|
DJ Tiesto - Haoman 17 (5-1-2001) Review (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אני ממש מצטער להודיע לכם בתום לב על כך שאני ממש כויס עליכם ...על זה שאתם באים ומספרים לנו על האומן 17 ועל חוות היען מבלי להתחשב ברגשות של אחרים...אני אנסה לשמוח אבל אני בטוח שאני לא אצליח (תודות לכם)
:clown: :clown: :confused: :clown: :confused: :mad: :( |
|
|
| Izzy |
| WoW guys! great reviews :) |
|
|
| clubsolutely |
מישהו אמר שהוא יעלה היום את הסט של טיאסטו מהאומן מיום חמישי....
נו מה קורה אני כבר מת להוריד את זה...!!! |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי שבסט של יום חמישי הוא לא מיקסס טוב את הטראקים הראשונים
מישהו יכול לאשר לי אם זה נכון?? |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
I wonder how Infected were :conf: ... why the hell is no1 recording one of their sets..theres no single infected set online, ah well
i jope thy're gonna be some major events in summer, too as i might finally visit once again |
הגיע הזמן שעוד אחד חוץ ממני יעיר בקשר לחוסר ה"אינפקטד משרום" באתר.
באמת למה אין אף סט שלהם באתר ?:eek:
אני מקווה שיצא לי לראות אותם בהופעה חיה , ולפי מה שהבנתי כנראה יהיה בקרוב בהאנגר ... לא סגור !:conf: :conf:
בכל מקרה אם תסתכלו על החתימה שלי אתם תוכלו איזה מעריץ נלהב אני שלהם...
מי שיודע פרטים על מסיבה בקרוב של אינפקטד מוזמן להודיע לי באייסיקיו:
83784387 |
|
|
| Trancemania |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמעתי שבסט של יום חמישי הוא לא מיקסס טוב את הטראקים הראשונים
מישהו יכול לאשר לי אם זה נכון?? |
המיקס הראשון היה יחסית בסדר לעומת השניים שבאו לאחר מכן שהיו בלשון המעטה לא טובים.
הוא פספס את הכניסה של הביט כך וממש שומעים את זה
כנראה שגם הוא בן אנוש
:)
בקשר לסט .. יש לי מספר בעיות טכניות מעצבנות בעריכה
אני מאמין שעד יום רביעי אני אפרסם את הלינק שבו העלתי את הסט |
|
|
| luckystrike |
שמח שנהינתם אנשים :):):):):)
בקשר לאינפקטד (שוב עוברים נושא בט'רד) מישהוא שמע את הטראק שלהם
THE PIANO ?
לפי מה ששמעתי
אחד מאינפקטד הפיק אותו ביחד עם
YORK
לכבוד החתונה של אחד אחר מאינפקטד שהתחתן לא מזמן
ואני מת על יורק
טראק פצצות
משלב טוב בין ה
EPIC @ PSY |
|
|
| luckystrike |
זה לא הקפיץ את ה
THREAD
אז ... |
|
|
| Hell_Copter |
אוקי....
משהו פה ממש אבל ממש לא מסתדר לי
אמרו פה שיום שישי טייסטו גם היה באומן
אני דיברתי היום עם איזה אחד שמכיר את האלה שהביאו אותו (את טייסטו) לארץ
הוא אמר לי שיום חמישי הוא הביא אותה בסט באומן בירושלים..כמו שולם יודעים
הוא גם אמר לי שיום שישי הוא כבר היה במלון הנסיכה באילת
עשו לו סיור בטיילת
לקחו אותו ליאכט פאב
וכל מיני שטויות...
ואז בשבת בצהריים הוא תיקלט בחווה
מי אמר שהוא היה יום שישי באומן?? |
|
|
| Trancemania |
תגיד לי משהו.. למה העלת לי קצת את העצבים...........
אתה חושב שאני איזה מטורף שכותב סקירה על מסיבה שלא התקיימה בכלל?
אני ממליץ לך לקבל אינפורמציה ממקורות אמינים כגון מגזינים שונים (XTRA , DJ HAIR) ואתרים על מסיבות ולא חסר כאלה.
אם אתה רוצה הוכחה על המסיבה שהתקיימה באומן אז מצורפת להודעה ההזמנה הרשמית למסיבה (נלקחה מהאתר של האומן).
תעשה זום על ההודעה
רשום שם 3-4 בינואר .. כלומר חמישי ושישי... |
|
|
| Hell_Copter |
אחי...
אני לא באתי להעלות לך את העצבים ואני לא חושב אתה רושם סתם
כל מה שאמרתי זה שיש לי מקור
שאמר לי בדוק שטייסטו היה יום שישי כבר באילת
אז משהו לא מסתדר לי
המקור הזה מכיר טוב את האלה שהביאו את טייסטו לארץ
והם לקחו אותו לאילת לנסיכה ולהסתובב ביום שישי |
|
|
| Gil Shwarts |
לי לא אכפת איפה הוא היה לפני יום שבת
אני יודע שביום שבת הייתה ת'מסיבה הכי עצבנית שהייתי בה אחרי המון המון זמן :) |
|
|
|
|