| YoraY |
דבר ראשון שחר בהצלחה ולצערי אני לא אוכל לשמוע כי אני אהיה במתקן שבוע
עכשיו בלי שום כוונות רעות נגדך אבל..
מודים יקרים.... לא נראה לכם שהגיע הזמן לעשות סדר עם כל התוכניות רדיו האלה????
תחשבו על משהו מסודר...:|
לאדע מה אם אחרים זה קצת מתחיל להעיק כל העסק הזה כל יום פותחים פה טרדים על תוכניות |
|
|