|
Sup my Niggas!!! im back
|
View this Thread in Original format
| arik |
מה קורה חברייה?
אחרי זמן מה שלא כתבתי פה בגלל עבודה\סיבות אישיות
ויש לי הרבה מה לקרוא ממה שהחסרתי
אז אני מקווה שכולם בריאים ושלמים פה:)
וטוב לראות שהרבה מהותיקים נשארו |
|
|
| KrazyDJs |
אהה סבאא...
ברוך השב שוודי... |
|
|
| DjChook |
הוא בסך הכל שמע שיש בחירות למוד חדש ובא לו להשתתף ;)
סתם אחי, ברוכים השבים |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא בסך הכל שמע שיש בחירות למוד חדש ובא לו להשתתף ;)
סתם אחי, ברוכים השבים |
^^
עלית עלי...
האמת שלא ידעתי אבל כבר הצבעתי השנה פעם אחת ואני לא מצביע יותר |
|
|
| Shahar |
אכזבת אריק אכזבת..
חפשתי אותך שתעזור לנו בסט בנובמבר
ושתתן סט בתוכנית שלי
ואין מי שיעלם במסיבות! |
|
|
|
|