|
..........Waarom..........bestaan wij?
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Bestaan wij? Of is dit een illusie? |
|
|
| Unique2701 |
wrom wrom............. zijn de bananen krom?
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| jp |
| Om te kunnen posten op dit mooie forum |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
wrom wrom............. zijn de bananen krom?
:conf: :conf: :conf: |
Doe eens serieus! Is een serieuze vraag! :o |
|
|
| jp |
| dat is toch een serieuze stelling? |
|
|
| New Wave |
| Juist. Gewoon normaal antwoorden, al dat off-topic gezeik! |
|
|
| jp |
| Er zitten hier echt geen filosofen heur |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Doe eens serieus! Is een serieuze vraag! :o |
ik bedoel daar heel serieus mee dat ik denk dat het niet zoveel zin heeft om ons af te vragen waarom wij bestaan.. |
|
|
| jp |
| Wat is dat nou voor een raar beest in je avatar :wtf: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ik bedoel daar heel serieus mee dat ik denk dat het niet zoveel zin heeft om ons af te vragen waarom wij bestaan.. |
de mens onderscheidt zich van het dier door zich dit soort triviale vragen te stellen...
niks kunst, of tijd....
waarom bestaan wij? dat is het gevolg van een opeenstapeling van gebeurtenissen en toevalligheden, in een proces wat wij kennen als de natuur....het had ook zo maar anders kunnen lopen... dan was er geen leven op deze planeet geweest.
betere vraag: waarom is er leven? is een schimmel inetelligenter dan de gemiddelde mens??? of een virus? het antwoord daarop is soms ja, als je gaat kijken naar hoe snel dat soort "leven" zich aanpast aan de omgeving... dat kost de mens vele tientallen generaties (100en).
zijn wij slim? nou dat hangt erg van de definitie van slim af...
ik denk het niet...... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
waarom? |
koken.... diepzinnige gedachten....
nw is verliefd!!!
of hijp hersenschudding :D |
|
|
|
|