|
הסצנה חוזרת! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
זה יהיה עצוב אם ישדרו את אחד הסטים של טיסטו בביפ ואני לא יוכל לראות
:)
אבל אני שומח על גיא פינס
:p ;) :stongue: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
זה יהיה עצוב אם ישדרו את אחד הסטים של טיסטו בביפ ואני לא יוכל לראות
:)
אבל אני שומח על גיא פינס
:p ;) :stongue: |
חחחחחחחחחחחחח אני לא הייתי שומח עליו כל כך |
|
|
| Dj-2TaLL |
יווווווווווווו
המנחה כוסית כזו!!!
אני זוכר איזשהו "פרק" שהיא כזה לבשה חולצה שקופה...
זה היה הפרק עם הכי הרבה רייטינג!!!
:D :D :D |
|
|
| DjChook |
גם לי יש ממיר בלי ביפ
אבא לא רוצה... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו
שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו
שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more... |
אחד הגדולים
I just want more and more !!! |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו
שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more... |
וואלה אני גם זוכר ת'פרק...
ברקע עוד לפני שהשמיעו את השיר עצמו היה איזשהו טראק מפציץ |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו
שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more... |
חחחח
גם אני זוכר את זה
זה היה אחד מהפרקים הראשונים שראיתי....
ישר רצתי להוריד את הטראק הזה אחרי שראיתי
נדהמתי
:eek: :eek: :eyes: :eyes:
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
לעוקבים למיניהם...
מאחר וזו העונה הישנה, יגיע פרק שבו יראו אותי על העמדה בפורום וגם יראיינו אותי שם אז שימו לב :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לעוקבים למיניהם...
מאחר וזו העונה הישנה, יגיע פרק שבו יראו אותי על העמדה בפורום וגם יראיינו אותי שם אז שימו לב :) |
סבבה אחי... נשים לב ;) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| כן אחי נשים לב |
|
|
|
|