|
החיים הדפוקים!!!
|
View this Thread in Original format
| Segev |
סביר להניח שאף אחד לא קורא את ההודעות הקטנות שבעיתונים אז אני אספר לכם..
ביום שישי האחרון חבר שלי יקיר הבראמי שהתגייס יום לפני לצנחנים סיים את חייו הוא ירה בעצמו והשאיר אחריו חברה משפחה והרבה חברים שלא יודעים מאיפה זה בא להם.. :( |
|
|
| YoraY |
איזו טרגדיה.. :|
תהיה חזק בנאדם |
|
|
| Glenn-Holmes |
משכולנו לפעמים שוכחים שאותן מודעות קטנות בעיתון הן מודעות גדולות מאוד בליבם של עשרות אנשים שמכירים את אותו בן אדם שעליו מדובר בכתבה...
משחושב שהשחיתות היא רק בפוליטיקה שיכוון קצת למקום אחר
תרגיל קצר
קחו את כותרת עיתון יום ראשון
מה הכותרת הגדולה?
שרון או פרס או פרץ או מזוז או כל אחד אחר שקשור בצורה זו או אחרת בפוליטיקה
האנשים האלה יכולים יום אחד לא לעשות כלום וגם זה יופיע בכותרת הראשית
פלא שידיעות כאלה נדחקות לשוליים?
די לשחיתות בעיתונות...זה בטח לא יעזור ...
בכל מקרה ליאור אני משתתף בצערכם ומקווה שלא נשמע על דברים נוראים כאלה יותר. בעצם אני בטוח שלא נשמע...כי העיתונים כבר ידאגו להחביא את זה איפשהו בעמוד 19 בפינה העליונה ליד מודעה על בת יענה שברחה מגן החיות
לא קשה לראות שיש בי גם ללא המקרה הזה הרבה כעס על העיתונות נכון? |
|
|
| Segev |
| תודה על התמיכה ואין ספק שיש משהו במה שאתה אומר... |
|
|
| KrazyDJs |
| כבד אחי, מצטער...שלא תדעו עוד צער.. |
|
|
| Dj Black |
מששתף בצערכם
יהי זכרו ברוך.. |
|
|
| bekol ram |
החיים מסריחים לפעמיים
אין ברירה צריכים להיות חזקים
שלא תדעו עוד צער,
! יהי זכרו ברוך |
|
|
| Shahar |
חבר שלך מאיזור בצרה???.
גם חבר שלי ביום ראשון הלך להלוויה של חבר שהתאבד
זה בטוח אותו אחד |
|
|
| Flotser |
עצוב מאוד........
ומה שעוד יותר עצוב שזה קורה די הרבה.....
:( |
|
|
| omergunr |
כן כמו שליאור אמר..
:<
הוא בן מחזור של ליאור ולמד בבית ספר שאני לומד בו עכשיו..
אתמול לא למדנו שיחרורו אותנו מוקדם בשביל שהמורים ותלמידים יספיקו ללכת להלוויה..
:( |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Shahar
חבר שלך מאיזור בצרה???.
גם חבר שלי ביום ראשון הלך להלוויה של חבר שהתאבד
זה בטוח אותו אחד |
אפשר להגיד שמאזור בצרה כי אנחנו לומדים באותו בית ספר וניראה לי שזה אותה מועצה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
אפשר להגיד שמאזור בצרה כי אנחנו לומדים באותו בית ספר וניראה לי שזה אותה מועצה.. |
זה בדוק אותו בנאדם
היו שם חיילים? |
|
|
|
|