|
Kommer Rush tilbake?
|
View this Thread in Original format
| ziddy |
| Synes ekstase.no har stått stille litt lenge og tenkte bare jeg skulle spørre sånn for sikkerhets skyld.. :rolleyes: |
|
|
| djchem |
yeah vi kommer tilbake :)
vi jobbet med endel større konkrete planer, men var nødt til å legge sakene på is en stund.. Vi setter igang igjen i løpet av vinteren! |
|
|
| ziddy |
| Godt å høre det da :D |
|
|
| Kimito |
Yes det kommer. Chem har vel gjort rede for alt i den lille teksten øverst. Er vel i grunn bare eksamenstider som hindrer planene i å blomstre nå om dagen.
We'll be back before you know it :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Ah, fint. Hadde vært trist hvis dette konseptet bare hadde rennet ut i sanden med så mange bra kvelder bak seg. |
|
|
|
|