return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
A State of Trance 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by bekol ram
2.way out west - killa (orkidea mix)


אהבת יותר מהרמיקס עם דאלס סופרסטרס?!!?
הווקאל שם מוסיף אחושרמוטה
bekol ram
quote:
Originally posted by Shahar
אהבת יותר מהרמיקס עם דאלס סופרסטרס?!!?
הווקאל שם מוסיף אחושרמוטה


כן.
הרימיקס של אורקידיה יותר סוחף לדעתי.

דאלאס סופרסטאר תותחים
אני שומע אותם עוד מהימים שהם הפיקו בעיקר האוס
dallas superstars - fast driving (js16 remix)
אחד הקטעים החזקים שלהם!!
Glenn-Holmes
וואלה כרגיל קשה מאוד הבחירה עבורי

ננסה לארגן איזה בחירה...לא יהיה לי פשוט

מוזר שאף אחד לא הזכיר את הלסיון...מבין משנוגן באסוט זה בטח תופס אצלי מקום בטופ 10

גבריאל ודרזדן עשו כמה דברים מדהימים השנה...

motorcycle - my blue heart זה ללא ספק אחד משלושת הגדולים שלי

סאנדר ואן דורן עם שנה מדהימה ושתי פרויקטים מעלפים תחת השם פרפל הייז שאחד מהם גם יכול להיות אצלי בחמישיה

כמו שכבר אמרתם
זה פשוט קשה
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
אהבת יותר מהרמיקס עם דאלס סופרסטרס?!!?
הווקאל שם מוסיף אחושרמוטה


גם אני חולה על המקהלה הזאת.. :)


quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מוזר שאף אחד לא הזכיר את הלסיון...מבין משנוגן באסוט זה בטח תופס אצלי מקום בטופ 10


מה אני דני דין ? :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
גם אני חולה על המקהלה הזאת.. :)




מה אני דני דין ? :D


כנראה לא ראיתי...
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
גם אני חולה על המקהלה הזאת.. :)


כן זה מוסיף רצח
שני הרמיקסים טובים
בכלל העליות שם מיוחדות ויפות
אורקידא יודע איך לעשות את זה ככה שזה יעשה חשק לקפוץ
bekol ram
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
גם אני חולה על המקהלה הזאת..


אחד הקטעים החזקים של הטראק
בגלל זה האורגינל עולה
על הרימיקסים
omergunr
עשיתי
טופ 5 של ישראלים מהאימל של אבא
:D :D :D :D :D :D
Glenn-Holmes
כרגיל יצא קשה יותר ממשחשבתי...

12 קטעים נשארו בסוף שמתוכם היה לי ממש ממש קשה להחליט...
היו רק 3
שידעתי בוודאות מתוכם שאני בוחר בטופ 5

קיצר בואו נתחיל עם 7 הקטעים שבסוף ויתרתי עליהם והם משלימים לי טופ 12

eric prydz - the gift
gabriel & dresden - tracking treasure down
maunipura - slitz
c-quence - endrophine (hydroid breaking the law mix)
purple haze - adrenaline
sultan - shivers (mannel remix)
oliver prime - mindgames (danjo & styles remix)

ועכשיו טופ 5 (לפי הסדר)

5. Soldout Vs. Nova - Maybe Tomorrow
קטע מדהים ששמעתי כבר בסוף 2004 לראשונה ואני לא מפסיק גם שנה אחרי לאהוב תקטע הזה שבו שמעתי גם תווקאלים המהממים ביותר זה זמן רב

4. Motorcycle - My Blue Heat (Gabriel & Dresden Chocolate Popart Dub)
הצמד המדהים הזה הוכיח בהפקה נוספת שהדבר הבא הוא פריצת גבולות ושילוב של אלמנטים מובהקים מסגנונות שונים וכך נולד הקטע הזה עם השפעות אלקטרו רבות וכמובן מהסטייל של המצמד גם פרוגרסיב טראנס..ובתיבול ווקאל יפה פשוט נפלא

3. Rank 1 - Opus 17
תאמת לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי למצוא 10 הפקות אפליפטינג שממש אהבתי השנה...אבל המאמץ לקבוע שזו היתה ההפקה האהובה עלי מוכלן גם לא היה גדול...לקוח גם מאחד הויינילים הטובים ביותר שיצאו השנה בתחום לטעמי

2. Bakke & Ljungqvist - Bali
אז החדשות החמות בנוגע לקטע הזה הוא שהוא הוחתם לאחרונה בלייבל הפרוגרסיב של אנהאנסד רקורדינגס אותו לייבל שכבר הוציא את הקטע של חוזה אמנסיה ובינארי פינארי (שהיידרויד וסאנטיאגו חתומים על הרמיקס שעל הוייניל) וגם את סוורנס שזה לגרסה של מרקוס ואלביישן... עם כל הכבוד לשתי אלה באלי הוא פשוט קטע שאהבתי יותר
הרבה יותר
לא סתם אחד מקטעי השנה שלי ולא יודע עד כמה יסכימו איתי אנשים אבל קטע שמתעלה גם על פאנאטיק המעולה שלהם שהיה הראשון שהביא להם את החשיפה לפני כשנה וקצת. וייניל שאני ללא ספק הולך לקנות כשיצא למרות שאני חושש ממשיופיע על הצד השני (אם זה יהיה רמיקס אז אין לדעתי למה לצפות כי הקטע הזה פשוט מושלם כמו שהוא לדעתי

1. Perry O'Neil - Numb
בשקט בשקט ולא רק מבין הקטעים שנוגנו באסוט הקטע הזה מסמן את עצמו אצלי כקטע השנה. זה לא רק העובדה שהסינט המרכזי כאן הוא חדש בהפקות של פרי אוניל זה לא האנרגיה העצומה שכרגיל אצל פרי ממש לא חסרה כאן
זה גם העובדה שהקטע הזה מתקשר עבורי ישירות לאיביזה כאשר פרי אוניל חימם בארמדה נייט וניגן אותו לקראת סוף הסט
יש אנשים שעבורם חוויה זה נשיקה ראשונה זה סקי זה כל דבר אחר שקטע אהוב יכול להוות במקסימום תזכורת לאותה חוויה
אז נאמב עבורי לא מזכיר לי שום דבר חוץ מנאמב כשאני חוזר אחורה לתקופה באיביזה ולרגע ששמעתי את נאמב שום דבר מרגש חוץ מלהיות באמנזיה לראות את פרי אוניל מתקלט ולשמוע תקטע האדיר הזה לא עולה לי בראש
מצד שני שום דבר? הרי משתארתי כאן הוא פסגה חוויתית בפני עצמה...
והקטע הזה גם מבלי החוויה הזו היה מקבל אצלי את המיקום הגבוה הזה
oXygen_tEAM
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

1. Perry O'Neil - Numb
בשקט בשקט ולא רק מבין הקטעים שנוגנו באסוט הקטע הזה מסמן את עצמו אצלי כקטע השנה. זה לא רק העובדה שהסינט המרכזי כאן הוא חדש בהפקות של פרי אוניל זה לא האנרגיה העצומה שכרגיל אצל פרי ממש לא חסרה כאן
זה גם העובדה שהקטע הזה מתקשר עבורי ישירות לאיביזה כאשר פרי אוניל חימם בארמדה נייט וניגן אותו לקראת סוף הסט
יש אנשים שעבורם חוויה זה נשיקה ראשונה זה סקי זה כל דבר אחר שקטע אהוב יכול להוות במקסימום תזכורת לאותה חוויה
אז נאמב עבורי לא מזכיר לי שום דבר חוץ מנאמב כשאני חוזר אחורה לתקופה באיביזה ולרגע ששמעתי את נאמב שום דבר מרגש חוץ מלהיות באמנזיה לראות את פרי אוניל מתקלט ולשמוע תקטע האדיר הזה לא עולה לי בראש
מצד שני שום דבר? הרי משתארתי כאן הוא פסגה חוויתית בפני עצמה...
והקטע הזה גם מבלי החוויה הזו היה מקבל אצלי את המיקום הגבוה הזה


+1 thumbs UP

sabi10
זה לא היה קל בכלל...אבל זה מה שיצא לי :

1. Sunny Lax - P.U.M.A.
2. Perry O'neil - Switched
3. M.I.D.O.R. Vs Linn - Breathings (Prgz Mix)
4. Sophie Suger - Call Of Tommorrow (John O'callaghan Remix)
5. Nic Chagall - Monday Bar

היה קשה לבחור בין כלכך הרבה קטעים טובים
sh33p
מבחינתי שנה מבאסת
אין לי קטע אחד שאני סגור עליו :\
אולי רק אייר פור לייף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement