|
Trance Energy mag niet uitbreiden !!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik heb gehoord dat Jean er op de main uitgaat en dat Marco V voor hem in de plaats komt, dit zijn alleen wel geruchten he!!! Ik denk dat ID&T hier es ff een poll over op de site moet houden kennen we lachen.... dag Jean. |
dag Jean dag "carriere". |
|
|
| LightForce |
Hmm even persbericht van regiojournaal Utrecht.
AMSTERDAM ID&T, de organisator van het dancefeest Trance Energy, dreigt Utrecht met gerechtelijke stappen, ID&T verwacht dat de gemeente donderdag niet akkord gaat met een bezoekersaantal van 40.000 op het feest. Dat wordt 16 februari in de Jaarbeurs gehouden.
Volgens de organisatie wil de gemeente niet meer dan 25.000 bezoekers in de Jaarbeurs toelaten. De beslissing valt tijdens de raadsvergadering van komende donderdag. Vooruitlopend heeft ID&T al onderdelen van het programma geschrapt.
Trance Energy onstond 1999. Tijdens de eerste editie in Eindhoven kwamen er 8000 bezoekers. De laatste editie, in Heerenveen, trok 20.000 mensen.
(Bron: Regio zender Kanaal 9 Utrecht)
Hmm verder zwaar ed up dat Marco V geschrapt is :whip: En ik ben het eens met al die mensen die het al eerder zeiden, dat het belachelijk is om meneer (Ik heb 2 tunes gemaakt en wat remixjes gemaakt dus ben een goede dj) Barthezz aanwezig is. Gelukkig zijn er mensen als Dumonde / Rank 1 / Kai Tracid / Yves de Ruyter / Blank & Jones etc.
Dus nog wel genoeg goede dj's aanwezig. Alleen Jean in de line-up op mainstage vind ik maar niks (zoals velen) En ben het ook eens met de rest dat Marco V die plaats moet opvullen.
Nou ja ik zie het allemaal wel.... (ga dus wel) maar baal wel flink van de Gemeente Utrecht (Deze miereneukerij is trouwens normaal bij de gemeente utrecht) |
|
|
| Flipper01 |
Wat een hoerenzooi!!!!! Ik wacht dus nog maar ff met kaartjes halen voor alles duidelijk is.
Op zich spreekt progressive me niet zo aan dus ik ga waarschijnlijk toch wel! Zolang, Dumonde, Kai Tracid en Marco V komen ga ik zekers. Maar dit zou wel errug jammer zijn.. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by M5
hmmm ja....misschien wel pluspuntje dat er minder mensen komen ...ik heb het liever wat intiemer :eek:
|
25000 mensen noem jij INTIEM?????:eyes: :eyes: :eyes: :conf: :conf: :conf: :conf:
Ik niet namelijk
greetz kolkiewolkie
ps, eigenlijk komt het me wel goed uit dat marco er niet meer draait op dat tijdstip, weer een keuzedilemma minder.....:toothless
moet wel zeggen: jean replacen voor marco is natuurlijk HELEMAAL briljant IDtje |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by M5
progressive mensen zijn meestal toch wel sociaal enzow...vindt ik...en veel volwassener....jammur dat die nu uitgerekend niet komen :( en dat ranzige trance volk wel :whip:...zal wel lekker vechten worden daaro :o :o
|
ik voel me niet aangesproken als je het over ranzig trance volk hebt, maar ik weet niet of je het weet, je zit hier wel op tranceaddict.com, dusseh.....ik behoor wel tot dat, wat jij ranzig trance volk noemt. |
|
|
| The Groove |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
ik voel me niet aangesproken als je het over ranzig trance volk hebt, maar ik weet niet of je het weet, je zit hier wel op tranceaddict.com, dusseh.....ik behoor wel tot dat, wat jij ranzig trance volk noemt. |
Hahah idd een lompe opmerking :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
25000 mensen noem jij INTIEM?????:eyes: :eyes: :eyes: :conf: :conf: :conf: :conf:
briljant IDtje |
neej er staat intiemER...
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
ik voel me niet aangesproken als je het over ranzig trance volk hebt, maar ik weet niet of je het weet, je zit hier wel op tranceaddict.com, dusseh.....ik behoor wel tot dat, wat jij ranzig trance volk noemt. |
inderdaad nogal lompe opmerking van me...maar er zit zeker een kern van waarheid in!! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | progressive mensen zijn meestal toch wel sociaal enzow...vindt ik...en veel volwassener....jammur dat die nu uitgerekend niet komen en dat ranzige trance volk wel |
Nanana. Sorry, maar Barthezz en Jean en weet ik veel wie behoren de naam trance helemaal niet te krijgen. Dat is tmf-dance, ik hoor er in ieder geval NIETS trancy-iets in!!!
Net of je trouwens mensen in groepjes in kunt delen: zie jij verschil tussen trance en progressive mensen? Man, het verschil tussen trance en progressive qua muziek is al moeilijk te onderscheiden, hoe doe je dat dan bij mensen?!?
Niet zo'n volwassen opmerking (wil dat dan ook zeggen dat je niet een progressive-mens bent maar dus bij het ranzige trance-volk hoort?!)
Over Utrecht: Utrecht is gewoon de hele house-scene aan het bannen, stelletje cultuurbarbaren... dit is niet de eerste keer dat Utrecht zoiets flikt hoor... |
|
|
| TranceFool |
| Mensen niet zo overreacten, ik snap M5 wel :) |
|
|
| moogwai |
Oke.. voor de mensen die willenw weten wat onze Barthezz zoal draait:
Barthezz @ WDR Eins Live Partyservice 5-1-2002
1. Bart Claessen - ?
2. Storm - We love
3. Hiver & Hammer's Hands on Divine - Step by Step (Club RMX)
4. Talla 2XLC - Come with me / Always (Kaycee RMX)
5. Marco V - Simultated
6. Tukan - Light a rainbow (Wippenberg RMX)
7. Morph - Maximum Overdrive (Benicio RMX)
8. Ransom - My Dance (Ferry Corsten RMX)
9. Barthezz - Infected
10. Robert Smit - It's in the game
11. Nn-Nrg - Dreamland
Toch zeker wel een lekker setje op het eerste gezicht.. ik heb deze set zelf nog niet gehoord.. ook heb ik 'm nog nooit live gehoort.. dus ik kan er nog niks over zijn DJ kwaliteiten zeggen :)
Maar het is wel duidelijk dat Barthezz netzaols Jurgen en Jose, Jean.. wel wat bekender zijn door hun hits... maar of ze nou een betere DJ dat is nog maar de vraag. Ik vind Jurgen of Jose echt niet beter als een resident van een beetje fatsoenlijke discotheek.. zij hebben alleen NAAM gemaakt en krijgen ook de nieuwste platen.
Maar goed geld dit geld ook weer niet voor alleen de clubtrance DJ's... Welke TOP dj maakt er nu zelf geen nummers en heeft een hitje gehad.. de lijst lijkt eindeloos... alle Trance DJ's en ook de progressive top heeft wel een hitje gehad... op een uitzondering na dan :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by M5
neej er staat intiemER...
|
hey, you got me there!!
wat akelig scherp ben je toch weer zeg, en dat terwijl ik dat eigenlijk moet wezen (aan het werk, tenminste, dat zou eigenlijk moeten)
greetz kolkiewolkie |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Nanana. Sorry, maar Barthezz en Jean en weet ik veel wie behoren de naam trance helemaal niet te krijgen. Dat is tmf-dance, ik hoor er in ieder geval NIETS trancy-iets in!!!
Net of je trouwens mensen in groepjes in kunt delen: zie jij verschil tussen trance en progressive mensen? Man, het verschil tussen trance en progressive qua muziek is al moeilijk te onderscheiden, hoe doe je dat dan bij mensen?!?
Niet zo'n volwassen opmerking (wil dat dan ook zeggen dat je niet een progressive-mens bent maar dus bij het ranzige trance-volk hoort?!)
Over Utrecht: Utrecht is gewoon de hele house-scene aan het bannen, stelletje cultuurbarbaren... dit is niet de eerste keer dat Utrecht zoiets flikt hoor... |
Hmmm das een interessante opmerking die je maakt daar...kan je aan het uiterlijk/kleding van iemand zien op een party als TE of hij voor rank1/bartezz /jurgen komt of voor de echte progressive??(die er nu waarschijnlijk niet komt)
Ik denk dat je dit tot op zekere hoogte zeker kan zien....niet bij iedereen, maar ik denk dat je een 75% van de mensen heus wel goed weet in te delen... ik denk ook dat leeftijd een rol speelt...progressive trekt toch een wat ouder publiek...het zal niet voor alle gevallen opgaan maar toch weer wel voor een groot deel...
Daar heb je me eye-riz!! die uitspraak van mij is natuurlijk erg kinderachtig omdat velen hier gewoon echte trance-liefhebbers zijn en gewoon balen als ze zoiets lezen van mij...denk ik.. ik wilde enkel wat discussie uitokken..
Toen ik zei dat ik de proggresive mensen wat socialer en meer volwassen vond bedoelde ik dus voor alle duidelijkheid niet mezelf..het was gewoon wat ik dacht van de aanhangers van die muziek....zelf ben ik meer van de Hardtrance/techno...
owja...Utrecht...ik ben een keer in de AXL geweest....lol....verder heb je nog de WvS maar daar ben ik nog nooit geweest....andere tenten voor een beetje fatsoenlijke muziek zijn er denk ik niet...waardeloos dus voor zo'n stad als Utreg!
nog iets...ik ben ook op TE!!! ....jaja...:)
maare zal wel voornamelijk hardtrance area worden..
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hey, you got me there!!
wat akelig scherp ben je toch weer zeg, en dat terwijl ik dat eigenlijk moet wezen (aan het werk, tenminste, dat zou eigenlijk moeten)
greetz kolkiewolkie |
Ik kan me goed voorstellen dat je niet de tijd hebt om alle reply's op de letter nauwkeurig uit te pluizen...:) en al helemaal niet op je werk , omdat bazen toch niet zo van doelloos surfende mensen houden..
maare have fun @ work...! |
|
|
|
|