|
TE Theme 2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Biohazard
kan ie nog slechter mixen als DJ Jose?? Tell me it ain't so |
[Bon Jovi Mode]Say it isn't SOOOOOOOOOOOOOO, Say it isn't SOOOOOOoOOOOOOO[/Bon Jovi Mode]
lijkt me wel lachen eigenlijk om er eens langs te lopen als hij aan het draaien is.. kijken wat voor publiek daar aan de rand aan het staan is, wachtend tot dat iemand als eerst naar het midden van de vloer gaat om daar enigzins dansbewegingen te maken.. :stongue::stongue: |
|
|
| Little Theseus |
Katana - Gemini w00t w00t!!!
Yahel - U inside w00t w00t !!!
Jammer dat die artiesten niet komen, dus geen theme die zo zal klinken :(:( |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Katana - Gemini w00t w00t!!!
Yahel - U inside w00t w00t !!!
Jammer dat die artiesten niet komen, dus geen theme die zo zal klinken :(:( |
Hoerrr, je zou gaan slapen rot op naar je nest!!:D:D:D |
|
|
| Muppet |
De reclame van TE is al te zien op tv en het deuntje op de achtergrond is niet Awakenings, maar een ander nummer. Geen flauw idee welk nummer maar het klinkt wel vet en een beetje rank1 stijl
Greetz Muppet |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
toch niet weer Johan 'ik ben behoorlijk ego' Gielen,
doe mij dan maar een nummertje van Rank 1!
Ben zeer benieuwd naar de act die ze in februari gaan opvoeren op TE
GreetZ RubDub |
'Johan heeft helemaal geen ego, dat valt egt wel mee, hoorr |
|
|
| YojiBiomehanika |
| gielen is gewoon een sukkel... denkt ie wel niet stomme belg |
|
|
| Cosmic Guy |
Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?)
Anyway, ik las ook ergens dat Mario Piu de theme voor TE gaat doen. Ik heb hem, maar oom nou te zeggen die is goed, nee. Ik hoop dus dat het een andere wordt |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?)
Anyway, ik las ook ergens dat Mario Piu de theme voor TE gaat doen. Ik heb hem, maar oom nou te zeggen die is goed, nee. Ik hoop dus dat het een andere wordt |
Tuurlijk kan gielen wel draaien. Het punt is hier alleen dat hij veelste popie jopie draait op de feesten. Dus voor mensen zoals ik en menig ander hier op het forum kan dat verveling en irritatie opwekken omdat we zeg maar alle nummers toch al kennen.
Voor de gemiddelde TE ganger bv is dat niet zo, die gaan af en toe naar een feestje en kennen de muziek van een CDtje die ze gekocht hebben in de winkel. Met andere woorden het overgrote deel vindt Gielen wel goed.
GReeTZ |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Tuurlijk kan gielen wel draaien. Het punt is hier alleen dat hij veelste popie jopie draait op de feesten. Dus voor mensen zoals ik en menig ander hier op het forum kan dat verveling en irritatie opwekken omdat we zeg maar alle nummers toch al kennen.
Voor de gemiddelde TE ganger bv is dat niet zo, die gaan af en toe naar een feestje en kennen de muziek van een CDtje die ze gekocht hebben in de winkel. Met andere woorden het overgrote deel vindt Gielen wel goed.
GReeTZ |
pecies :) |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Lekker makkelijk om Gielen af te kraken. Hij heeft echt wel een steentje bij gedragen aan de trance scene (rememebr beauty of silence/twisted?)
|
nah, steentje bijdragen aan de trance scene. in negatieve zin dan
hij trekt nog meer jean publiek
in positive zin een steentje bijdragen noem ik de scene naar een hoger niveau tillen (als die scene nog in de kinderschoenen staat)
en dat heeft johan niet gedaan.
later
michiel |
|
|
| Menno |
| TE Theme is inderdaad weer van Svenson & Gielen genaamd Confusion.....ik las dit net op het guestbook van Marco V. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik zagd e reclame net ook en ook al ff d esite bezocht.
En dat klinkt wel veel belovend zeg dat nummer
Heb er echt zin in.
net kaarten besteld :)
Dus dat numemr is zeker van Svenson & Gielen - Confusion ??? |
|
|
|
|