return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פאק במחשב....
View this Thread in Original format
Rising
יש לי בעיה שחוזרת על עצמה לאחרונה יותר ויותר..
כעקרון יש לי ג'יגה וחצי פנויים בהראד דיסק.. ואני מקפיד לשמור על זה ככה...
פתאום בזמן האחרון כל הזמן מופיע לי חלון שאין שטח בדיסק.. ולפעמים אני לא יכול לשמור תמונה קטנה או אפילו להוסיף אתר למועדפים כי "אין מקום בדיסק".. אבל עובדה שכן.. ואפילו בעבר שהיה לי 800 מגה פנוי בדיסק הוא לא הציק לי עם ההודעה המפגרת הזאת או מנע ממני מלשמור קבצים .

רעיונות?


:conf:
Segev
אני אישית תמיד שומר על איזה 5 גיגה בכונן של המערכת הפעלה אבל אין לי רעיון ממש טוב שיעזור לך לפתור את הבעיה..
YoraY
ג'יגה?


תחשוב שהמקום הפנוי בכונן זה כמו החור שתנותן להרדיסק לנשום דרכו

ככל שישך הרדיסק יותר גדול הוא זקוק ליותר מקום




יש לי 111 ג'יגה אני משתדל לשמור על 10 ג'יגה פנוי
אם נותרים לי 5 ג'יגה מדובר במצב חירום וצריך במיידי לפנות מקום לא משנה מה





בכל אופן תנסה להעביר עליו סקאןדיסק+דיפרג
bekol ram
רק אני חנוק עם פחות מחצי ג'יגה פנוי ?

כל יום אני צריך לנקות ולהעיף משהו מהארדיסק..
omergunr
מה זה זההההה
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איך אין לכם מקום?!?!
בחיים לא היה לי מעל 50 ג'יגה (תפוס) על המחשב..
:eyes: :eyes: :eyes:
epsilon1
חח...יש לי 200 מגה פנויים בלחץ אטמוספרי
Segev
quote:
Originally posted by omergunr
מה זה זההההה
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איך אין לכם מקום?!?!
בחיים לא היה לי מעל 50 ג'יגה (תפוס) על המחשב..
:eyes: :eyes: :eyes:


כי אתה לא מוריד כלום יש לי 200 גיגה מתוכם יש לי 30 פנוי...
Shahar
זה לא קשור לשום דבר שהם כתבו פה
ב 98 אני מתקן את זה עם
SCANDISK
שזה מסדר מחדש את ההקצאות
לפעמים יש בעיה כי כשמכבים את המחשב כיבוי לא מסודר הוא זוכר את הגודל האחרון של הארדיסק
גם אם מחקת או הוספת קבצים
ואז בעצם זה יכול להראות לך הרבה יותר מקום ממה שבאמת יש
ואחרי שאתה מסדר את ההקצאות אתה רואה שבכלל יש לך איזה 100 מגה פנוי במקום 800 מגה שהוא כתב קודם
ADiSH
תמחק את הקבצים הזמניים מהאינטרנט
Shahar
quote:
Originally posted by ADiSH
תמחק את הקבצים הזמניים מהאינטרנט


מהההה קשר???.
אתה לא מבין שמה שכתוב לו זה לא הגודל שפנוי לו באמת??
גם אם הוא ימחק הוא תמיד יראה יותר ממה שיש לו
הוא צריך לסדר את ההקצאות

Segev
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא קשור לשום דבר שהם כתבו פה
ב 98 אני מתקן את זה עם
SCANDISK
שזה מסדר מחדש את ההקצאות
לפעמים יש בעיה כי כשמכבים את המחשב כיבוי לא מסודר הוא זוכר את הגודל האחרון של הארדיסק
גם אם מחקת או הוספת קבצים
ואז בעצם זה יכול להראות לך הרבה יותר מקום ממה שבאמת יש
ואחרי שאתה מסדר את ההקצאות אתה רואה שבכלל יש לך איזה 100 מגה פנוי במקום 800 מגה שהוא כתב קודם

מעניין מה שאתה אומר ואיך עושים את זה ב
XP?
THE_BLUE_DRAGON
c: 430
d: 420
e: 349

:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement