|
טיאסטו היה פשוט ע-נ-ק בחווה!!!! מדהים!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אנשים!!!
מי שהיה שם יודע בדיוק על מה אני מדבר, האנרגיות, ההתלהבות
הזיקוקים והשריקות זה היה פשוט מדהים!!!!!
למי שלא היה שם, מה אני יגיד לכם, הפסדם מסיבה עצבנית ביותר!!!
באמא שלי, לא הכרתי את רוב הסט של טיאסטו אבל גם ככה לא ממש שמתי לב לטראקים כי הייתי בטריפ אחולמניוקי!!!!!!!!
מדהים ממש!!! כמו סנסיישן אבל במימדים הרבה יותר קטנים ובאור יום!!! |
|
|
| Hell_Copter |
טייסטו לא היה אתמול והיום באומן 17
ורק מחר בחוות היען?!
הייתי 100% בטוח שזה ככה
אמרו לי 5 בינואר בחווה... בעצם גם אתה אמרת |
|
|
| Gil Shwarts |
לכל מי שראה ת'הודעה למטה, שימו לב:
פרצו לי למחשב וגילו את כל הקודים שלי, גם לאיי סי קיו פרצו לי
בקיצור בלאגן אחושרמוטה ואני בטוח שזה מישהו מהפורומים האלה וברגע שאני יגלה מי זה
תהיה בטוח שאני יבוא אלייך עד הבית!!!
וטיאסטו יהיה מחר בצהריים בחוות היען וגם אני! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לכל מי שראה ת'הודעה למטה, שימו לב:
פרצו לי למחשב וגילו את כל הקודים שלי, גם לאיי סי קיו פרצו לי
בקיצור בלאגן אחושרמוטה ואני בטוח שזה מישהו מהפורומים האלה וברגע שאני יגלה מי זה
תהיה בטוח שאני יבוא אלייך עד הבית!!!
וטיאסטו יהיה מחר בצהריים בחוות היען וגם אני! |
עכשיו זה כבר יותר הגיוני :)
תהנה שם גיל וספר חוויות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לכל מי שראה ת'הודעה למטה, שימו לב:
פרצו לי למחשב וגילו את כל הקודים שלי, גם לאיי סי קיו פרצו לי
בקיצור בלאגן אחושרמוטה ואני בטוח שזה מישהו מהפורומים האלה וברגע שאני יגלה מי זה
תהיה בטוח שאני יבוא אלייך עד הבית!!!
וטיאסטו יהיה מחר בצהריים בחוות היען וגם אני! |
חה חה חה :D
לא אני
יובל יכול לבדוק את ה
IP
של מי שכתב את הודעה הראשונה ואתה הודעה הזאת
ואז אפשר אולי לעלות משהו על קצה המזלג |
|
|
| arik |
אין לך מושג איך אני מקנא בך
אני מחכה להיות במסיבה שהוא מטקלט כל החיים שלי
בטח היה כל כך טוב
בכל מקרה אני מקווה שנהנת |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי הלוואי עלי הייתי יכול להיות שם
אבל אני לא יכול להיות שם
איזה ביזבוז
:whip: :mad: :confused: |
|
|
| DjChook |
אחי,
עם האייפי אתה יכול למצוא את הבן אדם
אם אתה רוצה פרטים תבוא אלי לאייסיקיו או ב
PM |
|
|
| eXeTik |
כן אה...?
ראיתי את הקליפ של
flight643
שצולם בחוות היען, באמת מדהים!
ובקשר למי שפפרץ אליך, בטח סתם פמגר ששם עליך טרוג'אן או משהו כזה
תעשה סריקה במחשב שלך עם אנטיווירוס
בכל מקרה... זה לא יהיה בעיה למצוא אותו אם הוא שם פוסטים בשם שלך |
|
|
|
|