return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
החיים הדפוקים!!!
View this Thread in Original format
Segev
סביר להניח שאף אחד לא קורא את ההודעות הקטנות שבעיתונים אז אני אספר לכם..
ביום שישי האחרון חבר שלי יקיר הבראמי שהתגייס יום לפני לצנחנים סיים את חייו הוא ירה בעצמו והשאיר אחריו חברה משפחה והרבה חברים שלא יודעים מאיפה זה בא להם.. :(
YoraY
איזו טרגדיה.. :|



תהיה חזק בנאדם
Glenn-Holmes
משכולנו לפעמים שוכחים שאותן מודעות קטנות בעיתון הן מודעות גדולות מאוד בליבם של עשרות אנשים שמכירים את אותו בן אדם שעליו מדובר בכתבה...
משחושב שהשחיתות היא רק בפוליטיקה שיכוון קצת למקום אחר
תרגיל קצר
קחו את כותרת עיתון יום ראשון
מה הכותרת הגדולה?
שרון או פרס או פרץ או מזוז או כל אחד אחר שקשור בצורה זו או אחרת בפוליטיקה
האנשים האלה יכולים יום אחד לא לעשות כלום וגם זה יופיע בכותרת הראשית
פלא שידיעות כאלה נדחקות לשוליים?

די לשחיתות בעיתונות...זה בטח לא יעזור ...

בכל מקרה ליאור אני משתתף בצערכם ומקווה שלא נשמע על דברים נוראים כאלה יותר. בעצם אני בטוח שלא נשמע...כי העיתונים כבר ידאגו להחביא את זה איפשהו בעמוד 19 בפינה העליונה ליד מודעה על בת יענה שברחה מגן החיות

לא קשה לראות שיש בי גם ללא המקרה הזה הרבה כעס על העיתונות נכון?
Segev
תודה על התמיכה ואין ספק שיש משהו במה שאתה אומר...
KrazyDJs
כבד אחי, מצטער...שלא תדעו עוד צער..
Dj Black
מששתף בצערכם
יהי זכרו ברוך..
bekol ram
החיים מסריחים לפעמיים
אין ברירה צריכים להיות חזקים
שלא תדעו עוד צער,
! יהי זכרו ברוך
Shahar
חבר שלך מאיזור בצרה???.
גם חבר שלי ביום ראשון הלך להלוויה של חבר שהתאבד
זה בטוח אותו אחד
Flotser
עצוב מאוד........

ומה שעוד יותר עצוב שזה קורה די הרבה.....

:(
omergunr
כן כמו שליאור אמר..
:<
הוא בן מחזור של ליאור ולמד בבית ספר שאני לומד בו עכשיו..
אתמול לא למדנו שיחרורו אותנו מוקדם בשביל שהמורים ותלמידים יספיקו ללכת להלוויה..

:(

Segev
quote:
Originally posted by Shahar
חבר שלך מאיזור בצרה???.
גם חבר שלי ביום ראשון הלך להלוויה של חבר שהתאבד
זה בטוח אותו אחד

אפשר להגיד שמאזור בצרה כי אנחנו לומדים באותו בית ספר וניראה לי שזה אותה מועצה..
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
אפשר להגיד שמאזור בצרה כי אנחנו לומדים באותו בית ספר וניראה לי שזה אותה מועצה..


זה בדוק אותו בנאדם
היו שם חיילים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement