return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Elektroniskmusik.net
View this Thread in Original format
Jule
http://elektroniskmusik.net både en .mp3 label och en portal med artiklar och info om olika events. Vi håller på att bygger sidan och söker folk som är kunniga och villiga att skriva löpande artiklar som rör den elektroniska scenen. För mer info kontakta [email protected]

// Thomas
ScuL
quote:
Warning: main(./common.php): failed to open stream: No such file or directory in c:\IIS_Automation\LocalUser\elektroniskmusik\index.php on line 26

Warning: main(): Failed opening './common.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in c:\IIS_Automation\LocalUser\elektroniskmusik\index.php on line 26

Fatal error: Call to undefined function: session_pagestart() in c:\IIS_Automation\LocalUser\elektroniskmusik\index.php on line 31


lol. börjar bra :D
zoric
quote:
Sidan är nere pga tekniska problem, Vi jobbar med att lösa problemet så fort vi kan! // Admin


Hehe :happy2:
mr_fisken
funkar nu iof men skriva artiklar är inte min grej:p
Jule
Sidan var nere ett tag men är uppe o snurrar igen nu...! Var lite problem med databasen! Söker även någon som är insatt i nya skivsläpp och så vidare.. Allt är av intresse! Kommer ett forum snart med, då det gammla gick i krach under databas krash.
zoric
Håller väl reda på de flesta skivsläppen och det är inte något fel med events osv, skriva artiklar är jag inte bra på hehe :D

EDIT: Tycker att det är ett coolt projekt att starta en digital-label. skulle fan ha tänkt på det när vi valde UF-företag, damn :(
Jule
quote:
Originally posted by zoric
Håller väl reda på de flesta skivsläppen och det är inte något fel med events osv, skriva artiklar är jag inte bra på hehe :D

EDIT: Tycker att det är ett coolt projekt att starta en digital-label. skulle fan ha tänkt på det när vi valde UF-företag, damn :(

UF???
zoric
quote:
Originally posted by Jule
UF???


http://www.ungforetagsamhet.se/

det är en kurs i småföretagande b, där man startar ett eget uf-företag som man sedan driver till en viss del av skolåret.

skola med andra ord.
Jule
quote:
Originally posted by zoric
http://www.ungforetagsamhet.se/

det är en kurs i småföretagande b, där man startar ett eget uf-företag som man sedan driver till en viss del av skolåret.

skola med andra ord.


Okey då e jag med! Kika på din pm :P
zoric
quote:
Originally posted by Jule
Okey då e jag med! Kika på din pm :P


Ok ;)

Jule
nu är ett forum fixat där osså. (inte alls för att konkurera med detta:P). Men våran gammla user list e borta för backupen av databasen var "ful" så att säga... Tips och på vilka katagorier isv är välkommet. Kanske något dutti man eller kvinna här kan tänkas vara moderator osså..
Jule
*edit* posta fel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement