return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Prog-Land Hosted By Glenn Holmes - The Official Thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
Black Dragon
BLACK DRAGON @ SENSEGENERATE.FM "PROG-LAND" 01.01.2006
DOWNLOAD
Glenn-Holmes
Prog Land Show #10 w/ Guest Mixes From Frase & Max Graham





טוב חברים יקרים מחר תוכנית אחרונה בימי ראשון בלילה לפני שהתוכנית
עוברת לימי רביעי 21:00-23:00 שעון ישראל

חוגגים תתוכנית האחרונה בימי ראשון עם 3 שעות!
אז מה יהיה לנו?
כמובטח סטים אורחים של מקס גראהאם ופרייז

משרוצה קצת מידע על שתיהם בעיקר על פרייז שאתם בטח לא יודעים עליו יותר מדי מוזמן לבקר באתרים שלהם

www.maxgraham.com

www.frase.org.uk

תוכנית תתחיל בשעה 23:00 שעון ישראל ובמיוחד לאוהבי הפרוגרסיב מובטחת חוויה!


Schedule For The Show (Israel GMT+2):
23:00-23:45 - Glenn Holmes In The Mix
23:45-01:05 - Max Graham Guest Mix
01:05-02:05 - Frase Guest Mix


אל תשכחו להתחבר מחר בלילה


Links:
96kbps broadcast:
24kbps broadcast:

Feeling chatty? - join irc
Server: anjuna.il.us.mixxnet.net
Channel: Sensegeneratefm

www.SenseGenerate.fm
KrazyDJs
אם הסט של מקס גראהם יהיה זמין להורדה אני אהיה הראשון לשמוע אני מניח :)
כל מקרה שעה מאוחרת מידי בשבילי..שבוע הבא ביום רביעי אני מניח שאני אתחיל להאזין בקביעות לתוכנית..

ח"ח ד"א שהבאת את גראהם אילן..כל הכבוד..
ובהצלחה בהמשך עם התוכניות...
Viperon
Glenn Holmes תקרא הודעות פרטיות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אם הסט של מקס גראהם יהיה זמין להורדה אני אהיה הראשון לשמוע אני מניח :)
כל מקרה שעה מאוחרת מידי בשבילי..שבוע הבא ביום רביעי אני מניח שאני אתחיל להאזין בקביעות לתוכנית..

ח"ח ד"א שהבאת את גראהם אילן..כל הכבוד..
ובהצלחה בהמשך עם התוכניות...


חחח הכל יהיה זמין אחי

תודה על הח"ח

ולמעשה אפילו שהאורח האחרון בכלל בא מהטראנס והוא יוצר עולה בעולם הטראנס...הוא החליט לדפוק סט די האוסי אלקטרואי פרוגי שכזה...מוזר :D אתה תאהב אני אהבתי אבל הבאתי אותו כדי שאוהבי הטראנס גם יקשיבו...נו טוב לא נורא :D
Glenn-Holmes
התוכנית מתחילה בעוד מספר דקות

טראקליטס וסתם בלבולי מוח פה:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=316703

או באיי אר סי בערוץ

#sensegeneratefm
coby
יאאלה אני מאזין
Viperon
quote:
Originally posted by Viperon
Glenn Holmes תקרא הודעות פרטיות

עוד פעם
Glenn-Holmes
אהלן !

התוכנית תשודר היום במשהופך להיות המועד הקבוע של התוכנית

היום 3 שעות שכוללות תסט שלי לשבוע הזה תאורח שלי וסט של האורח משבוע שעבר שלא שודר

לגבי השעה...התחנה כולה כנראה קצת בבלבלות אז כנראה שהתוכנית תתחיל ב21:00

אם לא אז היא תתחיל שעתיים מאוחר יותר ב-23:00


בכל מקרה הסדר של הסטים:

1st Hour - Glenn Holmes In The Mix
2nd Hour - DJ Jazper (Holland) Guest Mix
3rd Hour - Frase (UK) Guest Mix


Links:
96kbps broadcast:
24kbps broadcast:

Feeling chatty? - join irc
Server: anjuna.il.us.mixxnet.net
Channel: Sensegeneratefm

http://sensesegenerate.fm
Glenn-Holmes
חוסר התעניינות מוחלט...
נוכיח שצריך טרד חדש כל שבוע...
ממילא אין כאן מוד שיאכוף תחוקים המגוחכים שנקבעו בנושא הנ"ל

Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חוסר התעניינות מוחלט...
נוכיח שצריך טרד חדש כל שבוע...
ממילא אין כאן מוד שיאכוף תחוקים המגוחכים שנקבעו בנושא הנ"ל

לאיזה התעניינות אתה מצפה ביום רביעי כשהתוכנית שלך ביום ראשון?
אפילו על אסוט מתחילים לדבר דקה לפני תחילת התוכנית..
שמעתי כמה תוכניות שלך..תמשיך כך
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
לאיזה התעניינות אתה מצפה ביום רביעי כשהתוכנית שלך ביום ראשון?
אפילו על אסוט מתחילים לדבר דקה לפני תחילת התוכנית..
שמעתי כמה תוכניות שלך..תמשיך כך


אתה לא עוקב כנראה נצטרך לפתוח על זה טרד נפרד כי לכתוב את זה בפינה חשוכה לא מספיק

התוכנית עברה לימי רביעי בערב

21:00-23:00 שעון ישראל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement