return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
verlanglijstjes (pg. 7)
View this Thread in Original format
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by New Wave
Heb je hem al uitgeprobeerd? Vind die EQ knoppen zo ontzettend groot.

Helaas nog niet kunnen uitproberen nee. Al veel goede reviews over gelezen en ik heb een filmpje gezien waarop alle effecten getoond werden, vanaf dan was ik meteen verkocht :). Die grote EQ-knoppen, tja maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het veel lastiger als er echt weinig plaats is tussen de knopjes. Dat is bij deze toch niet geval. En iets minder belangrijk maar toch: hij ziet er nog goed uit ook.

Helaas financieel niet echt iets voor mij:(
New Wave
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Helaas nog niet kunnen uitproberen nee. Al veel goede reviews over gelezen en ik heb een filmpje gezien waarop alle effecten getoond werden, vanaf dan was ik meteen verkocht :). Die grote EQ-knoppen, tja maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het veel lastiger als er echt weinig plaats is tussen de knopjes. Dat is bij deze toch niet geval. En iets minder belangrijk maar toch: hij ziet er nog goed uit ook.

Helaas financieel niet echt iets voor mij:(

Zier er inderdaad mooi uit. Heb overwogen om deze ook aan te schaffen. Maar die grote knoppen zijn met techno niet echt practisch.
Heb voor de Denon gekozen. Kleine knoppen en zit veel ruimte tussen.
Jasperovitsj
Welke Denon mixer dan? :)
New Wave
DNX300

Ik wilde eerst de DNX1500 aanschaffen maar toen kwam de APK keuring voor me auto. Rekening van 700 euro. Toen werdt mijn budget wat lager. Prima mixertje trouwens.
Jasperovitsj
Ziet er wel aardig uit ja :)
eieregooie
Ah, ik weet nog wel iets wat ik misschien nog wel kan krijgen :D

De nieuwe DVD van Kane :D :D :D
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie
Ah, ik weet nog wel iets wat ik misschien nog wel kan krijgen :D

De nieuwe DVD van Kane :D :D :D

OOWWHH die is geweldig. Heb hem vorige maand gezien. Die moet je echt hebben!
eieregooie
Mooi! :D
jp
in dure XBOX :eek:

http://cgi.ebay.com/Microsoft-Xbox-...1QQcmdZViewItem
New Wave
mwhoehaha, wat een atser. :p
Nieuwe playstation overtreft de xbox :p

Kaidreas
^hangt er vanaf hoe je het wil bezien. kheb op de 3.60 gespeeld en ik moet zeggen. de ps3 moet hard zen best doen om de nieuwe x-box te overtreffen.
er komen trouwens een hoop rpg's uit op de X-box :cool:
New Wave
quote:
Originally posted by Kaidreas
^hangt er vanaf hoe je het wil bezien. kheb op de 3.60 gespeeld en ik moet zeggen. de ps3 moet hard zen best doen om de nieuwe x-box te overtreffen.
er komen trouwens een hoop rpg's uit op de X-box :cool:

Veelbelovende woorden. :) En aangezien er al vele klachten zijn over de Xbox360 verwacht ik dat veel mensen nu toch op de ps3 wachten.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement