return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
נגן אמפי3 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
*****פוסט זה מכיל שפה גסה ולא מומלצת לילדים מתחת לגיל 14*****

לי יש איי ריבר כבר חצי שנה ואני כל כך מרוצה ממנו שקדמת הטכנולוגיה יכולה להכנס עמוק לתחת שלי ולא לצאת משם

ועכשיו בשפה יותר תרבותית...אני פשוט טיפוס שהנאה מוזיקלית מספק לו את כל משהוא צריך מכשיר שכזה
תוסיפו עיצוב יפה והתמצאות נוחה במכשיר (כבר הזכרתי סאונד מצוין? ) ותקבלו מכשיר שווה ביותר שדרך אגב אפשר גם לראות בו תמונות
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
וחוץ מזה שאין לי בעיה לקנות בתשלומים ואז אני יקבל את המשכורת הצבאית שבקורס היא 1200 שקל לחודש אז זה סבבה...


אם את הולך לקורס הזה זה הטעות של החיים שלך
אל תלך לשם!
הצבא לא משלם לך סתם ככה 1200 שקל
זה קורס שאנשים לא רוצים!
זה לא שחלק רוצים וחלק לא..
ברגע שאתה שם אתה מבין שאתה לא רוצה
אבל זה בעיה לצאת
רק בודדים מצליחים

מה עדיף לך להמר על הסיכוי שתצא או פשוט לא להיכנס לחרא הזה?
Shahar
הנה הוכחה הכי טובה בשבילך
כנס לטרד הזה
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=220936

רק עכשיו אני רואה שהדברים שאני אומר היום זה בדיוק מה שאמרו לי פעם
(אל תתיחסו לזה שפעם חשבתי שלסגור 21 זה כיף פחחח..)

זה המקום להגיד תודה לצח על העזרה בזמן ההוא..

ד"א
איזה מעפן אחד כתב שם ש 45 זה הפרופיל הכי זנותי שיש ובלה בלה בלה
זה לא מחייב בכלל
זה זיון מח אחושרמוטה של אנשים שלא היו בחיים אצל קבן

עם 45 אפשר לקבל דברים טובים
אבל זה לא מחייב
לי אין 45 וקבלתי דברים שאנשי םעם 45 לא הצליחו לקבל
פרופיל 45 נותן לך קלב ויכול לפסול קורסים
ועדות ופטורים זה כבר לא תלוי בפרופיל..זה תלוי בסעיפי ליקוי

[edit]
הנה עכשיו אני רואה שצח הסביר להם בדיוק מה שכתבתי פה..
אל תתפתה להאמין שאם תשיג 45 תהיה מלך

ד"א
עכשיו אני רואה שמישו כתב שם שטות
"המלצה של קבן זה רק המלצה ולא חייבים לכבד"
זה זיון מוח
המלצה של קבן חייבים לכבד! המלצה של קבן זה פקודה
Segev
האמת שאני שומע יותר ויותר כמה שזה חרא ולא כדאי ועוד אחרי הטרד הזה אני באמת שוקל שלא להכנס לשם..
יש לי עד יום ראשון אני ידבר עוד עם אבא שלי יש לו הרבה נסיון צבאי וניראה מה יש לו להגיד..
בכאל מקרה מחר אני הולך לקנות אחד משני דגמים או
H320
או
H10
הבדל בניהם הוא 400 שקל
מחר בחנות אני יחליט כבר תודה בכאל מקרה למי שעזר...
Shahar
שמע
לא יודע מה הבנת מהטרד ומה לא
אבל אני אומר לך
אל תלך לשם!

לא משנה מה אבא שך יודע ומה לא
אבא שלי אמר לי ללכת לשם

אבל החוכמה זה לשמוע אנשים שהיו שם
לא אנשים ש"מבינים בצבא" ואני ואחרים אומרים לך א-ל תלך
אז אל תלך!
epsilon1
הלו הלו אני שומע מילים רעות על הטכני?
אבנט כחול כבוד!:D
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
הלו הלו אני שומע מילים רעות על הטכני?
אבנט כחול כבוד!:D


אבנט זובאק
הטכני זה גטו ומי שהולך לשם מסכן
epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
אבנט זובאק
הטכני זה גטו ומי שהולך לשם מסכן

תכלס כן, במיוחד למי שנמצא שם במקצועות של מגזר מכונות, זה בכלל לאכול סרטים כל החיים אחרי זה.

אבל שמע יש מקצועות מעניינים כמו מזל"טים (טכנאי)
אלקטרו אופטיקה, ואבנט כמובן:D

בכל מקרה מי שאין לו מהלכים בטכני או מישהי לשגל בסביבה הקרובה שלא יתקרב לשם.
DjNumShum
quote:
Originally posted by Segev
האמת שאני שומע יותר ויותר כמה שזה חרא ולא כדאי ועוד אחרי הטרד הזה אני באמת שוקל שלא להכנס לשם..
יש לי עד יום ראשון אני ידבר עוד עם אבא שלי יש לו הרבה נסיון צבאי וניראה מה יש לו להגיד..
בכאל מקרה מחר אני הולך לקנות אחד משני דגמים או
H320
או
H10
הבדל בניהם הוא 400 שקל
מחר בחנות אני יחליט כבר תודה בכאל מקרה למי שעזר...


בחירה מעולה...
שניהם מצויינים
Segev
אוקי לקחתי את ה
H320
ב 1600 שקל המחיר טוב?

sh33p
quote:
Originally posted by Segev
אוקי לקחתי את ה
H320
ב 1600 שקל המחיר טוב?


מחיר מצויין
ובחירה מצויינת :]
Segev
אני מבין שאין בו אפשרות ניגון סרטים נכון?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement