|
Zijn er nog Trance DJ´s uit de IJmond??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Dries Roelvink is veel beter |
|
|
| eieregooie |
| Alleen icm de voederbietels |
|
|
| Cyberjoi |
HAHA, ik vind de sig van JP wel goed. DJ Jean "Fock it" respect the skils!
Hey eieregooie,
Al ergens draai ervaring opgedaan? Ik heb namelijk grootse moeite een draailocatie te vinden... Er zijn wel een aantal "feestjes" in de buurt maar alles is Hardstyle of Hardcore (voor de echte gabbers)
En ik heb geen zin om in een Skihut te staan zoals Badhuis. Dat was niet zo cool toen ik daar me plaatjes ging draaien. Publiek kwam alleen maar naar me toe om Hardcore platen aan te vragen.
Misschien moeten we zelf naar een lokatie toe gaan en een trance avond organiseren?
grtz Joeri |
|
|
| AversusZ |
he nog een beverwijker, zwaai :p
(overigens geen DJ) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Alleen icm de voederbietels |
heeeeey barbaar!!!!! Voederbietels alleen icm jovink!!!!!!!!!!!!!!!!rukkerzzzzz
er zullen hier weinigen van de zwarte cross gehoord hebben, maar van jovink & de voederbietels blijf je af!!!! da's cultuur... (hebben meer trouwe fans dan menig edm dj......)
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
HAHA, ik vind de sig van JP wel goed. DJ Jean "Fock it" respect the skils!
Hey eieregooie,
Al ergens draai ervaring opgedaan? Ik heb namelijk grootse moeite een draailocatie te vinden... Er zijn wel een aantal "feestjes" in de buurt maar alles is Hardstyle of Hardcore (voor de echte gabbers)
En ik heb geen zin om in een Skihut te staan zoals Badhuis. Dat was niet zo cool toen ik daar me plaatjes ging draaien. Publiek kwam alleen maar naar me toe om Hardcore platen aan te vragen.
Misschien moeten we zelf naar een lokatie toe gaan en een trance avond organiseren?
grtz Joeri |
badhuis :nervous: wat een tent
Heeft wel een trance avond dacht ik op vrijdag. Staat ook een wel eens jongen die ook een aantal nummers heeft geproduceerd op ASOT naar mijn weten (ben alleen naam kwijt)
verder is er naar mijn weinig Trance of Progressive te vinden in Beverwijk en omstreken. |
|
|
| Cyberjoi |
Ja klopt, die jongen heet Mark Versluis maar die is alweer een tijdje gestopt. Na dat hij gestopt was, begon ik daar te draaien.
Er zijn een aantal feestjes hier in de buurt waar beverwijkse Hardstyle/Hardcore DJ's draaien. Ik ken de DJ's van Equal Mindz goed, daarmee stond ik ook in het Badhuis. Die staan binnenkort in Club Cecils geloof ik, en stonden vaak in Donkey Shot (voordat die failliet ging)
Maarja die draaien Hardstyle/Hardcore, dus dat is geen optie.
Maar ik dacht misschien als er een aantal trance DJ's uit beverwijk en/of omstreken zijn. Dat daar ook een avond georganiseerd kan worden op een locatie zoals dat...
Grtz Cyberjoi |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Ja klopt, die jongen heet Mark Versluis maar die is alweer een tijdje gestopt. Na dat hij gestopt was, begon ik daar te draaien.
Er zijn een aantal feestjes hier in de buurt waar beverwijkse Hardstyle/Hardcore DJ's draaien. Ik ken de DJ's van Equal Mindz goed, daarmee stond ik ook in het Badhuis. Die staan binnenkort in Club Cecils geloof ik, en stonden vaak in Donkey Shot (voordat die failliet ging)
Maarja die draaien Hardstyle/Hardcore, dus dat is geen optie.
Maar ik dacht misschien als er een aantal trance DJ's uit beverwijk en/of omstreken zijn. Dat daar ook een avond georganiseerd kan worden op een locatie zoals dat...
Grtz Cyberjoi |
Denk dat hier genoeg menen zitten die dat wel willen. :)
Ik niet hoor, ik draai 4 jaar techno en ik kan er nog geen ruk van. :p |
|
|
| Cyberjoi |
Nou laten we dat hopen. Maarja mensen die willen, en de uitvoering ervan is natuurlijk een tweede, hehe. Maar goed het zou super zijn als er een aantal mensen zijn die dat willen!
Dus als je het ziet zitten, misschien kun je me dan toevoegen op MSN zodat ik een groep kan bijhouden.
Ik heb wel contacten met mensen in opleiding die wel wat ervaring hebben met het opzetten van feesten. Wellicht kunnen die hulp bieden, met het opzetten.
Maar first things first ("wat een geek uitspraak!")
Eerst even kijken of er genoeg interresse is bij trance DJ's uit de buurt.
Lator
PS: Na 4 jaar ken je toch wel een beetje mixen? Ik ben ook geen turntable freak, maar het ene plaatje in het andere ken ik wel. Ook aan knopjes draaien ook. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
PS: Na 4 jaar ken je toch wel een beetje mixen? Ik ben ook geen turntable freak, maar het ene plaatje in het andere ken ik wel. Ook aan knopjes draaien ook. |
ow ja ik kan wel mixen. Alleen laatste 2 jaar maar 8 keer gedraaid dus het zal nog wel tijd kosten wanneer ik weer een beetje op niveau ben. :p |
|
|
| Cyberjoi |
| Je moet het wel een beetje bij houden. Ik heb daar ook beetje moeite mee, loop nu stage dus ik hou weinig tijd over...alleen maar werken en nu dan sneaky posten op het forum. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Je moet het wel een beetje bij houden. Ik heb daar ook beetje moeite mee, loop nu stage dus ik hou weinig tijd over...alleen maar werken en nu dan sneaky posten op het forum. |
Tja, als je de tijd er niet voor hebt dan is het niet anders. :) Komt wel, volgend jaar ga ik weer meer draaien. :p |
|
|
|
|