|
Wat staat er op jou verlanglijstje?
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
Heb net op intertoys.nl het nieuwe boek besteld...
Wat staat er op jou verlanglijstje?
Hier een excel pasta'tje van de mijne:
Overig
DVD box van:
90,- Unit 13 ---> vara.nl
150,- Gilmore Girls (kerstcadeautje voor kasia?)
Huiskamer
500,- home cinema set
500,- boeken kast, hoog
250,- boeken kast, laag (naast de tv)
750,- wand kast
200,- audio meubel
250,- eet tafel+stoelen
Slaapkamer:
200,- stereo setje
Auto:
7500,- Golf/Seat Ibiza ?
1500,- Subwoofer/Versterker/Speakers
11840,- Euro Totaal. :( :o :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Auto:
7500,- Golf/Seat Ibiza ?
|
:stongue: |
|
|
| New Wave |
Toyota Celica. En die gaat er komen ook. Nog even 5000 eurootjes sparen en dan stata ie voor de deur. Over 10 maanden dus :p
Tada:
 |
|
|
| Chicane |
| Dingetjes die ik verlang kan Sinterklaas helaas niet geven :( |
|
|
| jp |
Penisverkleining
Nieuwe trommelvliezen
X-Ray bril
Jaarkaart voor de Nieuwezijds Achterburgwal
M'n eigen XTC laberatorium
Een Tsjechische Au-Pair
Onderbroeken en sokken
Een vodka pijpleiding naar Rusland
De nieuwste plaat van Weird Al Yankovic |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
De nieuwste plaat van Weird Al Yankovic |
die is vèèèt!!! :toothless |
|
|
| magrec |
xbox360
2 technics
2 pioneer cdj1000's
maar goed zo gul is sint niet voor mij ;) |
|
|
| Unique2701 |
broeken
schoenen
oorbellen
tas
i pod nano
aqua di gio |
|
|
| New Wave |
| Ik wil vrijheid in de wereld..... |
|
|
| Chicane |
| daar meen je niks van. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Heb net op intertoys.nl het nieuwe boek besteld...
Wat staat er op jou verlanglijstje?
Hier een excel pasta'tje van de mijne:
Overig
DVD box van:
90,- Unit 13 ---> vara.nl
150,- Gilmore Girls (kerstcadeautje voor kasia?)
Huiskamer
500,- home cinema set
500,- boeken kast, hoog
250,- boeken kast, laag (naast de tv)
750,- wand kast
200,- audio meubel
250,- eet tafel+stoelen
Slaapkamer:
200,- stereo setje
Auto:
7500,- Golf/Seat Ibiza ?
1500,- Subwoofer/Versterker/Speakers
11840,- Euro Totaal. :( :o :rolleyes: |
En een rekeningmachine als je die niet hebt ;) Totaal is € 11890,- |
|
|
|
|