|
System F vs Armin Van Buuren - Trance Match (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
To tell the truth..I'm not too fond of this disc. I downloaded it two weeks ago, and what can I say...Just not thaaat good. But it's probably because of the fact that I've heared the songs on that disco over and over so I got sick of them, on the other hand that disco is a bit TOO uplifting, makes u tired after a while.
What i could recommend every1 to download is armin van buuren's "Boundaries of Imagination" and 2nd disco of his AvB 003 "In motion" double album. simply fantastic |
10x for the recommendation m8
I will d/l it sometime :) |
|
|
| oDrori |
אני אשמח בכמות שלא תאמן אם מישהו ייתן לינק?
אין סיכוי שאני מפסיד את זה! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
To tell the truth..I'm not too fond of this disc. I downloaded it two weeks ago, and what can I say...Just not thaaat good. But it's probably because of the fact that I've heared the songs on that disco over and over so I got sick of them, on the other hand that disco is a bit TOO uplifting, makes u tired after a while.
What i could recommend every1 to download is armin van buuren's "Boundaries of Imagination" and 2nd disco of his AvB 003 "In motion" double album. simply fantastic |
Did you heard djs at work vs. pulsedriver?
That is a r0x0r 2CDS! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Did you heard djs at work vs. pulsedriver?
That is a r0x0r 2CDS! |
Dj's @ work rockzzzz
What cd's ? |
|
|
| luckystrike |
הדיסק הזה (טראנסמאצ') יצא לפני יותר משנה וחצי
מה קורה איתכם ???
אף אחד לא שמע אותו קודם ? |
|
|
| luckystrike |
שוב הבאג הזה שזה לא מקפיץ את ה
THREAD
...
סורי |
|
|
| Hell_Copter |
לא יצא לי לשמוע עליו עד לאחרונה
אבל לפי הטראק ליסט באמת אני רואה שזה יצא לא עכשיו
חשבתי לפני חודשיים שלושה ככה זה יצא אבל כנראה שטעיתי
אבל מורן... זה עדיין דיסק מצויין לפי דעתי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הדיסק הזה (טראנסמאצ') יצא לפני יותר משנה וחצי
מה קורה איתכם ???
אף אחד לא שמע אותו קודם ? |
באמת, כל השירים שם ישנים... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
Dj's @ work rockzzzz
What cd's ? |
1.Pulsedriver r0x harder
2.VA_-_Pulsedriver_Vs._Djs_At_Work-2CD-2001-NmE :D
I NEED THE CUE FILE FOR PULSEDRIVER! |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
I NEED THE CUE FILE FOR PULSEDRIVER! |
אחי תנסה לעשות אדיט לקובץ קיו הפגום ותשנה את שם הקובץ מ
djs@work
לזה של פולסדרייבר
זה יעבוד ואולי גם הזמנים נכונים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אחי תנסה לעשות אדיט לקובץ קיו הפגום ותשנה את שם הקובץ מ
djs@work
לזה של פולסדרייבר
זה יעבוד ואולי גם הזמנים נכונים |
אתה לא תאמין עשיתי את זה!
וכתב לי
EROR
בתוכנה
ואחר כך אני מגלה שהיה בעיה בתוכנה וכנראה זה היה בסדר... :( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל מורן... זה עדיין דיסק מצויין לפי דעתי |
כן - גם אני חושב לא אמרתי שלא
:) |
|
|
|
|