|
חזרתי!!! + יש לי יום הולדת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
שוב מזל טוב אחי!
גם אצלנו יוצאים בקרוב (ב-27 לינואר) לשבוע הכנה לצה"ל - יהיה בטח מזה סבבה! :D
וגם אני נראה לי אתחיל שיעורי נהיגה בקרוב...
וואי יהיה מה זה מגניב סוף סוף שאני אוכל לנהוג :D |
|
|
| Hell_Copter |
אני בר מת שיהיה לי רשיון
לא צריך לבזבז כל שבוע 20 שקל על מוניות לפיתוח
אני חייב לארגן שחבר שלי יקח אותי מחר לפיתוח בריינג'ר שלו |
|
|
| arik |
מזל טוב אחי...
אני שמח שנהנת:) |
|
|
| eXeTik |
יש לי רישיון!
עברתי טסט ראשון על 32 שיעורים :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא עובד ככה
יש מינימום של 28 שיעורים לפני טסט ראשון
וזה גם רק אם אתה ממש מוכן
אתה חייב להיות בן 17 לפחות בשביל טסט ראשון ככה שנמרוד ממחר יכול לעשות טסט (קודם הוא צריך 28 שיעוריםמינימום) קיצר... בהצלחה נמרוד
אני רוצה להתחיל עוד כמה חודשים כי יש לי יום הולדת בחופש הגדול רק |
כן אני יודע את זה
ורועי אתה מתכוון להרצליה פיתוח???
מה יש לך לעשות שם?? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
כן אני יודע את זה
ורועי אתה מתכוון להרצליה פיתוח???
מה יש לך לעשות שם?? |
אני גם אולי יהיה בפיתוח...
אני תמיייייד בפיתוח...
אין משהו אחר לעשות...
| quote: | eXeTik יש לי רישיון!
עברתי טסט ראשון על 32 שיעורים
|
אני בכיף חותם על כזו עיסקה... |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל סחטיין אקזטיק
32 שיעורים וטסט ראשון זה בנזונה!!!
יש לי חבר עבר טסט ראשון אבל על 40 או משהו כזה
ויש לי עוד חברים שנכשלו במשהו כמו שלך
יש לי חבר שהוא עשה טסט מצוין והזה שעשה איתו עשה על הפנים
והטסטר הדפוק החליף בטעות בינהם ואמר שהזה הגרוע עבר ושחבר שלי נכשל
:( |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל סחטיין אקזטיק
32 שיעורים וטסט ראשון זה בנזונה!!!
יש לי חבר עבר טסט ראשון אבל על 40 או משהו כזה
ויש לי עוד חברים שנכשלו במשהו כמו שלך
יש לי חבר שהוא עשה טסט מצוין והזה שעשה איתו עשה על הפנים
והטסטר הדפוק החליף בטעות בינהם ואמר שהזה הגרוע עבר ושחבר שלי נכשל
:( |
יווווווו הייתי מת אם היה קורה לי כזה דבר!!!!!!
אבל אם הייתי ההוא שעבר,
:stongue: :D :stongue: :D :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יווווווו הייתי מת אם היה קורה לי כזה דבר!!!!!!
אבל אם הייתי ההוא שעבר,
:stongue: :D :stongue: :D :stongue: |
אני השתגעתי
אני מחכה מהחופש הגדול שהוא התחיל ללמוד שיהיה לו רשיון
אני לא יוצא איתו כל שבוע
אבל חברים שלו פארשים ולא הולכים לדיסקוטקים... וגם חברים שלי פחות או יותר ככה
נסענו פעם רק שנינו לתל אביב למועדון והמוניות שחטו אותנו
ברגע שהוא מקבל רשיון לבד אנחנו הולכים לדיסקוטקים והרבה!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל סחטיין אקזטיק
32 שיעורים וטסט ראשון זה בנזונה!!!
יש לי חבר עבר טסט ראשון אבל על 40 או משהו כזה
ויש לי עוד חברים שנכשלו במשהו כמו שלך
יש לי חבר שהוא עשה טסט מצוין והזה שעשה איתו עשה על הפנים
והטסטר הדפוק החליף בטעות בינהם ואמר שהזה הגרוע עבר ושחבר שלי נכשל
:( |
לחבר שלי זה קרה שנה שעברה על הטסט לאופנוע
הכשילו אותו למרות שהוא היה צריך לעבור
הכל שחיתות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לחבר שלי זה קרה שנה שעברה על הטסט לאופנוע
הכשילו אותו למרות שהוא היה צריך לעבור
הכל שחיתות |
זה לא בדיוק אותו דבר
יש טסטרים שבבכוונה מכשילים
את חבר שלי הכשילו בגלל שהתבלבלו בשמות של ושל הזה שהיה איתו
זה לא שחיתות
זה טמטום!!!! :whip: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא בדיוק אותו דבר
יש טסטרים שבבכוונה מכשילים
את חבר שלי הכשילו בגלל שהתבלבלו בשמות של ושל הזה שהיה איתו
זה לא שחיתות
זה טמטום!!!! :whip: |
זה היה בצחוק הקטע של השחיתות..... |
|
|
|
|