|
Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
Hoera, pleur je nu dan op....... |
LOL |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by watchout
Een zeer zielig geval...
Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo..
KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT!
mijn 2 euro centen..
greetz ---watchout--- |
Waar bemoeit deze freak zich mee? Hij heb net zn eerste post achter de rug en gaat zich verwikkelen in zaken die hij helemaal niet snapt..
Dit gaat egt nerges over, beter delete je deze thead.. beetje laag.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Om elkaar nu helemaal de huid vol te gaan schelden zie ik het nut ook niet helemaal van in. Als er een troubles zijn op het forum is het niet de bedoeling om elkaar gelijk de grond in te trappen.
Kom met sterke argumenten enzo, doe waar je goed in bent...
Laten we het gezellig houden :D
GReeTZ |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by watchout
mijn 2 euro centen..
|
Mag ik die hebben?:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Dit gaat egt nerges over, beter delete je deze thead.. beetje laag.. |
het gaat wel ergens over, dus de thread gaat nog niet weg |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Blik
het gaat wel ergens over, dus de thread gaat nog niet weg |
een hoop kinderachtig gezeik? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
een hoop kinderachtig gezeik? |
Mee eens. En maar doorratelen. Ga dan gewoon de "1 0n 1" aan, dan zie je pas wie er het sterkst in z'n schoenen staat.
Hier laat ik het ook bij... |
|
|
| watchout |
| quote: | | Waar bemoeit deze freak zich mee? Hij heb net zn eerste post achter de rug en gaat zich verwikkelen in zaken die hij helemaal niet snapt.. |
Ok.. Moet ik hier eerst MAANDEN op het forum zijn om te snappen dat Miss Proximus het NL Forum wil sluiten..?
Als dat zo is was dit de laatste post hier en kunnen al die gasten die nog op zoek waren naar IC livesets het ook vergeten, want ik was net klaar met uppen.. DAN NIET..
greetz ---watchout---
ps. Waar ben ik mee bezig, een stelletje zielige mierenneukers helpen die alleen maar ruzie weten te schoppen.. :conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee.
[KNIP]
en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:
meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.
ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.
|
Nah , ik zeg er ook niets meer over na deze post. Heb misschien iets te snel en hard gereageerd, maar ik sta er nog wel achter. Ik vind dat die geintjes niet zo stom gemaakt moeten worden. Met 'geintjes' kun je mensen behoorlijk voor het hoofd stoten... En dan kan ik nogal bot en snel reageren, but that's me. We verlagen ons helemaal niet, wij proberen met jou op je eigen lange niveau te praten.
Wel raar dat ik waarschijnlijk nog steeds als "RMF-Member" gezien wordt door sommige mensen hier. Naja, dat neem ik maar op de koop toe.
Oh ja, en over de 'intelligente' SnuggLe; die leeft alleen van maandag t/m vrijdag van 8 tot 5. Verder kijk maar op het IRC-kanaal :)
Ik ben wel de b0m met Trivia! ;)
Ja ik heb je op Dance Valley ook 4 minuten gesproken, meer niet. Daar leek je me wel aardig, maar ik kan geen gefundeerde mening over iemand geven na een gesprek van 4 minuutjes. Dat duurt wel wat langer. Ik heb wel vanalles en nogwat gehoord. Er zijn wel meer discussies/threads omtrent jou persoontje geweest, en daarin heb ik me altijd afzijdig gehouden. Maar die post van je in het "Site Suggestions"-forum was op het moment even de druppel.
Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo.
Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? :))
Maar genoeg nu.....
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Mag ik die hebben?:D:D:D |
Optimus probeert vrienden te krijgen |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het forum mag dan wel misschien afgegleden zijn, maar het niveau vindt ik nog altijd damn acceptabel. Maar mijn thread was er inderdaad dus voor gemaakt om mensen even te laten nadenken.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin, vooral op het IRC kanaal waar het af en toe echt een bende is, maar wel heel erg gezellig enzo.
Ik heb daar een aantal mensen een stuk beter leren kennen, just for the better. D'r lopen een aantal gekke apen tussen (HE OPTIMUS? :))
Maar genoeg nu.....
Greetz,
SnuggLe |
in dat geval heb ik ook te snel gereageerd, want als dat de reden van je thread was dan ben ik het daar natuurlijk 100% mee eens!! zo zie je maar weer......communicatie.......wat moet je ermee :D
snuggle...ik vond dit een hele fijne post om te lezen omdat ik hiermee meer snap waarom jij de thread bent begonnen...en ik vind zelfs dat je wel een goed punt hebt over dat je mensen beter hebt leren kennen over irc: dat gaat idd zo moeilijk op een forum!
dit soort posts maken me weer helemaal trots om een dutch member te zijn :) thumbs up voor snuggle!!! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by watchout
ps. Waar ben ik mee bezig, een stelletje zielige mierenneukers helpen die alleen maar ruzie weten te schoppen.. :conf: |
Helpen ken geen kwaad, ik heb je ook een PM gestuurd en ben best bereid om je te helpen met het uppen van die sets. Das het probleem ook niet. Het onderscheidt zit m hier in dat de mensen die hier al langer op TA.com & irc zitte nu wel weten waar ze de sets vandaan kunnen halen. Voor de "Newbies" is dat soms wat lastiger...
GReeTZ |
|
|
|
|