return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
Lage et TA nettradio show? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sand Leaper
Stiller gjerne opp jeg, men ha i mente at det kryr av radioshows fra hver og en som har skaffet seg platespillere for 3 måneder siden her på forumet. Dermed er konkurrensen tøff. Men hvis det er interesse for en rolig/ambient avslutning på en sending, så er jeg med.
moore
Hallois.. Stiller opp jeg og.. Har en server vi kan streame på, som står koblet opp på en 100mbit port på ett gbit nettverk.. Bør holde i lange baner ;)
DJ_Audun
bare gi meg tid og sted, så skal jeg slenge sammen noen godsaker.

Så langt er disse klare for snurring da:

Meg sjæl
Alex
Sand Leaper
Nemesis
Moore
Noonboy
Palm
Mindbreezer

Artige saker dette, jeg ser potensiale.
DJ AL-X
very good :) Bra du stiller med upload moore. konge!

sand leaper: Hadde følelsen vi var litt få som snurra plater nå. Er vi så mange som du sier er det jo mulig å holde liv i showet :) og ja, du skal spille et ambient set.. skulle gjerne hatt deg på Housefeber og hørt deg der, men vi får ta det nå =)

Audun: jeg har noen ideer til en grei løsning, men du får kontakte meg hvis du har noe på gang!
alieu
høres cool ut! jeg skal ihvertfall tune in og høre på hvis det her blir en realitet.
tror nok ikke code-x er så vond å be heller, hvis han bare hadde fått rævva si inn hit. han har hatt en del show på borderland radio og etn.fm bl.a.
Rayan
heisann.. Har aldri vært på denne plassen ved TA enda! og jeg har vært her rundt 1 år :P

ser dette med radio, og synes det sjer meget kult ut! men hva med å få fram de usignerte artistene mer. Jeg ville gjerne ha fått spilt noe av min musikk over streamRadio liksom. all PR er bra PR liksom!

Synes også det hadde vært kult.
sjekk gjerne ut min musikk på disse linkene:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=309502

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=310729

Eller! God jul :)
DJ AL-X
Ser ut til at det blir noe av det her :D

Når man får spilletid kan man spille hva som helst =) Egne låter, B-sider, promoer, mcMusic.. you name it.. Meningen er å fremme stilen til Norske bedroom DJ's

Er i gang med å lage en nettside med mer info om datoer og lineups.

Har du lyst til å spille, så legg igjen en post her, så setter jeg dere opp på liste..

God helg folkens..

I morra blir det dobbelt skift på sykehuset.. 0730 - 2200 :nervous: ..slitsomt
moore
Må få rigget opp spillerne og fikset noen nye vinyler så skal jeg være igang igjen da ;) Hjelper gjerne til med annet og
lusk
Kan noe begrenset med PHP og SQL, dersom det skulle trengs på noe nivå :p.
DJ AL-X
First of all:

God jul og godt nyttår til alle sammen her

Jeg stikker til Kina for 10 dager, men når jeg er tilbake i januar skal jeg komme tilbake med webside og lineups..

Peace out...:D

DJ AL-X
hey ho, her er jeg igjen

Har vært busy med en TV produksjon nå, men i februar har jeg fri igjen.. Ser frem til lansering av showet da :)
djmushi
skjer da, fortsatt liv i showet? jeg melder meg på ihvertfall hvis det er mulig ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement