return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אתר מאוד חשוב, חובה להכנס
View this Thread in Original format
oXygen_tEAM
אולי חלק כבר מכירים אבל אני רק עכשיו נתקלתי בו
והוא באמת אתר חשוב, חובה לשמור

האתר מסביר על כל סוגי המוזיקה האלקטרונית
"Electronic Music Guide"
מראה איך כל סגנון נוצר ממה ומאיזה שנה

מומלץ בחום לכל חולי המוזיקה כמו כולנו פה
:D

Learn & Enjoy !

נ.ב. - חכו שהפתיחה "פלאש" תסתיים
Glenn-Holmes
זה לא האתר החארטה ההוא שמסביר בצורה עילגת את סוגי המוזיקה האלקטרונית למיניהם?
oXygen_tEAM
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה לא האתר החארטה ההוא שמסביר בצורה עילגת את סוגי המוזיקה האלקטרונית למיניהם?


לא יודע מה זה אצלך חארטה ועילג
coby
כה זה ישן

כל כמה זמן בא מישהו ומגלה אתזה חח

לפי מה שאני זוכר הוא הכניס להסברים על הסגנונות גם דיעה אישית שזה דיי דפוק כי זה אמור להיות ניטרלי ולא לפי הטעם שלו
KrazyDJs
כן זה ה
edm guide של אישקור...
תקראו קצת ב music discussion...הרבה אנשים לא ממש אוהבים אותו בגלל זה, הוא בעיקרון עשה את האתר הזה כבדיחה ולא כמשהו אינפורמטיבי אז אתר חשוב זה לא...

יש לו ידע רב בנושא את זה כולם יודעים, הוא פשוט רושם בצורה די מתנשאת פה בפורום ולאנשים כבר נמאס ממנו...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
לא יודע מה זה אצלך חארטה ועילג


תקרא תתגובות שאחרי ותבין למה הגדרתי אותו ככה..
בוא נגיד שאני לא מגדולי אוהבי ה"מאמר" הזה
YuVaL
כן תאכלס האתר הזה ישן כמו האינטרנט בערך..

זה סתם איזה אחד אידיוט שהחליט שהוא יודע כל ופתח אתר עם הסברים על מוסיקה אלקטרונית..

אני לא הייתי נותן לזה יותר מדי חשיבות..

אבל אחשלי.. אחלה סט אפ בחתימה.. אהבתי

:eyes: :eyes:
DjChook
חחח. 2.5
אני זוכר נראה לי את 1.0

אבל ת'אמת האתר לדעתי האישית מסביר המון
גם למי שמתיימר לדעת המון
oXygen_tEAM
quote:
Originally posted by DjChook
חחח. 2.5
אני זוכר נראה לי את 1.0

אבל ת'אמת האתר לדעתי האישית מסביר המון
גם למי שמתיימר לדעת המון


סוף סוף מישהו עם ראש חיובי
חחחח

אם אתה מכירים את זה כבר, אז אני "מצטער" שרק עכשיו ראיתי את זה
כולה רציתי שאנשים קצת ילמדו ויקבלו רקע...

בה ביי:disbelief
bekol ram
גם אני מכיר אותו כבר :toothless
יצא לי לפרסם אותו באיזה פורום לפני שנה ומשהו
גם שם לא אהבו אותו

הרבה אומרים שההסברים לא לעניין

אני דווקא הייתי מבסוט ממנו
הגרף של השנים והתפתחות הז'אנרים אחד מהשני
פלוס הדוגמאות לשמיעה שיש לכל ז'אנר

שווה הצצה !!

Flotser
לא יודע מה יש לכם נגד האתר,

הרבה סגנונות שאני אוהב מוסברים שמה באחלה צורה ויש גם אחלה דוגמאות
אז ברור שבפורום שהוא מתעסק רק בטראנס, והכי הרבה שהוא נפתח זה לפרוגרסיב,
אז אנשים לא יתחברו לאתר הזה, שקצת מראה את התמונה הגדולה
(אני מדבר פה על הפורום הכללי לא עליכם)

אילן אני יודע שאתה לא אוהב את התגובה שלי חחח

אבל לא חסר שמה כלום ממה שנאי מכיר, וזה די מדויק
coby
הקטעים שהוא הכניס לפרוגרסיב זה בכלל נחשב אפליפטינג או אפיק לדעתי

greece 2000 ?!

אם כבר הסגנונות שהוא שם שנגזרות מאנט'מ טראנס זה פרוגרסיב..


ומשומה הוא כל הזמן מתחרפן מהמילה פרוגרסיב בכל הסגנונות כאילו שזה לא באמת מתקדם ומתוחכם כמו שהמילה מייחסת לזה משמעות..
לא יודע אם הוא צודק אבל פרוגרסיב זה באמת ברוב המקרים יותר מתקדם מהסגנון הרגיל.. אולי לא מספיק בשבילו

ואחחח איזה ביקורת קשהההההההה על
dutch trance
שזה בעצם לדעתי נכנס ביחד עם אנט'ם טראנס ואפיק לפי הקטעים שהוא הכניס..
בגלל זה שונאים אותו כאן :)

דוגרי אבל יש הרבה במה שהוא אומר...
כל הנוסחה של ברייק ועלייה הוריד קצת מהתחכום של טראנס כי זה בעצם הפך את כל המרכז של הקטע למנגינה קליטה
כאילו אין בעיה במוטיב אחרת הקטע משעמם אבל כולם משתמשים באותו מוטיב והמוטיב הזה דיי זול, בסך הכל מנגינה בליד

הטראנס אמור להכניס אותך למין מצב של טראנס שאתה בוהה בקיר כמו דפוק.. בגלל הקצב שחוזר בלופ והאפקטים והמנגינה..
וזה מה שיש בטראנס הקלאסי ובסגנונות המתקדמים שהוא רשום כנגזרת של אנט'ם , שלפי מה שאני יודע זה בכלל פרוג
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement