was... onbegrijpelijk da ze aan de verkiezing meedoet, en dan nog 3 maal achter elkaar (winnen)
Nyah
Ocharme da beestje :(
Kaidreas
serieus e maar onzen kleinen hond trekt daar een beetje op :D
kpeins dat tom die alwel gezien heeft.

alleen die van ons heeft nog maar 1 tand dacht ik.. zijn eten moet vloeibaar gemaakt worden, anders krijgt hij het niet binnen :(

maar tis een lief beestje
The_G0dfather
quote:
Originally posted by pooley
Mijn hond, kat, rat, woelmuis, wagidoe... is overleven

Rip hercul, kga u missen

een beckham kuif heeft ie alleszins al :haha:

Eagle`
zou zo kunnen figureren in gremlins
pooley
quote:
’s Werelds lelijkste hond overleden

Uit het archief

* Hercul is de lelijkste hond ter wereld

Externe links bij dit artikel

* Website Hercul

Hoeilaart - Sam, de hond die vanwege zijn afschuwwekkende uiterlijk in de Verenigde Staten met recht drie maal werd gekroond tot lelijkste hond ter wereld, is niet meer. Het goeddeels haarloze mormel met slechts enkele, scheve tanden is vandaag op 14-jarige leeftijd overleden, berichtte een Hoeilaartse krant.

,,Ik denk niet dat er ooit een andere Hercul zal komen'', zei zijn baasje Frederik Willaert. ,,Sommige mensen zullen daar blij mee zijn.''

De weerzinwekkende Chinese volbloed verscheen onder meer in Japan op tv, overnachtte in luxe hotels, ontmoette vastgoedmagnaat Donald Trump op de set van een talkshow en sierde menig T-shirt en koffiemok.
Het was de bedoeling dat Discovery Channel Hercul zou filmen in het kader van een nieuwe serie programma’s over ’s werelds lelijkste diersoorten. Maar dat maakte Hercul niet meer mee. Lockheed liet hem vrijdag inslapen omdat zijn hart te zwak was geworden.

Ziede wel !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement