|
Size Labelnight 13 Dec
|
View this Thread in Original format
| Braxen |

23års gräns i know ! :sadgreen: .. men det skall tydligen finnas nån grej som gör att även folk under 23 ska kunna komma in, info om detta skickas ut av clubsthlm.se nu under veckan, har jag hört.
Detta får ej missas :crazy:
ps. nice azz ^^ :D |
|
|
| zoric |
23års gräns :wtf:
varför i helvete?! |
|
|
| RebeL9 |
| CAN I ASS YOU A QUESTION???? |
|
|
| lacksesepsotygh |
| kass flyer :happy2: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
kass flyer :happy2: |
jag är ingen världsmästare heller men denna ser fan ta mig bedrövlig ut...cheesy så det skriker om det.... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
CAN I ASS YOU A QUESTION???? |
får mig hastigt och lustigt att tänka på Control Freak :) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jag är ingen världsmästare heller men denna ser fan ta mig bedrövlig ut...cheesy så det skriker om det.... |
sometimez cheese iz ze good ! ;) |
|
|
| lonne |
| Kunde lika garna vara designat, som omslag till Svenska nyborjare vol 1. |
|
|
| hustler |
Inställt..
Någonstans kände man på sig detta.. |
|
|
| Braxen |
| Mjo .. men Alf Tumble lirar istället .. |
|
|
| mr_fisken |
| Jag tycker det är ofta det är så jävla oseriöst i dj-branschen. Deras mananger hade alltså bokat fel flyg hem till sverige? menar vad i helvete är det för en manager dom har:S Och det går alltid att boka ett nytt bara man vill ta sig råd;) |
|
|
| Braxen |
| mm lr hur, d känns nästan som att dom typ lockat folk med angello/ingrosso för att få uppmärksamhet, en hype kring festen .. så många planerar att komma, sen dagen innan så typ 'nee dom kommer inte .. men d gör istället alf' .. så ni får nöja er med det .. typ :rolleyes: |
|
|
|
|