return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Size Labelnight 13 Dec
View this Thread in Original format
Braxen

23års gräns i know ! :sadgreen: .. men det skall tydligen finnas nån grej som gör att även folk under 23 ska kunna komma in, info om detta skickas ut av clubsthlm.se nu under veckan, har jag hört.

Detta får ej missas :crazy:

ps. nice azz ^^ :D
zoric
23års gräns :wtf:

varför i helvete?!
RebeL9
CAN I ASS YOU A QUESTION????
lacksesepsotygh
kass flyer :happy2:
Laszlo
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
kass flyer :happy2:

jag är ingen världsmästare heller men denna ser fan ta mig bedrövlig ut...cheesy så det skriker om det....
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
CAN I ASS YOU A QUESTION????

får mig hastigt och lustigt att tänka på Control Freak :)
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
jag är ingen världsmästare heller men denna ser fan ta mig bedrövlig ut...cheesy så det skriker om det....

sometimez cheese iz ze good ! ;)
lonne
Kunde lika garna vara designat, som omslag till Svenska nyborjare vol 1.
hustler
Inställt..

Någonstans kände man på sig detta..
Braxen
Mjo .. men Alf Tumble lirar istället ..

mr_fisken
Jag tycker det är ofta det är så jävla oseriöst i dj-branschen. Deras mananger hade alltså bokat fel flyg hem till sverige? menar vad i helvete är det för en manager dom har:S Och det går alltid att boka ett nytt bara man vill ta sig råd;)
Braxen
mm lr hur, d känns nästan som att dom typ lockat folk med angello/ingrosso för att få uppmärksamhet, en hype kring festen .. så många planerar att komma, sen dagen innan så typ 'nee dom kommer inte .. men d gör istället alf' .. så ni får nöja er med det .. typ :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement