return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הסצנה חוזרת! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
זה יהיה עצוב אם ישדרו את אחד הסטים של טיסטו בביפ ואני לא יוכל לראות
:)

אבל אני שומח על גיא פינס
:p ;) :stongue:
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DJ-Energy
זה יהיה עצוב אם ישדרו את אחד הסטים של טיסטו בביפ ואני לא יוכל לראות
:)

אבל אני שומח על גיא פינס
:p ;) :stongue:

חחחחחחחחחחחחח אני לא הייתי שומח עליו כל כך
Dj-2TaLL
יווווווווווווו
המנחה כוסית כזו!!!
אני זוכר איזשהו "פרק" שהיא כזה לבשה חולצה שקופה...
זה היה הפרק עם הכי הרבה רייטינג!!!

:D :D :D
DjChook
גם לי יש ממיר בלי ביפ

אבא לא רוצה...
MoSH_MaN
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו

שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more...
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו

שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more...



אחד הגדולים

I just want more and more !!!
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו

שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more...


וואלה אני גם זוכר ת'פרק...
ברקע עוד לפני שהשמיעו את השיר עצמו היה איזשהו טראק מפציץ
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני זוכר את הפרק עם ספויילד וזיגו

שהשמיעו את השיר האדיר שלהם
more and more...


חחחח
גם אני זוכר את זה
זה היה אחד מהפרקים הראשונים שראיתי....

ישר רצתי להוריד את הטראק הזה אחרי שראיתי
נדהמתי

:eek: :eek: :eyes: :eyes:

:)
Gil Shwarts
לעוקבים למיניהם...
מאחר וזו העונה הישנה, יגיע פרק שבו יראו אותי על העמדה בפורום וגם יראיינו אותי שם אז שימו לב :)
DJ-Energy
סבבה אחי
:)

eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לעוקבים למיניהם...
מאחר וזו העונה הישנה, יגיע פרק שבו יראו אותי על העמדה בפורום וגם יראיינו אותי שם אז שימו לב :)


סבבה אחי... נשים לב ;)
NeMeSiS1234
כן אחי נשים לב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement