return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Sup my Niggas!!! im back
View this Thread in Original format
arik
מה קורה חברייה?
אחרי זמן מה שלא כתבתי פה בגלל עבודה\סיבות אישיות

ויש לי הרבה מה לקרוא ממה שהחסרתי
אז אני מקווה שכולם בריאים ושלמים פה:)



וטוב לראות שהרבה מהותיקים נשארו
KrazyDJs
אהה סבאא...
ברוך השב שוודי...
DjChook
הוא בסך הכל שמע שיש בחירות למוד חדש ובא לו להשתתף ;)

סתם אחי, ברוכים השבים
arik
quote:
Originally posted by DjChook
הוא בסך הכל שמע שיש בחירות למוד חדש ובא לו להשתתף ;)

סתם אחי, ברוכים השבים


^^

עלית עלי...

האמת שלא ידעתי אבל כבר הצבעתי השנה פעם אחת ואני לא מצביע יותר
Shahar
אכזבת אריק אכזבת..
חפשתי אותך שתעזור לנו בסט בנובמבר
ושתתן סט בתוכנית שלי

ואין מי שיעלם במסיבות!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement