|
Black Hole dj's livesets.
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
SPAM!
En type nederlands. hoer! |
|
|
| AirPole |
We weten heus wel dat jij het bent hoor Tijs!
En daar is 'ie weer:
 |
|
|
| jp |
| Interesting information. Thank you, Tiesto and Black Hole are the bomb :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Interesting information. Thank you, Tiesto and Black Hole are the bomb :eyes: |
LAAT JE RIMMEN!!!! |
|
|
| jp |
| May your black hole be rimmed |
|
|
| New Wave |
| Ze rimmen de konten. (Op 'ze smelten de kazen') |
|
|
| jp |
| Tiesto is wat mij betreft de Senna van de dance. |
|
|
| magrec |
| trance op 3voor12? waar gaat het heen op deze wereld... |
|
|
| ZZandirt |
kmoet toch ff kwijt dat ik vpro's 3voor12 altijd als zeer vernieuwend (progressive.......maar dan meer dan house...) ervaren. zij waren bijvoorbeeld de eersten die chemical bros. uitzonden etc....
en dat al heeeeeeeeel lang.. langer dan de lifecycle van menig radiostation.....
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=dj-sets |
|
|
| Chicane |
zij het altijd in klote kwaliteit opnamen, zoals wisselende volume hoogtes, bitrate, sommige awekenings setjes niet eens vanuit de lijn-uit opgenomen maar gewoon vanaf een microfoon ergens in het publiek.
Natuurlijk, bandbreedte kost geld, maar kwaliteit kan wel wat beter van 3voor12 imo. |
|
|
| ZZandirt |
| ik denk dat ze dat soms ook bewust doen. om bijvoorbeeld een sfeerimpressie te geven. voor de ripper is het soms minder,inderdaad. toch vind ik het best bijzonder dat het nog steeds bestaat. veel bands/acts zouden zonder 3 voor twaalf, (of Lek, bestaat dat nog??) niet zo snel zo bekend zijn geworden in NL. |
|
|
|
|