return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Kommer Rush tilbake?
View this Thread in Original format
ziddy
Synes ekstase.no har stått stille litt lenge og tenkte bare jeg skulle spørre sånn for sikkerhets skyld.. :rolleyes:
djchem
yeah vi kommer tilbake :)

vi jobbet med endel større konkrete planer, men var nødt til å legge sakene på is en stund.. Vi setter igang igjen i løpet av vinteren!
ziddy
Godt å høre det da :D
Kimito
Yes det kommer. Chem har vel gjort rede for alt i den lille teksten øverst. Er vel i grunn bare eksamenstider som hindrer planene i å blomstre nå om dagen.

We'll be back before you know it :)
Sand Leaper
Ah, fint. Hadde vært trist hvis dette konseptet bare hadde rennet ut i sanden med så mange bra kvelder bak seg.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement