return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טיאסטו היה פשוט ע-נ-ק בחווה!!!! מדהים!!!!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אנשים!!!
מי שהיה שם יודע בדיוק על מה אני מדבר, האנרגיות, ההתלהבות
הזיקוקים והשריקות זה היה פשוט מדהים!!!!!
למי שלא היה שם, מה אני יגיד לכם, הפסדם מסיבה עצבנית ביותר!!!

באמא שלי, לא הכרתי את רוב הסט של טיאסטו אבל גם ככה לא ממש שמתי לב לטראקים כי הייתי בטריפ אחולמניוקי!!!!!!!!

מדהים ממש!!! כמו סנסיישן אבל במימדים הרבה יותר קטנים ובאור יום!!!
Hell_Copter
טייסטו לא היה אתמול והיום באומן 17
ורק מחר בחוות היען?!
הייתי 100% בטוח שזה ככה
אמרו לי 5 בינואר בחווה... בעצם גם אתה אמרת
Gil Shwarts
לכל מי שראה ת'הודעה למטה, שימו לב:

פרצו לי למחשב וגילו את כל הקודים שלי, גם לאיי סי קיו פרצו לי
בקיצור בלאגן אחושרמוטה ואני בטוח שזה מישהו מהפורומים האלה וברגע שאני יגלה מי זה
תהיה בטוח שאני יבוא אלייך עד הבית!!!


וטיאסטו יהיה מחר בצהריים בחוות היען וגם אני!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לכל מי שראה ת'הודעה למטה, שימו לב:

פרצו לי למחשב וגילו את כל הקודים שלי, גם לאיי סי קיו פרצו לי
בקיצור בלאגן אחושרמוטה ואני בטוח שזה מישהו מהפורומים האלה וברגע שאני יגלה מי זה
תהיה בטוח שאני יבוא אלייך עד הבית!!!


וטיאסטו יהיה מחר בצהריים בחוות היען וגם אני!


עכשיו זה כבר יותר הגיוני :)
תהנה שם גיל וספר חוויות
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לכל מי שראה ת'הודעה למטה, שימו לב:

פרצו לי למחשב וגילו את כל הקודים שלי, גם לאיי סי קיו פרצו לי
בקיצור בלאגן אחושרמוטה ואני בטוח שזה מישהו מהפורומים האלה וברגע שאני יגלה מי זה
תהיה בטוח שאני יבוא אלייך עד הבית!!!


וטיאסטו יהיה מחר בצהריים בחוות היען וגם אני!


חה חה חה :D

לא אני

יובל יכול לבדוק את ה
IP
של מי שכתב את הודעה הראשונה ואתה הודעה הזאת

ואז אפשר אולי לעלות משהו על קצה המזלג
arik
אין לך מושג איך אני מקנא בך
אני מחכה להיות במסיבה שהוא מטקלט כל החיים שלי
בטח היה כל כך טוב
בכל מקרה אני מקווה שנהנת
NeMeSiS1234
אחי הלוואי עלי הייתי יכול להיות שם
אבל אני לא יכול להיות שם
איזה ביזבוז
:whip: :mad: :confused:
DjChook
אחי,
עם האייפי אתה יכול למצוא את הבן אדם

אם אתה רוצה פרטים תבוא אלי לאייסיקיו או ב
PM
eXeTik
כן אה...?
ראיתי את הקליפ של
flight643
שצולם בחוות היען, באמת מדהים!

ובקשר למי שפפרץ אליך, בטח סתם פמגר ששם עליך טרוג'אן או משהו כזה
תעשה סריקה במחשב שלך עם אנטיווירוס
בכל מקרה... זה לא יהיה בעיה למצוא אותו אם הוא שם פוסטים בשם שלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement