return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חזרתי!!! + יש לי יום הולדת (pg. 2)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
שוב מזל טוב אחי!

גם אצלנו יוצאים בקרוב (ב-27 לינואר) לשבוע הכנה לצה"ל - יהיה בטח מזה סבבה! :D
וגם אני נראה לי אתחיל שיעורי נהיגה בקרוב...

וואי יהיה מה זה מגניב סוף סוף שאני אוכל לנהוג :D
Hell_Copter
אני בר מת שיהיה לי רשיון
לא צריך לבזבז כל שבוע 20 שקל על מוניות לפיתוח
אני חייב לארגן שחבר שלי יקח אותי מחר לפיתוח בריינג'ר שלו
arik
מזל טוב אחי...
אני שמח שנהנת:)
eXeTik
יש לי רישיון!
עברתי טסט ראשון על 32 שיעורים :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


זה לא עובד ככה
יש מינימום של 28 שיעורים לפני טסט ראשון
וזה גם רק אם אתה ממש מוכן
אתה חייב להיות בן 17 לפחות בשביל טסט ראשון ככה שנמרוד ממחר יכול לעשות טסט (קודם הוא צריך 28 שיעוריםמינימום) קיצר... בהצלחה נמרוד
אני רוצה להתחיל עוד כמה חודשים כי יש לי יום הולדת בחופש הגדול רק



כן אני יודע את זה

ורועי אתה מתכוון להרצליה פיתוח???
מה יש לך לעשות שם??
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano

כן אני יודע את זה

ורועי אתה מתכוון להרצליה פיתוח???
מה יש לך לעשות שם??


אני גם אולי יהיה בפיתוח...
אני תמיייייד בפיתוח...
אין משהו אחר לעשות...


quote:
eXeTik יש לי רישיון!
עברתי טסט ראשון על 32 שיעורים

אני בכיף חותם על כזו עיסקה...
Hell_Copter
קודם כל סחטיין אקזטיק
32 שיעורים וטסט ראשון זה בנזונה!!!
יש לי חבר עבר טסט ראשון אבל על 40 או משהו כזה
ויש לי עוד חברים שנכשלו במשהו כמו שלך

יש לי חבר שהוא עשה טסט מצוין והזה שעשה איתו עשה על הפנים
והטסטר הדפוק החליף בטעות בינהם ואמר שהזה הגרוע עבר ושחבר שלי נכשל
:(
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל סחטיין אקזטיק
32 שיעורים וטסט ראשון זה בנזונה!!!
יש לי חבר עבר טסט ראשון אבל על 40 או משהו כזה
ויש לי עוד חברים שנכשלו במשהו כמו שלך

יש לי חבר שהוא עשה טסט מצוין והזה שעשה איתו עשה על הפנים
והטסטר הדפוק החליף בטעות בינהם ואמר שהזה הגרוע עבר ושחבר שלי נכשל
:(


יווווווו הייתי מת אם היה קורה לי כזה דבר!!!!!!

אבל אם הייתי ההוא שעבר,
:stongue: :D :stongue: :D :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


יווווווו הייתי מת אם היה קורה לי כזה דבר!!!!!!

אבל אם הייתי ההוא שעבר,
:stongue: :D :stongue: :D :stongue:


אני השתגעתי
אני מחכה מהחופש הגדול שהוא התחיל ללמוד שיהיה לו רשיון
אני לא יוצא איתו כל שבוע
אבל חברים שלו פארשים ולא הולכים לדיסקוטקים... וגם חברים שלי פחות או יותר ככה
נסענו פעם רק שנינו לתל אביב למועדון והמוניות שחטו אותנו
ברגע שהוא מקבל רשיון לבד אנחנו הולכים לדיסקוטקים והרבה!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל סחטיין אקזטיק
32 שיעורים וטסט ראשון זה בנזונה!!!
יש לי חבר עבר טסט ראשון אבל על 40 או משהו כזה
ויש לי עוד חברים שנכשלו במשהו כמו שלך

יש לי חבר שהוא עשה טסט מצוין והזה שעשה איתו עשה על הפנים
והטסטר הדפוק החליף בטעות בינהם ואמר שהזה הגרוע עבר ושחבר שלי נכשל
:(


לחבר שלי זה קרה שנה שעברה על הטסט לאופנוע
הכשילו אותו למרות שהוא היה צריך לעבור


הכל שחיתות

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


לחבר שלי זה קרה שנה שעברה על הטסט לאופנוע
הכשילו אותו למרות שהוא היה צריך לעבור


הכל שחיתות


זה לא בדיוק אותו דבר
יש טסטרים שבבכוונה מכשילים

את חבר שלי הכשילו בגלל שהתבלבלו בשמות של ושל הזה שהיה איתו
זה לא שחיתות
זה טמטום!!!! :whip:
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


זה לא בדיוק אותו דבר
יש טסטרים שבבכוונה מכשילים

את חבר שלי הכשילו בגלל שהתבלבלו בשמות של ושל הזה שהיה איתו
זה לא שחיתות
זה טמטום!!!! :whip:


זה היה בצחוק הקטע של השחיתות.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement