|
Lage et TA nettradio show? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
| Stiller gjerne opp jeg, men ha i mente at det kryr av radioshows fra hver og en som har skaffet seg platespillere for 3 måneder siden her på forumet. Dermed er konkurrensen tøff. Men hvis det er interesse for en rolig/ambient avslutning på en sending, så er jeg med. |
|
|
| moore |
| Hallois.. Stiller opp jeg og.. Har en server vi kan streame på, som står koblet opp på en 100mbit port på ett gbit nettverk.. Bør holde i lange baner ;) |
|
|
| DJ_Audun |
bare gi meg tid og sted, så skal jeg slenge sammen noen godsaker.
Så langt er disse klare for snurring da:
Meg sjæl
Alex
Sand Leaper
Nemesis
Moore
Noonboy
Palm
Mindbreezer
Artige saker dette, jeg ser potensiale. |
|
|
| DJ AL-X |
very good :) Bra du stiller med upload moore. konge!
sand leaper: Hadde følelsen vi var litt få som snurra plater nå. Er vi så mange som du sier er det jo mulig å holde liv i showet :) og ja, du skal spille et ambient set.. skulle gjerne hatt deg på Housefeber og hørt deg der, men vi får ta det nå =)
Audun: jeg har noen ideer til en grei løsning, men du får kontakte meg hvis du har noe på gang! |
|
|
| alieu |
høres cool ut! jeg skal ihvertfall tune in og høre på hvis det her blir en realitet.
tror nok ikke code-x er så vond å be heller, hvis han bare hadde fått rævva si inn hit. han har hatt en del show på borderland radio og etn.fm bl.a. |
|
|
| DJ AL-X |
Ser ut til at det blir noe av det her :D
Når man får spilletid kan man spille hva som helst =) Egne låter, B-sider, promoer, mcMusic.. you name it.. Meningen er å fremme stilen til Norske bedroom DJ's
Er i gang med å lage en nettside med mer info om datoer og lineups.
Har du lyst til å spille, så legg igjen en post her, så setter jeg dere opp på liste..
God helg folkens..
I morra blir det dobbelt skift på sykehuset.. 0730 - 2200 :nervous: ..slitsomt |
|
|
| moore |
| Må få rigget opp spillerne og fikset noen nye vinyler så skal jeg være igang igjen da ;) Hjelper gjerne til med annet og |
|
|
| lusk |
| Kan noe begrenset med PHP og SQL, dersom det skulle trengs på noe nivå :p. |
|
|
| DJ AL-X |
First of all:
God jul og godt nyttår til alle sammen her
Jeg stikker til Kina for 10 dager, men når jeg er tilbake i januar skal jeg komme tilbake med webside og lineups..
Peace out...:D |
|
|
| DJ AL-X |
hey ho, her er jeg igjen
Har vært busy med en TV produksjon nå, men i februar har jeg fri igjen.. Ser frem til lansering av showet da :) |
|
|
| djmushi |
| skjer da, fortsatt liv i showet? jeg melder meg på ihvertfall hvis det er mulig ;) |
|
|
|
|