|
BETA ID Contest 12 (deadline 22/12) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| En Ei is een paar puntjes dichter bij TOR geslopen. |
|
|
| eieregooie |
| nog een stapje en ik kan je in je billetjes knijpen :D |
|
|
| Push2005 |
| klein updateje gezonden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Push2005 stijgt 2 plaatsen :)
01. TOR
02. Eieregooie
03. Real
04. Bertn - 70 ptn.
05. Zehra - 67.5 ptn.
06. Push2005 - 64 ptn.
07. The Freezzz - 59 ptn.
08. Belgian Bonzai - 58 ptn.
09. Bl@ckout - 39,5 ptn.
10. Xilver - 38 ptn. |
|
|
| eieregooie |
| Hey Pushke, ik speel weer voor jou he :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
Wadde, sta ik weer zo ver alachter? :(
Gulle hebt pillen gepakt zeker :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hey Pushke, ik speel weer voor jou he :D |
Als het zover komt zal ik wel effe Kevin zijn computer ter plaatse gaan saboteren... :toothless |
|
|
| Zehra |
| kzal ook eens ff mn update sturen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:nervous: |
Indeed!
01. TOR
02. Zehra
03. Eieregooie
04. Real - 72,5 ptn.
05. Bertn - 70 ptn.
06. Push2005 - 64 ptn.
07. The Freezzz - 59 ptn.
08. Belgian Bonzai - 58 ptn.
09. Bl@ckout - 39,5 ptn.
10. Xilver - 38 ptn.
En ze komt in de buurt van Tor ;) |
|
|
| eieregooie |
| naja... ik heb gelukkig nog een hop erin wat ik wel ken, maar waar ik ff niet op de titel kan komen... Zal wel weer een slijtageslag worden :p |
|
|
|
|